Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En burde gjort som læreren min sa for noen uker siden: Kutt all hjelp til "de" landene og vent til de har kvelt seg selv. Når de så innser hva de har gjort og hvor sårt de trenger hjelp kan vi komme og hjelpe landet som da vil være samlet om å få det bedre. Nytter jo ikke å prøve å hjelpe eller blande seg i land hvor ene halvparten mener de ikke trenger hjelp og den andre mener de trenger det.

 

Skal jeg spille Burnout Paradise, Racedriver Grid, Prototype eller Call of Duty 4?

Lenke til kommentar
En burde gjort som læreren min sa for noen uker siden: Kutt all hjelp til "de" landene og vent til de har kvelt seg selv. Når de så innser hva de har gjort og hvor sårt de trenger hjelp kan vi komme og hjelpe landet som da vil være samlet om å få det bedre. Nytter jo ikke å prøve å hjelpe eller blande seg i land hvor ene halvparten mener de ikke trenger hjelp og den andre mener de trenger det.

 

Nei det er BS.

Lenke til kommentar
Prøvde å verve en venn til å se DW, men han likte ikke det. Alt skal være så realistisk :p

Det var synd, har hatt noen sånne "feilgrep" jeg også. Forstår meg ikke på folk som heller vil se på Hotel Cæsar, og dårlige reality programmer.arg.

 

Nei, da må jeg dra på hytten å klippe gresset. Vi snakkes.

 

Kos deg. ;)

 

God morgen forresten. :)

Takk takk :p Er heldig som har fått vervet 2 av mine kompiser til å se det :D

 

klippe gress er gøy! Gjør det ofte og det gratis! Er jo kjempemorro :)

Jammen da kan du ta gresset på hytten neste gang :p

Lenke til kommentar
Takk takk :p Er heldig som har fått vervet 2 av mine kompiser til å se det :D

Den er du heldig med, den eneste jeg har er min yngste søster (og det er bare fordi jeg har oppfostret hun på det).

Jeg trenger flere venner som liker sci/fi. :(

Endret av Ehtram
Lenke til kommentar
En burde gjort som læreren min sa for noen uker siden: Kutt all hjelp til "de" landene og vent til de har kvelt seg selv. Når de så innser hva de har gjort og hvor sårt de trenger hjelp kan vi komme og hjelpe landet som da vil være samlet om å få det bedre. Nytter jo ikke å prøve å hjelpe eller blande seg i land hvor ene halvparten mener de ikke trenger hjelp og den andre mener de trenger det.

 

Skal jeg spille Burnout Paradise, Racedriver Grid, Prototype eller Call of Duty 4?

 

Nei, det var ein dårleg ide. Dei landa som har det elendig er diktatorstyrar, og dei bryr seg ikkje om folket lid eller ikkje. Eit godt eksempel er Mugabe og Zimbabwe, befolkninga i Zimbabwe lid under enorm inflasjon, stor fattigdom, og mangel på det meiste. Mugabe drit i det. Det å kutte støtte til alle land der folk blir behandla dårleg vil berre gjere vondt verre.

 

Det vi burde ha gjort, er å ikkje gje pengar og hjelp til regjeringa, men til organisasjonar som t.d. Leger uten grensar og Raudekrossen, og la dei ordne med det humanitære.

 

Derimot så burde vi innføre sanksjonar mot Israel, for dei er eit demokratisk land som bryr seg om folket sitt, og derfor må dei gjere noko viss alle land innfører sanksjonar mot dei heilt til dei annerkjennar ein Palestinsk stat, og flytter seg ut av Vestbredden og Gaza. Eller i det minste til dei opphev blokkaden av Gaza.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...