AltF4 Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Du må delta i diskusjoner det er postcount Nei, nå får jeg kle meg naken, gå inn i den vertikale sprederen med sentrert stråle og så gå til klippemannen borti gata. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Samme hvor godt det er å sove lenge så er det egentlig enda bedre å stå opp tidlig. Får tid til mye mer på den måten! Dessuten er det vel relativt greit å være barnevakt på småsøsken, hvis de er gamle nok til å klare det meste selv? Og det å kunne sitte på pc'en og gjøre hva man vil der og få penger for det høres jo ut som en deilig dag hehe. Skal være barnevakt i 3 uker. Er faktisk ganske kjekt å være barnevakt tidlig på morgenen så jeg får fri og kan gjøre hva jeg vil når andre kompisene har våkna^^ Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 søkte om sommerjobb på elkjøp, men ikke noe svar greit nok at jeg bare er 14, men de kan jo svare. No moar games from there! Prøv igjen. En venn av meg jobbet på Elkjøp i arbeidsuken, og han fikk et spil. :o Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Du skal være veldig heldig for å få en sånn jobb nå for tiden, uten å kjenne noen som kan skaffe deg den, eller være over 18 år. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 post counteren mi er stuck på 50 tror jeg. Postcount telles ikke på småprat og lekeplassen Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 alt i alt virker det som om det å være barnevakt er mye bedre enn å slave rundt for en lat butikk arbeider som ikke gidder å gjøre sin egen jobb Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 I dag blire faen mæ gaming-maraton! Har ikke hatt xboxen på en uke og kommer hjem i dag. 14.00-03.00 med gaming blir bra Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) post counteren mi er stuck på 50 tror jeg. Postcount telles ikke på småprat og lekeplassen Ble litt skuffa nå. need more posts.... Endret 22. juni 2009 av Lexiboij Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Tror jeg går å kler på meg og så spise frokost. So long! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Har funnet meg noen Guinnes Recorder jeg skal slå, har sendt inn "søknad" eller noe til Guinnes-folka også. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Ingen dårlig måte å bruke sommeren på Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) alt i alt virker det som om det å være barnevakt er mye bedre enn å slave rundt for en lat butikk arbeider som ikke gidder å gjøre sin egen jobb Får lite i timen da (i alle fall jeg, ganske vanlig lønn), men ja det er mer gøy og slækt. Endret 22. juni 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) Ha åtte snegler i ansiktet i ti sek 51 ”stjernehopp” på 1 min Knuse 40 egg mot/med hodet på 1 min Ta på seg 20 underbukser på 1 min Kaste og motta 25 iskuler på 1 min (2 pers) 199 pers plystrer samtidig (Få med skolen) Er ikke sikkert jeg prøver meg på alle, men jeg skal da klare og slå noen. Endret 22. juni 2009 av Mokko Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) alt i alt virker det som om det å være barnevakt er mye bedre enn å slave rundt for en lat butikk arbeider som ikke gidder å gjøre sin egen jobb Får lite i timen da (i alle fall jeg, ganske vanlig lønn), men ja det er mer gøy og slækt. Får 60kr i timen, da har jeg råd til overlord 1 på spaceworld (elkjøp finnes ikke! lalalalalalla) etter bare to time EDIT: yay, Lex har penger til overlord! Men får ikke før 1330 Endret 22. juni 2009 av Lexiboij Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Samme hvor godt det er å sove lenge så er det egentlig enda bedre å stå opp tidlig. Får tid til mye mer på den måten! Dessuten er det vel relativt greit å være barnevakt på småsøsken, hvis de er gamle nok til å klare det meste selv? Og det å kunne sitte på pc'en og gjøre hva man vil der og få penger for det høres jo ut som en deilig dag hehe. Skal være barnevakt i 3 uker. Er faktisk ganske kjekt å være barnevakt tidlig på morgenen så jeg får fri og kan gjøre hva jeg vil når andre kompisene har våkna^^ Nettopp Mokko: Sjekket alt rundt de rekordene der? De var da tilsynelatende besynderlig enkle. Sikker på at det ikke er Guinnes Verdensrekorder fra 1979 du har lest i? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Samme hvor godt det er å sove lenge så er det egentlig enda bedre å stå opp tidlig. Får tid til mye mer på den måten! Dessuten er det vel relativt greit å være barnevakt på småsøsken, hvis de er gamle nok til å klare det meste selv? Og det å kunne sitte på pc'en og gjøre hva man vil der og få penger for det høres jo ut som en deilig dag hehe. Skal være barnevakt i 3 uker. Er faktisk ganske kjekt å være barnevakt tidlig på morgenen så jeg får fri og kan gjøre hva jeg vil når andre kompisene har våkna^^ Nettopp Mokko: Sjekket alt rundt de rekordene der? De var da tilsynelatende besynderlig enkle. Sikker på at det ikke er Guinnes Verdensrekorder fra 1979 du har lest i? Fant dem i 2009-boka. Er ikke alle jeg har fått sjekket helt opp rundt antall osv på nettsidene deres, men alle rekordene finnes ihvertfall. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 20 underbukser på 1 min hørtes ganske enkelt ut.. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Dessverre kan det ta 4-6 uker før jeg hører noe fra Guinnes, så det tar nok en stund før jeg får gjort noe med dem. Og nå er det jo sommerferie også. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Jeg får spilt altfor lite i sommerferien. Nå er det en masse fotballtreninger og camper og shit, så jeg har ikke fått løftet kontrollen hittil, og tviler på at jeg får gjort det i løpet av sommeren... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå