Laland Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 (endret) Haha, det er pokker meg genialt! Endret 23. juni 2009 av Laland tonet ned språkbruken Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 (endret) Laland, da! Har du helt glemt Retningslinjene paragraf 2.3 punkt 3? Innlegg inneholdende banning, flaming, personhets og anklager om fanboyisme og lignende tolereres ikke. Endret 23. juni 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Har da sett mange som bannet... Btw, http://www.dinside.no/801189/bumptop Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Jada, det var litt på spøk siden han er moderator. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 SESESESESESESE!!! BENNY 2!! :D :D Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 http://www.dagbladet.no/2009/06/23/kultur/..._giske/6860130/ her er da en dagbladet link over samme tema. Det er sinnsykt at man skal bli overvåket noe annet en politiet Sånne ting irriterrar meg, som norsk statsborgar har eg rett til å ha eit privatliv, og ingen andre enn politiet (som igjen bør ha tillatelse for kvar gong) bør kunne overvåke noko. Snart blir vel "patriot act" innført i Noreg, også, da er landet verkeleg køyrt på dynga. Patriot Act er kanskje den tåpeligaste skikkelege loven i Vesten, idag. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Atsjonas, please ikke link til ITavisen, om du ikke skal drite dem ut. Åhå nå skal jeg linke ALT itavisen legger ut. ITavisen er en god avis. De er en av de få avisene som har hatt god dekning på piratkopierings saken. Du kødder? Bare ved å gå inn på siden nå fant jeg minst 3 absurde titteler som ikke ga noen mening. De skriver om idiotiske konspirasjonsteorier, og de har så mange skrivefeil att tilogmed jeg merker det! Der mistet jeg all min respekt for deg. Selvom jeg ikke hadde noen som helst for deg fra før. http://www.dagbladet.no/2009/06/23/kultur/..._giske/6860130/ her er da en dagbladet link over samme tema. Det er sinnsykt at man skal bli overvåket noe annet en politiet Sånne ting irriterrar meg, som norsk statsborgar har eg rett til å ha eit privatliv, og ingen andre enn politiet (som igjen bør ha tillatelse for kvar gong) bør kunne overvåke noko. Snart blir vel "patriot act" innført i Noreg, også, da er landet verkeleg køyrt på dynga. Patriot Act er kanskje den tåpeligaste skikkelege loven i Vesten, idag. Hva er egentlig patriot act? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Har du noen PC-spill, Benny? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 (endret) Patriot Act Du'h Så smart er jeg. Google det neste gang. Endret 23. juni 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Sorry, Shampoo. Er bare litt frustrerende å tenke ut så mange underholdende variasjoner av artikulering når ètt, enkelt kraftutrykk oppsummerer mine daværende følelser ovenfor temaet så aldeles glimrende. Bedre? ^_^ Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Btw, var det det jeg postet du sa ''f*en'' til? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Patriot Act Med andre ord: Nå syntes jeg plutselig ikke alle de konspirasjonsnøttene er så rare lenger. Sorry, Shampoo. Er bare litt frustrerende å tenke ut så mange underholdende variasjoner av artikulering når ètt, enkelt kraftutrykk oppsummerer mine daværende følelser ovenfor temaet så aldeles glimrende. Bedre? ^_^ Du må gi deg selv warn 8) Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Jeg redigerte det bort og ga meg selv en skjennepreken jeg ikke glemmer med det første. Slipper warn. For denne gang. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Wildheart sin spotify liste er den eneste jeg ikke har sletta til nå Laland sin ser bra ut så langt. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Min Spotify-liste består av 94% win og 6% svensk listepop. Hvordan kan det slettes? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Klikke på delete? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 (endret) OWND. På Spotify nå: Queueee by Laland. B) Wait, what? Har Wildheart en playlist? :o Endret 23. juni 2009 av Benny Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 OWND. På Spotify nå: Queueee by Laland. B) Wait, what? Har Wildheart en playlist? :o Ser du ikke på signaturer? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 (endret) Jo, men jeg trodde at det var en link til Spotify-websiden. Edit: Jeg fant, jeg fant! Endret 23. juni 2009 av Benny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå