Lakus Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Om du svarer "Gamer.no spill er kultur" når noen spør deg om du kan si noe om deg selv er det vel igrunn greit at Gamer.no logoen er i profilen din, men utover det så synes jeg det var litt rart å se den der. Ellers må jeg ærlig innrømme at jeg ikke kan huske hvordan profilen din pleide å se ut, så jeg kan ikke kjøre noen sammenligning og dyp analyse av gramatikk, design og innhold, men jeg kan si at det er godkjent PS: Jeg h ar nå 11111 innlegg på diskusjon.no... Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 @Lakus: Sjekk hvordan profilen min er nå. Den viser hvordan den så ut før. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Synes det nye var greit, men behold gjerne et bilde av deg der, slik at man kan se deg (nei, jeg er ikke pedo). Det gamle utseendet til profilen virket også mer fyldig enn det nye, men det er jo tross alt ikke verre enn å bare skrive litt mer i den nye så er det problemet løst. Liker også at du har sitatene i en skjul-tagg slik at man bare kan klikke for å se dem. Go for den nye, men med fuldigheten og et bilde av deg selv alà den gamle. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Jeg bare skrev noe kjapt, skal skrive mer. Bilde skal legges til. Takk, Lakus. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 No problemo, og siden det er såpass til lite liv her tenker jeg at jeg kan se på "The Man from Earth". Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Da har jeg også begynt på min nye "om meg" tekst. Slite med å finne ut hva jeg skal skrive, men for n har jeg bare lagt til et bilde. (Funker vel bare på 1280px-skjermer hvis du ikke vil ha tablebreak, dog. ) Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) @Lakus: En film om meg, eller? Endret 20. juni 2009 av HCG Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 @HCG: Nei, du er jo "The Boy from Space" ^_^ @Benny: Det bildet fungerte jo faktisk ganske bra alene da. Det sier kanskje ikke mye, men det var fint. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 @Lakus: Visste du ville skrive noe sånt! Btw, synes du profilen min er bedre nå? Kommer nok til å skrive en del der. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) Ahh naboen, som er stadion til Eidsvoll IF, har dansegalla i kveld. Med liveband og greier. Jeg aner en lang natt i vente! Og HCG, pardon my breaking in on your talk men profilen din var fin! Endret 20. juni 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Motorsykkeldagbøkene var fantastisk! Anbefales for alle! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Jo mer du får inn der jo bedre, og når du kommer til det punktet hvor du synes det er nok og du begynner å klippe ut saker og ting igjen til du blir fornøyd - da har du igrunn nådd nirvana. Iallefall midlertidig. Men ikke stress det, bare fortsett å skriv ting som du synes beskriver deg og som du vil ha der. Etterhvert så blir det naturlig at du fjerner litt og legger på litt osv. @Benny: Kom på at du spurte om signatur-hjelp i går kveld. [indent][float=right][url="http://twitter,com/bennythen00b"][center]Twitter[/center][/url][url="http://bennythen00b.webs.com"][center]Benny[/center][/url][/float][center][color="#92C83E"]Xbox[/color] [color="#F6BF22"]Live:[/color] [color="#000000"]Benjamin Vestly[/color][color="#F0F0F0"] . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .[/color] [color="#696969"]"Et forum utelukkende bestående av et flertall med Benny er drømmen min per nå."[/color][color="#000000"] [size=2]-[/size] [/color][color="#008000"]Laland[/color][/center][/indent] Twitter Benny Xbox Live: Benjamin Vestly . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . "Et forum utelukkende bestående av et flertall med Benny er drømmen min per nå." - Laland Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) Lakus: Takk. Som sagt sliter jeg med å finne noe å skrive. HCG: Eier du ikke fantasi? Du kopierer alt fra alle jo.. Og denne gangen var det Lakus sin profil. Uansett likte jeg den mye bedre en den gamle. @Lakus ang. signatur. Det var slik jeg hadde den før, men nå sliter jeg med å få inn de oransje pilene.. Endret 20. juni 2009 av Benny Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 FFFFFFFFFFFFFFFFFFFAAAAAAAAAAAAAAAAEEEEEEEEENNNNNN! Jeg knuste nettop skjermen på familien sitt kamera! Og jeg som sparte til speilrefleks... *håpe at pappa kjøpte forsikring* Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Sånn? [indent][float=right][url="http://twitter,com/bennythen00b"][left][color="#FF8C00"]»[/color] Twitter[/left][/url][url="http://bennythen00b.webs.com"][left][color="#FF8C00"]»[/color] Webside[/left][/url][/float][center][color="#008000"]Xbox[/color] [color="#FF8C00"]Live:[/color] [color="#000000"]Benjamin Vestly[/color][color="#F0F0F0"] . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .[/color] [color="#696969"]"Et forum utelukkende bestående av et flertall med Benny er drømmen min per nå."[/color][color="#000000"] [size=2]-[/size] [/color][color="#008000"]Laland[/color][/center][/indent] » Twitter » Webside Xbox Live: Benjamin Vestly . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . "Et forum utelukkende bestående av et flertall med Benny er drømmen min per nå." - Laland ___________ Jeg håper også at faren din har forsikring, for å betale dyre dommer for noe som ikke er sitt eget er det som svir mest. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 FFFFFFFFFFFFFFFFFFFAAAAAAAAAAAAAAAAEEEEEEEEENNNNNN! Jeg knuste nettop skjermen på familien sitt kamera! Og jeg som sparte til speilrefleks... *håpe at pappa kjøpte forsikring* Harr harr. Håper han ikke kjøpte noe og at kameraet var uerstattelig!!!!! Neida æ kan itt lyg, det ordner seg sikkert vettu! Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 FFFFFFFFFFFFFFFFFFFAAAAAAAAAAAAAAAAEEEEEEEEENNNNNN! Jeg knuste nettop skjermen på familien sitt kamera! Og jeg som sparte til speilrefleks... *håpe at pappa kjøpte forsikring* Harr harr. Håper han ikke kjøpte noe og at kameraet var uerstattelig!!!!! Neida æ kan itt lyg, det ordner seg sikkert vettu! Var et 7mpx kamera uanz, så et nytt koster bare et par hundre. Lakus: Takk! Du KAN signaturer. B) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Var et 7mpx kamera uanz, så et nytt koster bare et par hundre. Komapktkamera? Isåfall er det nok ikke så dyrt å slippe unna nei, men du kan jo være uheldig. Man får jo kompakte digitalkameraer opp imot 4-5000. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Liker singaturen din, Benny. Det skal du ha^^ Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Det gjør jeg også, siden det står at du liker meg. Komapktkamera? Isåfall er det nok ikke så dyrt å slippe unna nei, men du kan jo være uheldig. Man får jo kompakte digitalkameraer opp imot 4-5000. Det var et Canon Digital IXUS 800 IS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå