Vistula Uhlan Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) Benny: I respectfully disagree. Kom på eit anna eksempel, dette var venen til Y, vi kallar han Z: X: Når var 9/11? Z: Var det den greia i fjor da? Nei, nei! Det var i 2010! X: [facepalm] Z: Kva? X: Vi er jo ikkje ein kommet til 2010! Z: Ånei... Det stemmer... (prøver å skjule at han har dumma seg fullstendig ut mens alle ler av han) Endret 22. juni 2009 av Flosshatt Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Altså, det du bruker som eksempel er ikke en diskusjon en gang, det er ren skjær idioti fra hans side. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Altså, det du bruker som eksempel er ikke en diskusjon en gang, det er ren skjær idioti fra hans side. Takk. Akkurat det eg hadde tenkt å påpeike ^_^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Omg, bryllupsforumet på kvinneguiden er så jævlig underholdende. :') Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Han som prata om 2010 gjorde seg bare til. Og hvis du ikke vet hva en [navn på bildel] er, da er du bare dum, Flosshatt :rolleyes: Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Man skal ikke kle seg i hvitt, svart eller rødt om man er i bryllup (sett at man er jente). Hvitt er brudens farge (denne kan jeg respektere), svart er en sørgefarge (i Japan er hvitt en sørgefarge, er bruden lei seg? o_o) og rødt symboliserer visstnok at man har hatt seg med brudgommen. Åja, og en ny en er at grønt symboliserer at en er sjalu på bruden. Jeg tror jeg møter opp naken neste gang jeg skal i bryllup, pastellfarger er ikke helt min greie. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Beige er alltid en slager. Spill jeg kjøpte i Gøteborg Meget førnøyd Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 http://alohafriday.tumblr.com/post/121179123 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) Har du sett hudfargen min? Beige hadde sett mislykket ut. Forferdelig, forferdelig mislykket ut. Kanskje en isblå minikjole med blonder hadde vært tingen. LÅRKORT. Edit: Jeg vil og ha Altaïr-actionfigur. :| Endret 22. juni 2009 av Eplefe Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Den er utrolig stilig! Overraskende stor også. Over 20cm, tror jeg (er elendig på øyemål.) Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 http://alohafriday.tumblr.com/post/1186366...ia-peyotecoyote Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Den er utrolig stilig! Overraskende stor også. Over 20cm, tror jeg (er elendig på øyemål.)Jeg tror jeg skal modellere en life size Altaïr og ha den på rommet mitt. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) Billig Altair figur Ninja Gaiden er dritfett, sånn btw. Endret 22. juni 2009 av Gormers Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Joda. Lurer på om jeg skal kjøpe Sigma versjonen på PS3 i tillegg, men må sjekke hva som er ekstra før jeg bestemmer meg. Det ser forresten ikke ut som om den Altaïr figuren er den samme som følger med CE. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Det er vel denne, men den var ikke akkurat billig på den siden Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Har vært på tusenfryd med en kompis i dag Hva betyr kiwotsukete? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) @lolidude: http://tinyurl.com/lzmknz Endret 22. juni 2009 av drugiS Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Har vært på tusenfryd med en kompis i dag Hva betyr kiwotsukete? Ta vare på deg selv/vær forsiktig. Kommer an på kanjien som blir brukt. 8D Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) Skjul Sjølvsagt er det mogeleg, det er berre frustrerande og ganske vanskeleg. Eg kan komme med eit eksempel frå ein diskusjon (Eg er X, og min diskusjonspartner er Y): Y: Kva er [namn på ein bildel] X: Eg veit ikkje, eg bryr meg ikkje stort om bilar. Y: Haha, du er dum. X: Kan du namnet på hesten til Wellington? Y: Nei, for sånt er ikkje intreressant. X: Jammen eg syns ikkje bilar er interessant. Y: Da er du dum. Veit du kva ein [namn på bildel] er, da? X: Nei, eg bryr meg som sagt ikkje mykje om bilar. Y: Da er du dum. X: Kan du nemne namet på ein viktig person frå 7årskrigen? Eller kan du kanskje forklare meg kven Alatar var? Y: Nei, for eg bryr meg ikkje om sånt. X: Men kan ikkje eg kalle deg dum da? Y: Nei, for sånt er ikkje interessant. X: Syns du, men eg syns ikkje bilar er interessant, kvifor gjer det meg dum, men det at du ikkje kan noko historie ikkje deg dum? Y: [stille] X: Det jo faktisk din eigen logikk. [Eg snur meg mot ein av dei som ser på, og seier oppgitt:] Han skjønner ikkje ein gong sin eigen logikk! Y: Du er berre j*vli dum. Eg vil seie at det er ganske åpenbart at Y er på eit lavare intellektuelt nivå enn meg, og det er vel også ganske åpenbart at det er vanskeleg å diskutere med folk som ikkje skjønner sin eigen logikk ein gong. Hater sånne idioter som ikke har noe respekt for att du kanskje ikke liker det samme som de. Har vært på tusenfryd med en kompis i dag Hva betyr kiwotsukete? Ta vare på deg selv/vær forsiktig. Kommer an på kanjien som blir brukt. 8D Uhm? Endret 22. juni 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå