Nøtte Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Han fyren som gjetter folk fant ikke ut av pyro i TF2... god natt da folkens... Lenke til kommentar
psyched Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Litt små morsomt http://www.thechucknorrisfacts.com/ Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Chuck Norris can touch MC Hammer. Den var finsom. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 ok da har jeg lest 100 chuck norris facts. Nå er jeg et bedre menneske nye facts http://www.thechucknorrisfacts.com/index2.html Lenke til kommentar
psyched Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 (endret) top 8 chuck norris facts: If you have five dollars and Chuck Norris has five dollars, Chuck Norris has more money than you. There is no 'ctrl' button on Chuck Norris's computer. Chuck Norris is always in control. Apple pays Chuck Norris 99 cents every time he listens to a song. Chuck Norris can sneeze with his eyes open. Chuck Norris can eat just one Lay's potato chip. Chuck Norris is suing Myspace for taking the name of what he calls everything around you. Chuck Norris destroyed the periodic table, because he only recognizes the element of surprise. Chuck Norris can kill two stones with one bird. Så noen slagere: Chuck Norris can slam a revolving door. Chuck Norris doesn’t wear a watch, HE decides what time it is. There is no chin behind Chuck Norris’ beard. There is only another fist. Endret 21. juni 2009 av backstabber Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Chuck Norris can touch MC Hammer. Den var finsom. Haha, den var faktisk bra ^_^ Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Begynner seriøst å grine av de Chuck Norris vitsene. Ikke på den positive-le-så-jeg-griner måten men på den negative-herregud-er-ikke-gøy-lenger måten. Ikke noe personlig mot deg Backstabber =) Although Google-siden var litt artig. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Har en venn på overnatting her, og i løpet av natten har vi spilt Cod, sett film og grillet. Skal sove et par timer nå. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Da var jeg først opp. Koselige facts, men ikke "le høyt" morsomt. ^_^ Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Burde kanskje legge meg snart -_- Folka her vil plutselig spille wii sports nå O_o Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Skulle ha en kompis på overnatting, men jeg sovna klokka 19.00, så han dro hjem. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Nei, vi la oss tidlig alle sammen i går, 2230 i går. Så vi har sovet 12 timer nå. Wow jeg er fortsatt like trøtt. Men Benny hva skjer med at du har lekt copycat av meg med avataren din? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Haha, så morsomt 8) En revolusjonerende ide! Ashens er genial. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 (endret) Hallo. Har vært våken noen timer og er stuptrøtt. LOL Lukke vinduer i nettleseren før du tar bilde? Endret 21. juni 2009 av GhostViper Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Eg vakna idag, og var sint. Eg er fortsett sint, og har ikkje tenkt til å gjere noko med det. No har vi fått besøk, og eg har tenkt til å halde meg unna all sosial kontakt med dei. God morgon, forresten. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Hallo. Har vært våken noen timer og er stuptrøtt.LOL Lukke vinduer i nettleseren før du tar bilde? Ahahaha, så eid att jeg dør Nå er jeg ikke sur lenger. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Hallo. Har vært våken noen timer og er stuptrøtt.*snip* Lukke vinduer i nettleseren før du tar bilde? EID En ny dag er igang, og jeg trenger å underholdes. Stumble, maybe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå