Licht Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Lawd, så billig PC-er er for tiden. PC-en Atsjonas viser fram er jo et flott tilbud, og omsider har de fått med seg at det lønner seg å satse på x64-OS når de dytter inn mer enn 3,5 GB RAM. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Lagde meg en PC som kunne dra IV til 3k for en stund siden. Uten tastatur, mus, DVD og slikt da. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Grand Theft Auto IV.... T_T Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 (endret) Kan jo tippe på OblIVion, eller GTA IV. Hvem vet? :rolleyes: EDIT: Hey... Fikk rett på den ene Endret 23. juni 2009 av Shicca Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Det skal jo ikke så altfor mye til for å dra det, men det skal litt til for å dra det ganske bra. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Nettop. For å dra det trenger du 3k, som jeg nettop sa. Wait, den PCen hadde en 1,5TB HDD, da. Så du trenger egentlig mindre enn 3k. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Jeg må dra snart. Har så mye å gjøre at jeg blir småkvalm av det. Må på sykehuset og signere arbeidskontrakt, så til byen, så til Askøy, så tilbake igjen og håpe at jeg når banken så jeg kan få en ny nettbankdings. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Eg fekk karakterane mine idag, du finn dei på bloggen min. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 (endret) Ntåååå. Jeg har ikke alt for mye å gjøre. Noen timer med husarbeid bare. Men men. Etter at det er ferdig får jeg se om jeg ikke orker å gjøre meg ferdig med Java-boken jeg jobbet med på studiene (ble ikke helt ferdig nei). Så håper jeg Html-boken og Php-boken min kommer i posten snart. For jeg vil lære meg webprogrammering. Edit: Ikke dumme karakterer det der. Jeg hadde vel 4,5 i snitt da jeg gikk ut av ungdomskolen (eller rundt deromkring). Hadde jeg hatt litt bedre snitt hadde jeg kanskje kommet inn på musikklinjen ved Langhaugen videregående. Oh well. Ting går ikke alltid slik man ønsker, men man kan ihvertfall prøve. Endret 23. juni 2009 av Snorre Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Et snop, og svarer på ting på totalwarcenter. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Jeg jobber, og skal fortsette med det. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Whazz up, people? B) Fikser på taskbaren min. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Ntåååå. Jeg har ikke alt for mye å gjøre. Noen timer med husarbeid bare. Men men. Etter at det er ferdig får jeg se om jeg ikke orker å gjøre meg ferdig med Java-boken jeg jobbet med på studiene (ble ikke helt ferdig nei). Så håper jeg Html-boken og Php-boken min kommer i posten snart. For jeg vil lære meg webprogrammering. Edit: Ikke dumme karakterer det der. Jeg hadde vel 4,5 i snitt da jeg gikk ut av ungdomskolen (eller rundt deromkring). Hadde jeg hatt litt bedre snitt hadde jeg kanskje kommet inn på musikklinjen ved Langhaugen videregående. Oh well. Ting går ikke alltid slik man ønsker, men man kan ihvertfall prøve. må man ha bedre en 4,5 i snitt for å komme inn på en musikk skole? Det er ubarmhjertig! Jeg hadde 4,9 i snitt og var redd for å ikke komme inn på kokkeskolen Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Jeg har kommet inn på en privatskole, så jeg er egentlig ikke så veldig bekymret. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Ntåååå. Jeg har ikke alt for mye å gjøre. Noen timer med husarbeid bare. Men men. Etter at det er ferdig får jeg se om jeg ikke orker å gjøre meg ferdig med Java-boken jeg jobbet med på studiene (ble ikke helt ferdig nei). Så håper jeg Html-boken og Php-boken min kommer i posten snart. For jeg vil lære meg webprogrammering. Edit: Ikke dumme karakterer det der. Jeg hadde vel 4,5 i snitt da jeg gikk ut av ungdomskolen (eller rundt deromkring). Hadde jeg hatt litt bedre snitt hadde jeg kanskje kommet inn på musikklinjen ved Langhaugen videregående. Oh well. Ting går ikke alltid slik man ønsker, men man kan ihvertfall prøve. må man ha bedre en 4,5 i snitt for å komme inn på en musikk skole? Det er ubarmhjertig! Jeg hadde 4,9 i snitt og var redd for å ikke komme inn på kokkeskolen Planen min er å gå studiespesialiserande på Gran Canaria, og eg skal ha over 5 i snitt når eg går ut av ungdomsskulen. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Joda men jeg tenkte på en musikk linje. man trenger jo ikke matte naturfag og slik i grunn... hva skal man med algebra i musikk da? eller vannomløpet i naturen? det holder å ha rytme i kroppen og en vilje til å lære! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Grand Theft Auto IV.... T_T Åja, det var jo åpenbart. 8D Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 De har bare lyst på musikere som potensielt også kunne vært realfagstudenter. :\ Vi ungdomskoleelever som fikk god karakter i musikk, ekstrapoeng for slik prøvespilling (spiller for noen sensorer som så gir opptil 5 ekstra poeng for å komme inn på musikklinjen), vi blir ikke prioritert. Men det er vel bare slik det er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå