Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711
Det var en 50 lapp, så jeg tok den og la tilbake resten. De sa også at det var greit.

Ahem.

Altså, jeg fant en-1000lapp, en-200lapp og en100lapp gjemt bak i et skap. Det er vel små sjangser hvis jeg kjøper smart slik at jeg kan legge en 50lapp der, og de merker antagelighvis ingenting?
Mente at jeg tok 100lappen
Det var vist en 500lapp der og, så tror jeg snapper dem med og går en litt lang tur med bikkja.

Du motsier deg selv.

Altså, jeg tok rundt 30 kr av 100-lappen og la igjen resten. det var også greit. Og uansett så betalte jeg mamma penger for de myntene som ble borte.

Lenke til kommentar
Neh vet ikke om jeg orker (trøtt faktisk). Har sagt at gears 2 er spy og, så vet ikke om jeg er velkommen der lenger :p .

Jeg kjenner deg ikke lengre.

HCG, du har 10000 kr. Kjøp en 360 og hold kjeft!

Endret av iharal3
Lenke til kommentar

Skrev jo det for en stund uke siden da.

HCG: skulle ikke du prioritere HC gamer pc? Folk har jo masa om at du skulle kjøpe 360 men du ville heller ha pc.

Gears 2 er inferior til blant annet halo 3s multiplayer. Er bare hele forumet her som ikke forstår det.

edit: iharal: det var her det hele startet.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar
(cursed be you with long holidays!)

Lange helligdager? Sist jeg sjekket var helligdager like lange som vanlige dager :p

(Ja, jeg vet jeg kan ta feil ang betydningen av holidays, men jeg tar sjangsen)

Og nei, jeg kan ikke spile Gears 2 nå. Jeg skal på jobb i morgen og jeg har tilbrakt de siste timene med George Carlin og hans fantastiske humor og ærlighet. Nå skal jeg bare se ferdig de siste minuttene av ett av showene hans og så er det på vei til Heroes-land. There's some mindblowing shit going on in season three. Ifølge Sheldon Cooper ga jeg nettopp ut en livsfarlig spoiler, men jeg bryr meg ikke. Jeg er klikka.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...