- FuzioN Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Hannah? NEI! Jeg mente High School Musical, og da mener jeg LITT! Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Oja da så. Hehe De har jo noen utrolige fengende sanger, og jeg har sett alle filmene, eller ikke hele tre'ern for jeg har ikke passet søstra mi etter hu fikk den. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 HSM er Kreft Er det? Jaja, men i allefall nå tar vi en ny test på deg Lakus, hva betyr nicket ditt? (LES DETTE: filosofisk ) Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 HSM er Kreft We are the same, you and I. Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 High School Musical, like barnslig og dumt som Hannah Montana. For alt til å se ut som en dans på røde roser, ikke bare kan de synge men de har også en del andre talenter. Er det virkelig slik ungdom har det i Amerika? Neppe, så hvorfor gi unge en falsk forhåpning. Tragisk spør du meg. Sangene er heller ikke så bra, ofte repiterer de seg selv.. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 i gotto move on and be who i am, i just dont belong here, i hope you understand *trying to understaaand* we might find our place in this world some day, as i look forward, i gotta go my own waay. *what about us? what about everything we been through?* what about mee? what am i supposed to doooooo? oh ill know youll make it throuuuugh. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 You get the beeeeeeeeeeeeeeeeest of both worlds Btw, si et banne ord som begynner på K Kvinne? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 High School Musical, like barnslig og dumt som Hannah Montana. For alt til å se ut som en dans på røde roser, ikke bare kan de synge men de har også en del andre talenter. Er det virkelig slik ungdom har det i Amerika? Neppe, så hvorfor gi unge en falsk forhåpning. Tragisk spør du meg. Sangene er heller ikke så bra, ofte repiterer de seg selv.. Vel kanskje fordi når unger blir postivt inspirert er sjangsen for at ungene faktisk blir god i noe større en ellers. i gotto move on and be who i am, i just dont belong here, i hope you understand *trying to understaaand* we might find our place in this world some day, as i look forward, i gotta go my own waay. *what about us? what about everything we been through?* what about mee? what am i supposed to doooooo? oh ill know youll make it throuuuugh. *Synge med* Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 i gotto move on and be who i am, i just dont belong here, i hope you understand *trying to understaaand* we might find our place in this world some day, as i look forward, i gotta go my own waay. *what about us? what about everything we been through?* what about mee? what am i supposed to doooooo? oh ill know youll make it throuuuugh. Det er egentlig favorittkjærlighetssangen min Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 South Park: Elementary School Musical Oh, and, South Park kan man "piratkopiere" så mye man vil siden det er det Matt Stone og Trey Parker vil(skaperne av South Park, og ja, det er lovlig med den ene serien!) www.mrtwig.net for alle episodene. Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Håper dere også er klar over at stemmene deres er såpass redigerte at de høres ut som roboter. Hva med en ekte stemme.. <_< Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 South Park: Elementary School Musical Oh, and, South Park kan man "piratkopiere" så mye man vil siden det er det Matt Stone og Trey Parker vil(skaperne av South Park, og ja, det er lovlig med den ene serien!) www.mrtwig.net for alle episodene. Ganske bra at de fikk til å gå inn i en avtale me ehm... vilket selskap er det igjen om at serien deres skal kunne bli piratkopiert. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Redigerte? Kiss my big metal ass! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Den er redigert. "We're soaareeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen" Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Må innrømme at den sangen er litt fengende, men herregud hør robotene da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå