Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skinhead er litt drastisk, men ja, vurderer sterkt å klippe meg. Hår i øynene er fail.

Du må ikke ta alt. Jeg tok slik at jeg hadde rundt 6 mm på sidene og rundt 8 på toppen, og det ser faktisk bra ut. Ikke for kort, er fortsatt mulig med litt voks, men samtidig ikke slik at det blir for mye hår

Lenke til kommentar

What does that even mean? o.O

Edit: CRAP! Here it goes.. T_T

Edit2: Trodde at Lakus kom med et laaaangt innlegg om åpningstid på maling, men den gang ei..

Kom forresten over dette nå nettop:

Fetteren min som sitter ved siden av meg, spør om hvorfor jeg snakker på engelsk, hvor jeg svarer "I'm in a gangster movie!"

^_^

Endret av Benny
Lenke til kommentar
ok mens Lakus får summet seg og skrevet avhandling ser jeg family guy

Edit2: Trodde at Lakus kom med et laaaangt innlegg om åpningstid på maling, men den gang ei..

lolwut?

Fetteren min som sitter ved siden av meg, spør om hvorfor jeg snakker på engelsk, hvor jeg svarer "I'm in a gangster movie!"

Good times, good times.

Ved middagsbordet (ja vi spiser middag halv ti på lørdager) fikk jeg vite at til bursdagen min skal jeg få en iPhone 3GS. Det eneste som da må gjøres er å sikre meg at jeg slipper å vente på utsolgte lagre overalt. Spørsmålet mitt da er hvordan i alle dager skal det være mulig å sikre seg da vi ikke engang vet hvor mye den vil koste, hvem som vil selge den først eller når den kommer?

Lenke til kommentar
ok mens Lakus får summet seg og skrevet avhandling ser jeg family guy

lolwut?

Ved middagsbordet (ja vi spiser middag halv ti på lørdager) fikk jeg vite at til bursdagen min skal jeg få en iPhone 3GS. Det eneste som da må gjøres er å sikre meg at jeg slipper å vente på utsolgte lagre overalt. Spørsmålet mitt da er hvordan i alle dager skal det være mulig å sikre seg da vi ikke engang vet hvor mye den vil koste, hvem som vil selge den først eller når den kommer?

Forklar deg unge mann. (anngående åpningstid på maling)

NetCom og Telenor vil selge først så bestill den dagen det kommer ut.

Endret av backstabber
Lenke til kommentar

Ahhaaaa. Nei, det trengs ingen lang forklaring på det, det er bare hvor lang tid du har på deg til å få malingen dit den skal før den skinntørker og lager stygge merker. Og siden oljemalingen tørker mye tregere enn vannmalingen har man også en lengre åpningstid i oljemalinger kontra vannmalinger. Det som er litt funneh (egentlig ikke) er at vannmalingen egentlig ikke er tørr før 10-14 dager senere, mens oljemalingen er tørr innen 24-48 timer. Derfor kan vaser osv i en vinduskarm som ble malt med vannmaling for 3-4 dager siden sitte fast i karmen om den står der i noen dager.

Takk for at du leste noe som sikkert var 110% uinteressant for deg, og nå skal jeg ta meg en røyk å feire at jeg får iPhone.

@Telenor & NetCom: Jeg kjøper nok med NetCom FlexiTalk. Hvrofr? Fordi alle prisene er mye billigere enn kontantkortet som jeg nå har, det er en makspris på datatrafikk per døgn på 9kr og fordi det bare koster 99kr i måneden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...