Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen år siden nå. Rista på en sånn greie man putter penger på og så vil det muligens renne noen ut nede (du vet det ligger masse penger nederst på en plate som går inn og ut). Gjorde det fordi vi fikk rundt 40kr ut av den når jeg (eller han, husker ikke) rista lett. Uansett, en alarm gikk, og når jeg og kompisen min snudde oss så så vi inn i et kamera. Vi stakk bort i en kø til en karusell og skiftet jakke osv (:p), og så så vi en vakt komme forbi som skuet rundt med lang hals.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar
Altså, det du bruker som eksempel er ikke en diskusjon en gang, det er ren skjær idioti fra hans side.

 

Greit nok, men eg la nettopp merke til noko i ditt forrige innlegg:

 

Hvis du ikke er i stand til å diskutere med folk som er på et lavere intellektuelt nivå enn deg er du en dårlig diskusjonspartner. Jeg misliker nav sterkere enn noensinne nå.

 

Kvifor mislikte du meg frå før? :huh:

 

Skjul
Sjølvsagt er det mogeleg, det er berre frustrerande og ganske vanskeleg. Eg kan komme med eit eksempel frå ein diskusjon (Eg er X, og min diskusjonspartner er Y):

 

Y: Kva er [namn på ein bildel]

X: Eg veit ikkje, eg bryr meg ikkje stort om bilar.

Y: Haha, du er dum.

X: Kan du namnet på hesten til Wellington?

Y: Nei, for sånt er ikkje intreressant.

X: Jammen eg syns ikkje bilar er interessant.

Y: Da er du dum. Veit du kva ein [namn på bildel] er, da?

X: Nei, eg bryr meg som sagt ikkje mykje om bilar.

Y: Da er du dum.

X: Kan du nemne namet på ein viktig person frå 7årskrigen? Eller kan du kanskje forklare meg kven Alatar var?

Y: Nei, for eg bryr meg ikkje om sånt.

X: Men kan ikkje eg kalle deg dum da?

Y: Nei, for sånt er ikkje interessant.

X: Syns du, men eg syns ikkje bilar er interessant, kvifor gjer det meg dum, men det at du ikkje kan noko historie ikkje deg dum?

Y: [stille]

X: Det jo faktisk din eigen logikk. [Eg snur meg mot ein av dei som ser på, og seier oppgitt:] Han skjønner ikkje ein gong sin eigen logikk!

Y: Du er berre j*vli dum.

 

 

Eg vil seie at det er ganske åpenbart at Y er på eit lavare intellektuelt nivå enn meg, og det er vel også ganske åpenbart at det er vanskeleg å diskutere med folk som ikkje skjønner sin eigen logikk ein gong.

Hater sånne idioter som ikke har noe respekt for att du kanskje ikke liker det samme som de.

 

Takk :)

 

 

Jeg er misunnelig på Flosshatt, jeg vil også være smart.

 

Det er jo berre å lese seg opp. Eg er jo kjempe interessert i Tolkien og hans verd, og historie, derfor kan eg sitte i timesvis å lese om det, så det hjelper kraftig å vere interessert.

Lenke til kommentar
Altså, det du bruker som eksempel er ikke en diskusjon en gang, det er ren skjær idioti fra hans side.
Greit nok, men eg la nettopp merke til noko i ditt forrige innlegg:
Hvis du ikke er i stand til å diskutere med folk som er på et lavere intellektuelt nivå enn deg er du en dårlig diskusjonspartner. Jeg misliker nav sterkere enn noensinne nå.
Kvifor mislikte du meg frå før? :huh:
Uhm. Heter du NAV? :p

Jeg snakket om NAV som i NAV. Jeg har ingenting i mot deg, sist jeg sjekket.

Lenke til kommentar

Får lønn 5. juli og da skal spotify reklamene til helvete :) Hej jå diggar spotify får dåm har alle Lordi sina skivor! (sån høres det ut). Og for ikke å snakke om denne. Hi I hope you enjoy spotify as much as we do now you can get spotify premium for just 9,99. Click the banner or wisit spotify.com. Men skal det kjøpes premium for et år! Spotify er den beste oppfinelsen innenfor musikk bransjen ever :) Alle burde støtte det. Jeg kjenner ei som har et album på spotify men hun har selv cheata til seg invite, det gjør meg irritert. Jeg oppfårdrer alle til og kjøpe premium og støtte utviklingen :)

Lenke til kommentar
Får lønn 5. juli og da skal spotify reklamene til helvete :) Hej jå diggar spotify får dåm har alle Lordi sina skivor! (sån høres det ut). Og for ikke å snakke om denne. Hi I hope you enjoy spotify as much as we do now you can get spotify premium for just 9,99. Click the banner or wisit spotify.com. Men skal det kjøpes premium for et år! Spotify er den beste oppfinelsen innenfor musikk bransjen ever :) Alle burde støtte det. Jeg kjenner ei som har et album på spotify men hun har selv cheata til seg invite, det gjør meg irritert. Jeg oppfårdrer alle til og kjøpe premium og støtte utviklingen :)

True words.

 

Seconded for life.

Lenke til kommentar
Jeg er også interessert i historie, men kan tydeligvis ikke så mye som deg. Hva leser du da? Historie bøker, på nettet eller blader? Har egentlig ikke interissert meg så veldig mye om historie før 1900- tallet. Burde lese mer om tiden før det.

 

Et godt tips for og virke smart i diskusjoner er og bruke gode utrykk. Jeg følerer meg generelt smart ;) Et tips er og lese seg godt opp på det du diskuterer så du ikke kommer med en utalelse får så å bli EID. Feks: Y - Jeg hater pirater som stjeler fra plate selskapene. X - Når du pirat KOPIERER stjeler du ikke du kopierer, feks du lager et bilde og jeg maler et helt likens. Du kan fortsatt selge bilde du har malt selv. Vis jeg stjeler bilde kan du ikke selge det :) Y - Oh....

Endret av backstabber
Lenke til kommentar
Altså, det du bruker som eksempel er ikke en diskusjon en gang, det er ren skjær idioti fra hans side.
Greit nok, men eg la nettopp merke til noko i ditt forrige innlegg:
Hvis du ikke er i stand til å diskutere med folk som er på et lavere intellektuelt nivå enn deg er du en dårlig diskusjonspartner. Jeg misliker nav sterkere enn noensinne nå.
Kvifor mislikte du meg frå før? :huh:
Uhm. Heter du NAV? :p

Jeg snakket om NAV som i NAV. Jeg har ingenting i mot deg, sist jeg sjekket.

 

Ah, ser at det står nav no.

 

Jeg er også interessert i historie, men kan tydeligvis ikke så mye som deg. Hva leser du da? Historie bøker, på nettet eller blader? Har egentlig ikke interissert meg så veldig mye om historie før 1900- tallet. Burde lese mer om tiden før det.

 

Ula som faen når vi gjorde det uansett.

Hah, det må prøves. Om jeg føler meg dum.

 

Historiske bøker, google historiske hendelsar. Eg syns tida etter Napoleonskrigane er ganske kjedeleg, men alt mellom den og ca. 110 f.kr. er interessant. Spesielt millitærhistorie.

Lenke til kommentar
Et godt tips for og virke smart i diskusjoner er og bruke gode utrykk. Jeg følerer meg generelt smart ;) Et tips er og lese seg godt opp på det du diskuterer så du ikke kommer med en utalelse får så å bli EID. Feks: Y - Jeg hater pirater som stjeler fra plate selskapene. X - Når du pirat KOPIERER stjeler du ikke du kopierer, feks du lager et bilde og jeg maler et helt likens. Du kan fortsatt selge bilde du har malt selv. Vis jeg stjeler bilde kan du ikke selge det :) Y - Oh....
Du hadde ikke EID meg med det argumentet der. Det er et elendig argument, fordi det de selger er masseprodusert, og når du da tilbyr noe billigere som du ikke rettmessig eier fratar du dem muligheten for inntekt, ergo, du stjeler det.

 

Ja, jeg syntes også militær og krigs historie er ganske spennende :)

Kan ganske mye om kommunismens historie, og forskjellige kommunistiske grupper/personer. Var litt wannabe kommunist når jeg var 13 år.

Good lord. Kommunist i en alder av tretten.
Lenke til kommentar
Ja, jeg syntes også militær og krigs historie er ganske spennende :)

Kan ganske mye om kommunismens historie, og forskjellige kommunistiske grupper/personer. Var litt wannabe kommunist når jeg var 13 år.

 

Det er bra, kommunisme er ein fantastisk styreform. Dessverre fungerer den ikkje i praksis (bortsett frå med eit totalitært styre, men da er det ikkje eit kommunistisk samfunn lenger), fordi mennesker er grådige. Sjølv er eg vel ein blanding av sosialist og liberalist. Bortsett frå når det kjem til skule.

 

Mine store heltar, bortsett frå Tolkien, er for det meiste genralar. Frederik den store, Cæsar, Gaius Marius, Hannibal, Napoleon, osb.

Lenke til kommentar
Ja, jeg syntes også militær og krigs historie er ganske spennende :)

Kan ganske mye om kommunismens historie, og forskjellige kommunistiske grupper/personer. Var litt wannabe kommunist når jeg var 13 år.

 

Det er bra, kommunisme er ein fantastisk styreform. Dessverre fungerer den ikkje i praksis (bortsett frå med eit totalitært styre, men da er det ikkje eit kommunistisk samfunn lenger), fordi mennesker er grådige. Sjølv er eg vel ein blanding av sosialist og liberalist. Bortsett frå når det kjem til skule.

 

Det var det jeg også innså. Jeg har egentlig mistet troen på menneskelig styre. Det funker bare ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...