Kiro Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Ønsker dere alle en god morgen jeg også. ^_^ Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Fy faen, jeg orker ikke gå ut i byen forde det er så mange idioter overalt. Den eneste måten for å få fred på jorden, er å sprenge den i fillebiter. Hallo. Har vært våken noen timer og er stuptrøtt.LOL Lukke vinduer i nettleseren før du tar bilde? Ahahaha, så eid att jeg dør Nå er jeg ikke sur lenger. Hvem gidder å henge på nakenprat? Bare pervogriser der. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 God morgen. Jeg er fortsatt trøtt, så god natt Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Hva het han "ånden" på nettet som kunne gjette hvilken person du tenkte på? EDIT: Akinator var det. http://en.akinator.com/ Du fant det ut ja... Jeg tenkte på David Beckham og han gjettet rett! WTF? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Barnetmat. Han klarer Chtulu og Nemi. Hva het han "ånden" på nettet som kunne gjette hvilken person du tenkte på? EDIT: Akinator var det. http://en.akinator.com/ Du fant det ut ja... Jeg tenkte på David Beckham og han gjettet rett! WTF? Han gjetter ikke, du gir han ganske mye informasjon utifra spørsmålene du svarer på. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 LOL Nakenprat.com ser jeg... du er vel blandt de som roper "GIEF PUPP OR GtFO mY CHAT!" før du blir kastet ut gang på gang Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Han gjetter ikke, du gir han ganske mye informasjon utifra spørsmålene du svarer på. F. eks. han spurte om han hadde spillt for Manchester, det kunne gjort vært hvem som helst! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Wow. "Akinator" fant ut at jeg tenkte på Captain Price fra CoD4! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Han gjetter ikke, du gir han ganske mye informasjon utifra spørsmålene du svarer på. F. eks. han spurte om han hadde spillt for Manchester, det kunne gjort vært hvem som helst! Nei, han vet att de fleste tenker på han, og du ga han mye mer info en det. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Okey. =D Gjett hvem jeg tenker på nå: Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Enkelt og greit, han er portugisisk. Gjett. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Jeg tror alle vet det, men ingen gidder å svare fordi det er så opplagt. Uansett, David Beckham er jo en av de som er lettest å gjette. Har sett ham ta rett på utallige vanskeligeref folk. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 David Beckham? Hvem har sagt noe om David Beckham? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Hva het han "ånden" på nettet som kunne gjette hvilken person du tenkte på? EDIT: Akinator var det. http://en.akinator.com/ Du fant det ut ja... Jeg tenkte på David Beckham og han gjettet rett! WTF? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Åjaaa. I see it oh so clearly nao- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå