ShampooMacTavish Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 (endret) Gjør det stadig vekk, er kos. Forresten, Laland. Dere har ikke pratet noe om å hyre en ny moderator i det siste? Bare lurer litt Endret 23. juni 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 ..mind for the nex.. </pirk> Da var det grillings. Skal jeg spare noen koteletter eller pølser til dere? Ha jeg spiser verdens feteste burger og drikker hjemmelaga iste! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Blir burger her og snart. Sulter ihjel. De er ni millioner sykkler i Bejing. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Laland prøvde seg på meg på Xbox LIVE! :o Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 (endret) Blir burger her og snart. Sulter ihjel. De er ni millioner sykkler i Bejing. Akkurat ferdig med min nå! 250gr med rent kjøtt! Det er fantastisk! Laland prøvde seg på meg på Xbox LIVE! :o The cake is a lie therefore we present the new and better xbox lie! Endret 23. juni 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Laland prøvde seg på meg på Xbox LIVE! :o Signatur! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Var vel egentlig Øivind som er mer enn litt hypp på meg. Han sier han får ereksjon når han leser novellen han har skrevet om drugiS og meg. Jeg har til og med beskjeder på Live som beviser det hele. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 *Laland prøver febrilsk å forklare seg* Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 (endret) Ser jeg anntydninger til et lite trekant drama her? Endret 23. juni 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 (endret) Koselig at dere antaster hverandre på nett. EDIT: Forresten, kan du svare på spørsmålet mitt, Laland? Endret 23. juni 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 (endret) Koselig at dere antaster hverandre på nett. Var det ikke du som klagde på at jeg fortalte dere om han som kom på døra også? Hva er det med deg og at du ikke liker slikt? Er du...... en jente..? Endret 23. juni 2009 av Benny Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Hmm om jeg nå skjønner dette rett så prøver laland seg på iharal3. Mens Benny og ShampooMacTavish er missunnelig? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Hmm om jeg nå skjønner dette rett så prøver laland seg på iharal3. Mens Benny og ShampooMacTavish er missunnelig?Wtf, nei! Jeg mobber Laland for det. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Bortforklaringer fra deg og ja... Første steg er fornektelse! Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 (endret) Bortforklaringer fra deg og ja... Første steg er fornektelse! Hvordan vet vi at DU ikke prøver deg på Laland eller iharal3? Endret 23. juni 2009 av Benny Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 (endret) Fori jeg har ikke laland på venne lista mi på xbox, ei heller har jeg en xbox. Også er jeg i det litt eldste laget for laland så jeg vet jeg har ikke sjangs på han. Dessuten så har jeg et annet prosjekt på gang med en dame faktisk! Men hadde jeg og laland hatt interesser for hverandre så skal man ikke se bort fra mulighetene nei... Hadde vært kjekt med ei som kunne vasket og ryddet litt her hjemme... Edit: Right back at you! Two times! It hurts dosent it? Ohh ser du endret det til iharal3 og ja! Nei den tid er forbi! Vi hadde det gøy så lenge det varte men det er over nå! Så er fritt fram for deg å prøve! Endret 23. juni 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 (endret) Fori jeg har ikke laland på venne lista mi på xbox, ei heller har jeg en xbox. Også er jeg i det litt eldste laget for laland så jeg vet jeg har ikke sjangs på han. Dessuten så har jeg et annet prosjekt på gang med en dame faktisk! Men hadde jeg og laland hatt interesser for hverandre så skal man ikke se bort fra mulighetene nei... Hadde vært kjekt med ei som kunne vasket og ryddet litt her hjemme... Bortforklaringer fra deg også, ja. Edit: Right back at you! Two times! It hurts dosent it? Mjaaaaaaaanei.. Ohh ser du endret det til iharal3 og ja! Nei den tid er forbi! Vi hadde det gøy så lenge det varte men det er over nå! Så er fritt fram for deg å prøve! Tror ikke at iharal3 har særlig lyst på tittelen "pedofil". :o Endret 23. juni 2009 av Benny Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Han sa jo at det var en vag mulighet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå