Lakus Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Jippi ja ja, jippi jippi ja! Gratulerer. ... til Snorre. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Takk for gratulasjon Lakus. Etter å ha vært litt nedrykt en stund nå gjorde det godt med en skikkelig gladnyhet. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Jeg har tjent 880 kr i dag. Hurra. *Tilbake til å se på Heroes* Jeg tjente 700 idag, og jeg fant rundt 3-400 kr verdt i 20-mynter som jeg skulle levere til mamma, men som på mystisk hvis ble borte. Jeg sier og hurra Får du psykologhjelp for kleptomanien din, du? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Samme som når jeg skulle få karakterkortet mitt for dette året. Jeg forventet greie karakterer i malerfaget, men mer eller mindre ingenting i resten. Fikk meg en positiv overraskelse og litt mer lyst til å fortsette videre. Om man kan oppnå såpass mye gjennom å egentlig ikke ha full tro på seg selv; tenk på hva man kan oppnå om man tror på at man kan klare det. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Kjenner meg igjen i det du sier nå ja. Gratulerer med bedre enn forventet-karakterer. Med større tro på seg selv og mer selvtillit kan det kanskje bli enda bedre til neste semester. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Jeg har tjent 880 kr i dag. Hurra. *Tilbake til å se på Heroes* Jeg tjente 700 idag, og jeg fant rundt 3-400 kr verdt i 20-mynter som jeg skulle levere til mamma, men som på mystisk hvis ble borte. Jeg sier og hurra Får du psykologhjelp for kleptomanien din, du? Det var ikke stjeling, men de ble virkelig borte. Og nå fant jeg dem igjen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Det var ikke stjeling, men de ble virkelig borte. Og nå fant jeg dem igjen.Magi. Var det ikke du som knabbet ting fra pengestashet til din mor og din stefar og? Og ellers: SNURRELEIF? Thomas?! Horen min?! Er det virkelig deg? : D Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Det var usle 30 kroner som ble brukt til en brus og en liten sjokolade. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Skal du ha brus og sjokolade tar du bare 15 og bruker litt selv. Det gjorde jeg i dag Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Men det som var, var at jeg ikke hadde noen som helst penger. Men nå derrimot, har jeg brus i lange baner fremover. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Min nye hobby: Gjennopplive flickr-siden min og ljuge så det holder på vært eneste bilde. Du hører på Mayhem Advarsel: Følgende link kan anses som en Rick Roll, selv synes jeg ikke det. Syntes var morsom ^_^ Haha, første Charlie the unicorn jeg lo av Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) @Atsjonas: Mener å huske at du fant noen lapper i skapet til din mor og far, som du forsynte deg av? Endret 22. juni 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Det var en 50 lapp, så jeg tok den og la tilbake resten. De sa også at det var greit. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Ja (er et verb), men han stikker fortsatt og sparker fotball. Nei, feil. Jeg mener ikke å og. Jeg stikker å, ikke og, sparker fotball. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Det var en 50 lapp, så jeg tok den og la tilbake resten. De sa også at det var greit. Ahem. Altså, jeg fant en-1000lapp, en-200lapp og en100lapp gjemt bak i et skap. Det er vel små sjangser hvis jeg kjøper smart slik at jeg kan legge en 50lapp der, og de merker antagelighvis ingenting? Mente at jeg tok 100lappen Det var vist en 500lapp der og, så tror jeg snapper dem med og går en litt lang tur med bikkja. Du motsier deg selv. Ja (er et verb), men han stikker fortsatt og sparker fotball. Nei, feil. Jeg mener ikke å og. Jeg stikker å, ikke og, sparker fotball. Nei. Du stikker og sparker fotball, for verbet "sparke" er ikke i infinitivsbøyd. "Jeg går for å sparke fotball" er korrekt, "jeg går å sparker fotball" er feil. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Å brukes bare foran verb i infinitiv. "Sparker" er ikke infinitiv, det er presens. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Ikke bare i infinitiv men også i perfektum. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Ikke bare i infinitiv men også i perfektum.Unnskyld? "Å har gått"? o_o Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) What? edit: sen, var ment til iharal Hadde btw helt glemt regelen om når "å" og "og" skulle brukes, men siden de to ordene har to forskjellige betydninger så har jeg ikke problemer med å skrive rett. Det gir jo ingen mening å si "ha problemer med og skrive rett"... Endret 22. juni 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå