psyched Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 *host* kjøpe pc og spille GoW 2 *host* Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) (cursed be you with long holidays!) Lange helligdager? Sist jeg sjekket var helligdager like lange som vanlige dager Du tar feil! *host* kjøpe pc og spille GoW 2 *host* God of War finnes ikke til PC. Endret 22. juni 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) Du mener om et par år når en laber port (av gears) vil komme? *host* wat *host* Det er greit å anta at han mener gears tatt ut ifra diskusjonen................................... Er ikke krise å ikke si GeOW2, når vi er innpå en samtale om gears....................... :__________: Endret 22. juni 2009 av Gormers Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 God of War 2? Gears of War 2 er GeOW2. God of War-serien kom før GeOW-serien. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) Rett skal være rett På samme måte som at Age of Conan ikke har forkortelsen AoC, den tilhørerer nemlig Assassin's of Creed. God natt! Endret 22. juni 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
sfRoyal_InnleggNO Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 For fremtidige religionsdiskusjoner. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Assassin's of Creed ^_^ What a newb. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Får ikke sove jeg. Litt kjipt at jeg må opp kl 6 imorgen da. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Håper det der var trolling. Oh well. Hva driver folket med på en fin mandagskveld da? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Ønsker meg Xbox 360. Du'a? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Fikk nettopp beskjed fra PShop om at kontoen min er slettet. Har bare en siste utvei. Mamma's navn. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) Mener man trenger en slik en liten tråd ettersom det over tid kan bli noen gullkorn på forumet. Regler: Ingen uthengig av personer. Dvs ikke post brukerens nick ei heller link til tråden hvor gullkornet finner sted. Vi er ikke ute etter mobbing av enkeltpersoner. Gullkornet må være fra forumet Kommer ikke på noe mer. Åpner med. Skjul Hentet fra Konsollkafé tråden hvor det blir diskutert litt rundt forkortelser, mer spesifikt rundt Gears of war eller God of War. Et av svarene som kom var: da får folk slutte å forkorte age of conan med aoc også, for den tilhører assasins of creed! Postet av KimS (link) Skjul Gullkornet er hentet fra kategorien "Spille sammens" og emnetitelen var som følger: Monopol turnering hos meg, I morra. Trådstarter: Alle er invitert, bortsett fra Lasse. Fikk meg en god latter jeg i alle fall. Postet av Habitats (Link) Skjul Og spillet var på spillautomater i spillehaller? Har han noen gang nevnt at det var i en spillehall? Uansett jeg prøvde å søke litt rundt på internet men kom dessverre. Postet av konamixx (link) Skjul Jeg husker kusinen min fikk et ganske stort sår midt i hånden av å kjøre den stikka frem og tilbake. Sa brura. @ Lakus den var hentet fra gullkorn fra forumet tråden. (vet ikke om det var en spøk fra sin side) Endret 22. juni 2009 av backstabber Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Genial den der, Lakus! "And now they're thinking about banning toy guns, AND THEY'RE GONNA KEEP THE FUCKING REAL ONES!!" Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Håper det der var trolling. Oh well. Hva driver folket med på en fin mandagskveld da? Sittet i hele kveld og sett Top Gear Challenges på youtube. Morsomme saker. Nå skal jeg prøve å knuse den siste bossen på Prototype. Se hvor lenge det går før jeg kaster noe. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Fikk nettopp beskjed fra PShop om at kontoen min er slettet. Har bare en siste utvei. Mamma's navn. Hah! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Det var bare det snille spøkelset Casper, HCG. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Ønsker meg Xbox 360. Du'a? Så kjøp en da. Du har nok penger. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Ønsker meg Xbox 360. Du'a? Så kjøp en da. Du har nok penger. Hvorfor antar du det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå