Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
http://www.dagbladet.no/2009/06/23/kultur/..._giske/6860130/ her er da en dagbladet link over samme tema. Det er sinnsykt at man skal bli overvåket noe annet en politiet :)

Sånne ting irriterrar meg, som norsk statsborgar har eg rett til å ha eit privatliv, og ingen andre enn politiet (som igjen bør ha tillatelse for kvar gong) bør kunne overvåke noko. Snart blir vel "patriot act" innført i Noreg, også, da er landet verkeleg køyrt på dynga. Patriot Act er kanskje den tåpeligaste skikkelege loven i Vesten, idag.

Lenke til kommentar
Atsjonas, please ikke link til ITavisen, om du ikke skal drite dem ut.

Åhå nå skal jeg linke ALT itavisen legger ut. ITavisen er en god avis. De er en av de få avisene som har hatt god dekning på piratkopierings saken.

Du kødder? Bare ved å gå inn på siden nå fant jeg minst 3 absurde titteler som ikke ga noen mening. De skriver om idiotiske konspirasjonsteorier, og de har så mange skrivefeil att tilogmed jeg merker det! Der mistet jeg all min respekt for deg. Selvom jeg ikke hadde noen som helst for deg fra før.

http://www.dagbladet.no/2009/06/23/kultur/..._giske/6860130/ her er da en dagbladet link over samme tema. Det er sinnsykt at man skal bli overvåket noe annet en politiet :)

Sånne ting irriterrar meg, som norsk statsborgar har eg rett til å ha eit privatliv, og ingen andre enn politiet (som igjen bør ha tillatelse for kvar gong) bør kunne overvåke noko. Snart blir vel "patriot act" innført i Noreg, også, da er landet verkeleg køyrt på dynga. Patriot Act er kanskje den tåpeligaste skikkelege loven i Vesten, idag.

Hva er egentlig patriot act?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...