Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Om du svarer "Gamer.no spill er kultur" når noen spør deg om du kan si noe om deg selv er det vel igrunn greit at Gamer.no logoen er i profilen din, men utover det så synes jeg det var litt rart å se den der. Ellers må jeg ærlig innrømme at jeg ikke kan huske hvordan profilen din pleide å se ut, så jeg kan ikke kjøre noen sammenligning og dyp analyse av gramatikk, design og innhold, men jeg kan si at det er godkjent :p

 

PS: Jeg h ar nå 11111 innlegg på diskusjon.no...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes det nye var greit, men behold gjerne et bilde av deg der, slik at man kan se deg (nei, jeg er ikke pedo). Det gamle utseendet til profilen virket også mer fyldig enn det nye, men det er jo tross alt ikke verre enn å bare skrive litt mer i den nye så er det problemet løst. Liker også at du har sitatene i en skjul-tagg slik at man bare kan klikke for å se dem. Go for den nye, men med fuldigheten og et bilde av deg selv alà den gamle.

Lenke til kommentar

Jo mer du får inn der jo bedre, og når du kommer til det punktet hvor du synes det er nok og du begynner å klippe ut saker og ting igjen til du blir fornøyd - da har du igrunn nådd nirvana. Iallefall midlertidig. Men ikke stress det, bare fortsett å skriv ting som du synes beskriver deg og som du vil ha der. Etterhvert så blir det naturlig at du fjerner litt og legger på litt osv.

 

@Benny: Kom på at du spurte om signatur-hjelp i går kveld.

[indent][float=right][url="http://twitter,com/bennythen00b"][center]Twitter[/center][/url][url="http://bennythen00b.webs.com"][center]Benny[/center][/url][/float][center][color="#92C83E"]Xbox[/color] [color="#F6BF22"]Live:[/color] [color="#000000"]Benjamin Vestly[/color][color="#F0F0F0"] . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .[/color]
[color="#696969"]"Et forum utelukkende bestående av et flertall med Benny er drømmen min per nå."[/color][color="#000000"]  [size=2]-[/size]  [/color][color="#008000"]Laland[/color][/center][/indent]

Xbox
Live:
Benjamin Vestly
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

"Et forum utelukkende bestående av et flertall med Benny er drømmen min per nå."
-
Laland
Lenke til kommentar

Lakus: Takk. Som sagt sliter jeg med å finne noe å skrive.

 

HCG: Eier du ikke fantasi? Du kopierer alt fra alle jo.. :huh:

Og denne gangen var det Lakus sin profil. Uansett likte jeg den mye bedre en den gamle. :)

 

@Lakus ang. signatur. Det var slik jeg hadde den før, men nå sliter jeg med å få inn de oransje pilene.. :(

Endret av Benny
Lenke til kommentar

Sånn?

[indent][float=right][url="http://twitter,com/bennythen00b"][left][color="#FF8C00"]»[/color] Twitter[/left][/url][url="http://bennythen00b.webs.com"][left][color="#FF8C00"]»[/color] Webside[/left][/url][/float][center][color="#008000"]Xbox[/color] [color="#FF8C00"]Live:[/color] [color="#000000"]Benjamin Vestly[/color][color="#F0F0F0"] . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .[/color]
[color="#696969"]"Et forum utelukkende bestående av et flertall med Benny er drømmen min per nå."[/color][color="#000000"]  [size=2]-[/size]  [/color][color="#008000"]Laland[/color][/center][/indent]

Xbox
Live:
Benjamin Vestly
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

"Et forum utelukkende bestående av et flertall med Benny er drømmen min per nå."
-
Laland

___________

 

Jeg håper også at faren din har forsikring, for å betale dyre dommer for noe som ikke er sitt eget er det som svir mest.

Lenke til kommentar
FFFFFFFFFFFFFFFFFFFAAAAAAAAAAAAAAAAEEEEEEEEENNNNNN!

 

Jeg knuste nettop skjermen på familien sitt kamera! Og jeg som sparte til speilrefleks... :cry:

 

*håpe at pappa kjøpte forsikring*

 

Harr harr. Håper han ikke kjøpte noe og at kameraet var uerstattelig!!!!!

 

:p Neida æ kan itt lyg, det ordner seg sikkert vettu!

Lenke til kommentar
FFFFFFFFFFFFFFFFFFFAAAAAAAAAAAAAAAAEEEEEEEEENNNNNN!

 

Jeg knuste nettop skjermen på familien sitt kamera! Og jeg som sparte til speilrefleks... :cry:

 

*håpe at pappa kjøpte forsikring*

 

Harr harr. Håper han ikke kjøpte noe og at kameraet var uerstattelig!!!!!

 

:p Neida æ kan itt lyg, det ordner seg sikkert vettu!

Var et 7mpx kamera uanz, så et nytt koster bare et par hundre. :)

 

 

 

Lakus: Takk! Du KAN signaturer. B)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...