lolidude_InnleggNO Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Det ræva med spotify lista mi er att noen sanger er dobblett, men ikke alle. <_< Jeg har også 2 lister med forskjellige musikk, en på denne PC'en og en på den andre. OWND. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Det går, Laland. Så lenge du glemmer det jeg gjorde i går Skulle nesten vært moderator, jeg, så mye som jeg rapporterer og "lay down the law." B) Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 So er vel ikke akkurat rette tråden for å søke om mod status... bare se på HCg han har enda ikke fått det... Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Hvis noen av dere ønsker å bli moderatorer, så ville jeg nesten henvist meg til en med admin-status. ;-) Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Admin er jo for de som jobber i de forskjellige sidene som Inlegg.no er forum til. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Vel, hvis du har mer lyst til å spørre meg en TSP og TST er det opp til deg. Kan sikkert fremme et budskap hvis det er det du ønsker! :-) Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Du kan ikke legge inn et godt ord for meg, Laland? :3 Skjul ..ooooooog NÅ kan dere slutte å le. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 (endret) Åh, jeg misforstod! Trodde du mente at hvis vi skulle blitt moderatorer, skulle du blitt admin. Tilgi. Var egentlig ikke alvorlig i stad, men om det er mulig for meg sier jeg absolutt ikke nei takk til en sjanse til å bli moderator her Endret 23. juni 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 And then I shall keep you in mind for the next time the need for a new moderator emerges. ^^, Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Og du fikk 5 i engelsk? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Åh, jeg misforstod! Trodde du mente at hvis vi skulle blitt moderatorer, skulle du blitt admin. Tilgi. Var egentlig ikke alvorlig i stad, men om det er mulig for meg sier jeg absolutt ikke nei takk til en sjanse til å bli moderator her Nei, da blir jeg warna vær gang jeg nevner piratkopiering Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Flotte saker Fint om du legger inn et godt ord for meg neste gang dere diskuterer det. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 ..mind for the nex.. </pirk> Da var det grillings. Skal jeg spare noen koteletter eller pølser til dere? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Og du fikk 5 i engelsk? Det medfører riktighet. Why? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 (endret) Infected Mushroom var jo dritkule. Takk lakus. Edit: Hvor er lakus? Endret 23. juni 2009 av lolidude Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Hey! Pølsa mi er godt lagra under beltestedet. *Irritere seg over Benny skryter over pølsa/pølsene sin/sine. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Og du fikk 5 i engelsk? Det medfører riktighet. Why? Engelsken din er jo BRA! Hey! Pølsa mi er godt lagra under beltestedet. *Irritere seg over Benny skryter over pølsa/pølsene sin/sine. Jeg har pølsene mine på en tallerken.. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Godt å ligge i sengen og henge på forumet ny opplevelse. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Liker den nye oppdateringen til spotify Playlisten min har 432 tracks = 1,1 dag musikk ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå