Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Iharal3, skulle ikke vi få et bilde av deg?

Ja, samtidig kommer sjøtt, skjino og mange talefeil inn i språket.

Lenke til kommentar
Du mener shøtt og shino :whistle: ?

Shøre til shiosken i shørt og shøpe shylling.

Når frisørsalongkjeden "Adam og Eva" skiftet logo mente mange det var for stor avstand mellom Adam og og og og og Eva.

Min favorittsetning på norsk :D

Noe jeg irriterer meg mye over, her vist ved det gode hjelpemiddelet tung tung rock.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar
Du er ikke litt høy i hatten Flosshatt? (hø-hø). Kan ofte bli litt svimmel hvis jeg er uberslækk og reiser meg brått opp av sofaen :p

Nei, eg har nok ikkje hatt (burde kanskje skaffe meg ein flosshatt, håper ingen forventer at eg møter opp i flosshatt på forumtreffet). Viss du meinte arrogant, tja, kanskje ein anelse? Eg blei forresten svimmel berre av å, vel, eksistere...

Lenke til kommentar

hadde en merkelig opplevelse i sta. Drakk urgen min som jeg pleier men når det var en slurrk igjen smakte den pluttselig skikkelig stykt o.O Why? Snart får jeg vite om jeg får mer en bare lørdager på elektro butikken i sommer :) Ånkli jobb FTW!

Lenke til kommentar

Sjølvsagt er det mogeleg, det er berre frustrerande og ganske vanskeleg. Eg kan komme med eit eksempel frå ein diskusjon (Eg er X, og min diskusjonspartner er Y):

Y: Kva er [namn på ein bildel]

X: Eg veit ikkje, eg bryr meg ikkje stort om bilar.

Y: Haha, du er dum.

X: Kan du namnet på hesten til Wellington?

Y: Nei, for sånt er ikkje intreressant.

X: Jammen eg syns ikkje bilar er interessant.

Y: Da er du dum. Veit du kva ein [namn på bildel] er, da?

X: Nei, eg bryr meg som sagt ikkje mykje om bilar.

Y: Da er du dum.

X: Kan du nemne namet på ein viktig person frå 7årskrigen? Eller kan du kanskje forklare meg kven Alatar var?

Y: Nei, for eg bryr meg ikkje om sånt.

X: Men kan ikkje eg kalle deg dum da?

Y: Nei, for sånt er ikkje interessant.

X: Syns du, men eg syns ikkje bilar er interessant, kvifor gjer det meg dum, men det at du ikkje kan noko historie ikkje deg dum?

Y: [stille]

X: Det jo faktisk din eigen logikk. [Eg snur meg mot ein av dei som ser på, og seier oppgitt:] Han skjønner ikkje ein gong sin eigen logikk!

Y: Du er berre j*vli dum.

Eg vil seie at det er ganske åpenbart at Y er på eit lavare intellektuelt nivå enn meg, og det er vel også ganske åpenbart at det er vanskeleg å diskutere med folk som ikkje skjønner sin eigen logikk ein gong.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...