kaffebryggare Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Sure, hva skal vi snakke om? Surfer på nettet og spiser snop mens lillebroren min sitter og spiller Viva Pinata på Xboxen. Han syntes at det er skikkelig stas med stereo og projektor. Jeg fikk veldig lyst til å ta noen bilder av rommet mitt, (ny-innredet) burde jeg? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Skinhead er litt drastisk, men ja, vurderer sterkt å klippe meg. Hår i øynene er fail. Du må ikke ta alt. Jeg tok slik at jeg hadde rundt 6 mm på sidene og rundt 8 på toppen, og det ser faktisk bra ut. Ikke for kort, er fortsatt mulig med litt voks, men samtidig ikke slik at det blir for mye hår Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Vi kan snakke om... åpningstid på vannmalinger kontra oljebaserte malinger? Lenke til kommentar
psyched Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) Vi kan snakke om... åpningstid på vannmalinger kontra oljebaserte malinger? eeeehhhhhh, nei! Nå må man ty til drastiske youtube videos. Endret 20. juni 2009 av backstabber Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 w00t, du er genial, Lakus! Skjul Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Vel, det er ikke jeg som ikke kan forskjellen iallefall ^_^ Lenke til kommentar
psyched Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 ÅPNINGSTID på maling................. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) What does that even mean? o.O Edit: CRAP! Here it goes.. T_T Edit2: Trodde at Lakus kom med et laaaangt innlegg om åpningstid på maling, men den gang ei.. Kom forresten over dette nå nettop: Fetteren min som sitter ved siden av meg, spør om hvorfor jeg snakker på engelsk, hvor jeg svarer "I'm in a gangster movie!" ^_^ Endret 20. juni 2009 av Benny Lenke til kommentar
psyched Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 ok mens Lakus får summet seg og skrevet avhandling ser jeg family guy Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Jeg spiller Gears 2 campaign for øyeblikket. Er nettopp kommet forbi de første gassene når man blir slukt av ormen. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) Jeg er blitt spurt to ganger i dag av forskjellige om jeg vil bli med og spille poker. Jeg må si nei hver gang fordi jeg er syk. Endret 20. juni 2009 av drugiS Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Tenk å ikke være på HCG's liste da. Da er du ingen, liksom. Nå tar jeg meg en dusj. Exactly! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Did I kill teh thread? Anyway, kan noen gi meg noen tips til å bli bedre til å skrive anmeldelser. SR2 Anmeldelse Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 ok mens Lakus får summet seg og skrevet avhandling ser jeg family guy Edit: CRAP! Here it goes.. T_TEdit2: Trodde at Lakus kom med et laaaangt innlegg om åpningstid på maling, men den gang ei.. lolwut? Fetteren min som sitter ved siden av meg, spør om hvorfor jeg snakker på engelsk, hvor jeg svarer "I'm in a gangster movie!" Good times, good times. Ved middagsbordet (ja vi spiser middag halv ti på lørdager) fikk jeg vite at til bursdagen min skal jeg få en iPhone 3GS. Det eneste som da må gjøres er å sikre meg at jeg slipper å vente på utsolgte lagre overalt. Spørsmålet mitt da er hvordan i alle dager skal det være mulig å sikre seg da vi ikke engang vet hvor mye den vil koste, hvem som vil selge den først eller når den kommer? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Lakus: What does that even mean? o.O Jeg trodde du kom til å skrive et laangt innlegg om åpningstider for maliyrng siden jeg spurte om hva det i det hele tatt betyr. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) ok mens Lakus får summet seg og skrevet avhandling ser jeg family guy Edit: CRAP! Here it goes.. T_TEdit2: Trodde at Lakus kom med et laaaangt innlegg om åpningstid på maling, men den gang ei.. lolwut? Ved middagsbordet (ja vi spiser middag halv ti på lørdager) fikk jeg vite at til bursdagen min skal jeg få en iPhone 3GS. Det eneste som da må gjøres er å sikre meg at jeg slipper å vente på utsolgte lagre overalt. Spørsmålet mitt da er hvordan i alle dager skal det være mulig å sikre seg da vi ikke engang vet hvor mye den vil koste, hvem som vil selge den først eller når den kommer? Forklar deg unge mann. (anngående åpningstid på maling) NetCom og Telenor vil selge først så bestill den dagen det kommer ut. Endret 20. juni 2009 av backstabber Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Ahhaaaa. Nei, det trengs ingen lang forklaring på det, det er bare hvor lang tid du har på deg til å få malingen dit den skal før den skinntørker og lager stygge merker. Og siden oljemalingen tørker mye tregere enn vannmalingen har man også en lengre åpningstid i oljemalinger kontra vannmalinger. Det som er litt funneh (egentlig ikke) er at vannmalingen egentlig ikke er tørr før 10-14 dager senere, mens oljemalingen er tørr innen 24-48 timer. Derfor kan vaser osv i en vinduskarm som ble malt med vannmaling for 3-4 dager siden sitte fast i karmen om den står der i noen dager. Takk for at du leste noe som sikkert var 110% uinteressant for deg, og nå skal jeg ta meg en røyk å feire at jeg får iPhone. @Telenor & NetCom: Jeg kjøper nok med NetCom FlexiTalk. Hvrofr? Fordi alle prisene er mye billigere enn kontantkortet som jeg nå har, det er en makspris på datatrafikk per døgn på 9kr og fordi det bare koster 99kr i måneden. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Ble profilen min bedre nå enn før? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Malermester Martinsen has spoken. Så da ser jeg en film. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå