Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå skal jeg snart se første episode i sesong tre av Heroes. Blir gøyalt lissom. Men først skal jeg ta meg en fet sigg og spise masse kul mat.

 

Ifølge en amerikaner jeg snakker med, så kommer det til å klikke for deg når du finner ut en ting. Har ikke sett selv så ikke avslør.

Endret av GhostViper
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Nå skal jeg snart se første episode i sesong tre av Heroes. Blir gøyalt lissom. Men først skal jeg ta meg en fet sigg og spise masse kul mat.

 

Ifølge en amerikaner jeg snakker med, så kommer det til å klikke for deg når du finner ut en ting. Har ikke sett selv så ikke avslør.

 

Kan ikke huske den klikketingen, men må nok ha et hereos marathon iløpet av sommeren. For lenge siden sist sette episode.

Lenke til kommentar

Har fått med meg Agres, men ble overasket for noen uker siden da jeg oppdaget at Sputnik hadde kræsjet inn hos Gamer. Jeg hadde aldri sett han før og når jeg spurte Laland om hvem det var fikk jeg svar at det tydeligvis var forumets minst aktive moderator, like overasket selv. Litt dumt at Gamer/Innlegg ikke har annonsert noe hver gang en ny mod eller admin stepper inn.

Lenke til kommentar
De kan ikke se inn i fremtiden.

Greit nok det, men om de annonserer det når en ny moderator eller administrator kommer inn på laget blir forholdet mellom bruker og "ledelse" straks mer personlig og man opplever det som koseligere å være her. Dette fordi man føler man kjenner personen hakket bedre når man kan vite hvem han var før den nye statusen sin, hva han står for og når han ble moderator/administrator. Mye bedre det enn når man sniker inn et grønt navn her, et blått der og et rødt der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...