Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-127711
Skjul
Lagt til 27. januar
Amalie Tandberg Dybing den 27. januar klokken 15:27
Haha, jeg er emo ^^ ♥ Marita H. Johansen den 27. januar klokken 15:28
Fant ikke på noe annet xDAmalie Tandberg Dybing den 27. januar klokken 15:29
Siden rar var tatt -.-"Marita H. Johansen den 27. januar klokken 15:30
Ikke sant xDAmalie Tandberg Dybing den 27. januar klokken 15:31
damn.. ;PMarita H. Johansen den 27. januar klokken 15:33
Camilla er litt rarere enn deg da ;p
Emo er jo stilen din også ;DD ♥ Amalie Tandberg Dybing den 27. januar klokken 15:34
jeg vet ;D Jeg er Emo ass xD
du skulle vært der i den timen vi skulle mime i Norsken x)
Jeg skulle gå opp å se på lappen jeg skulle mime liksom, også roper sassan "EMO?" omg xDMarita H. Johansen den 27. januar klokken 15:36
Dust! Må det være negativt å være emo liksom...?Caroline Strømlid den 27. januar klokken 15:36
Ntåw : D♥ Marita H. Johansen den 27. januar klokken 15:36
:D ♥ Amalie Tandberg Dybing den 27. januar klokken 15:38
jeg vet x) Sasan er litt rar noen ganger x) Han kan være hyggelig da, så "no hard feelings" ;DMarita H. Johansen den 27. januar klokken 15:39
Emo er bedre enne hore da xDCaroline Strømlid den 27. januar klokken 15:40
nei... o0 kidding: DMarita H. Johansen den 27. januar klokken 15:42
:o
Nå skuffet du meg Caroline :o
:'(

Liker du jenter med alt for mye brunkrem og parfyme framfor emo som meg. :(Marita H. Johansen den 27. januar klokken 15:42
Og Amalie xPAmalie Tandberg Dybing den 27. januar klokken 15:43
Haha, Brunkrembærter framfor Emo? "Pardon me while I puke!"Caroline Strømlid den 27. januar klokken 15:44
hello... look at me? xDMarita H. Johansen den 27. januar klokken 15:45
Amalie:
HAHA xDD

Caroline:
Hva er du da?Amalie Tandberg Dybing den 27. januar klokken 15:46
uhm, ikke det at jeg har sett deg, men du ser ikke veldig "brunkrembærte" ut på bildet ditt ;)Caroline Strømlid den 27. januar klokken 15:46
folk kaller også meg emo fordi jeg går nesten i bare røde og svarte klær i tilegg til at jeg har kort hår (x neste fase: farge håret : DAmalie Tandberg Dybing den 27. januar klokken 15:51
yeey ;D Jeg blir nesten flau på andres vegne når de bruker emo som et skjeldsord x) Gå å slå det opp i en ordbok, liksom ;D


/drep..
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heroes, Dexter og Family Guy er mine favoritter, men den nye serien "Lie To Me" stiger oppover listen.

 

Har ikke hørt om den hva går den ut på?

 

Nei har en Håkon i familien allerede så kaller nok ikke ungen Håkon Erling. Men Lars Monsen da folkens hva syns dere om det? Eller Kanskje Chuck Norris! Haha hadde vært litt morsomt med den siste.

Lenke til kommentar
Det er helt genialt, Mr Orange passer rollen perfekt.

 

Det er sant ut ifra det lille jeg har sett.

 

@Mokko: Kanskje det ja, men hvorfor får jeg en liten følelse av at du heter det?

 

Men nå er jeg hjemme alene til onsdag så får kanskje skaffe meg noe damme besøk i kveld eller i morgen kveld.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Nå er det på tide å fjerne pollen, ikke bare ødelegger den for lest/ulest, men den er til ingen nytte, og de som er her oftere enn de kjøper ny dress har stemt.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Flaut å se på Disney Channel, og 15 årige jenter blir spurt om hva de syns er kult med HM "Jeg syns det er dritkult at hun lever som to personligheter, en som glamorøs, og en annen som en helt vanlig jente"

Lenke til kommentar
Nå er planen å gjøre damma våt og kåt da, så får vi holde hu varm da. Orker ikke å romstere i snøen for å si det sånn.

Win.

 

Flaut å se på Disney Channel, og 15 årige jenter blir spurt om hva de syns er kult med HM "Jeg syns det er dritkult at hun lever som to personligheter, en som glamorøs, og en annen som en helt vanlig jente"

Fail. Man skal ikke se på Disney Channel. Man skal også kunne skryte av å aldri ha sett noen "ekte" programmer på noen barne-kanaler. (Numero Uno)

 

Jeg liker sangene litt.

EPIC FAIL!

Lenke til kommentar

Liker du sangene til hu Hannah Montana? Vent du er 11 du ja... Ok da er det lov.

 

Men noen som skal på konsert i oslo i morgen? White Lies spiller da.

 

Edit til Laland: Takk for Win'et, ganske glad jeg ikke har problemer med å skaffe damer selvom jeg er stor nerd.

Endret av Vaenas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...