Lakus Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Om dere snakker om religion og jeg kommer inn å sier at katter er myke dyr så er jeg off topic Nå skal jeg snart se første episode i sesong tre av Heroes. Blir gøyalt lissom. Men først skal jeg ta meg en fet sigg og spise masse kul mat. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Om dere snakker om religion og jeg kommer inn å sier at katter er myke dyr så er jeg off topic Nå skal jeg snart se første episode i sesong tre av Heroes. Blir gøyalt lissom. Men først skal jeg ta meg en fet sigg og spise masse kul mat. Sigar eller signatur? Signaturen din forsvant. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 (endret) Nå skal jeg snart se første episode i sesong tre av Heroes. Blir gøyalt lissom. Men først skal jeg ta meg en fet sigg og spise masse kul mat. Ifølge en amerikaner jeg snakker med, så kommer det til å klikke for deg når du finner ut en ting. Har ikke sett selv så ikke avslør. Endret 21. juni 2009 av GhostViper Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Ifølge en amerikaner jeg snakker med, så kommer det til å klikke for deg når du finner ut en ting. Har ikke sett selv så ikke avslør. Får da håpe det. Elsker serier som klarer å engasjere. (No spoilz from her) Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Nå skal jeg snart se første episode i sesong tre av Heroes. Blir gøyalt lissom. Men først skal jeg ta meg en fet sigg og spise masse kul mat. Ifølge en amerikaner jeg snakker med, så kommer det til å klikke for deg når du finner ut en ting. Har ikke sett selv så ikke avslør. Kan ikke huske den klikketingen, men må nok ha et hereos marathon iløpet av sommeren. For lenge siden sist sette episode. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 (endret) Har aldri fått med meg denne moderatoren. Endret 21. juni 2009 av HCG Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 HCG Faen så random du er. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 I know. It's only one of 1000 reasons I'm l33t. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Har fått med meg Agres, men ble overasket for noen uker siden da jeg oppdaget at Sputnik hadde kræsjet inn hos Gamer. Jeg hadde aldri sett han før og når jeg spurte Laland om hvem det var fikk jeg svar at det tydeligvis var forumets minst aktive moderator, like overasket selv. Litt dumt at Gamer/Innlegg ikke har annonsert noe hver gang en ny mod eller admin stepper inn. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Dere SKAL like den Han nevnte commode 64. Jeg liker den. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Heino - Meine Brille - Snorre har merkelig, men morsom musikksmak ^_^ Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 (endret) @Lakus: Ja, det er dumt. Ikke engang Laland fikk egen kunngjøring, og han er forumets meste aktive moderator. Endret 21. juni 2009 av HCG Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Tenner du på at iHaral og moren din har sex i fjøset? Om han tenner på nakenprat.com, tenner han på alt. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 True dat, loli. True dat indeed. (Burn) Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 @Lakus: Ja, det er dumt. Ikke engang Laland fikk egen kunngjøring, og han er forumets meste aktive moderator. De kan ikke se inn i fremtiden. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 De kan ikke se inn i fremtiden. Greit nok det, men om de annonserer det når en ny moderator eller administrator kommer inn på laget blir forholdet mellom bruker og "ledelse" straks mer personlig og man opplever det som koseligere å være her. Dette fordi man føler man kjenner personen hakket bedre når man kan vite hvem han var før den nye statusen sin, hva han står for og når han ble moderator/administrator. Mye bedre det enn når man sniker inn et grønt navn her, et blått der og et rødt der. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Jada, den er jeg med på, men å argrumentere at han er den beste lenge etter han ble moderator, var det jeg mente. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Jeg har nettopp gjennomgått en enorm kraftanstrengelse. Jeg måtte lene meg fra sengen bort til pulten og løfte laptopen over. Å skrive dette innlegget er som å løpe 3000 meter. Jeg er syk, veldig syk. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Ingenting er off-topic i SO, da. Jo.. Som hva da? Eneste jeg kan komme på er det som direkte bryter retningslinjene på forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå