Essem Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Det er ikke fullt så morsomt å være alene når man er syk, og det skal komme en dame for å se på noen stoler. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Helt enig, Sigurd. Både onsdag og torsdag lå jeg alene fra tidlig morgen til fire-fem tiden på ettermiddagen, utrolig kjedelig når man såvidt gidder å ha en laptop i fanget. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Det skal jo ikke være gøy å være syk. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Jeg har 500g pizza til 19 kroner. Ikke det mest spennende jeg har spist. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) Drugis, hva erre avataren din skal forestille egentlig? Det første som faller meg inn er de pinnene man brukte til å slå på sånn pling-plong instrument på barneskolen, men tviler på at det er riktig;p Endret 20. juni 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Laland Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Woho, er på legevakten nå. Har definisjonene på Oslososs her - har klart å tråkke på en fiskekrok. Nå gir de en fantastisk holdning fordi en dame i rullestol ble prioritert. Turister! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) Den forestiller akkurat hva du vil den skal forestille. Vi kan jo kalle det abstrakt. Endret 20. juni 2009 av drugiS Lenke til kommentar
psyched Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 ok da var jeg hjemme fra jobb. Det var kansje 10 kunder på 6 timer..... Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 hmmm orker ikkje og skrive noe, kjeder meg -.- ok da var jeg hjemme fra jobb. Det var kansje 10 kunder på 6 timer..... HA! e hadde 10 kunder på 6 min i dag.. lett/leet! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Jeg blir bare så trist av å lese om situasjonen i Iran. Å sende milits, politi og spesialstyrker på demonstranter er bare feil. :\ Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 En burde gjort som læreren min sa for noen uker siden: Kutt all hjelp til "de" landene og vent til de har kvelt seg selv. Når de så innser hva de har gjort og hvor sårt de trenger hjelp kan vi komme og hjelpe landet som da vil være samlet om å få det bedre. Nytter jo ikke å prøve å hjelpe eller blande seg i land hvor ene halvparten mener de ikke trenger hjelp og den andre mener de trenger det. Skal jeg spille Burnout Paradise, Racedriver Grid, Prototype eller Call of Duty 4? Lenke til kommentar
psyched Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 En burde gjort som læreren min sa for noen uker siden: Kutt all hjelp til "de" landene og vent til de har kvelt seg selv. Når de så innser hva de har gjort og hvor sårt de trenger hjelp kan vi komme og hjelpe landet som da vil være samlet om å få det bedre. Nytter jo ikke å prøve å hjelpe eller blande seg i land hvor ene halvparten mener de ikke trenger hjelp og den andre mener de trenger det. Nei det er BS. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Prøvde å verve en venn til å se DW, men han likte ikke det. Alt skal være så realistisk Det var synd, har hatt noen sånne "feilgrep" jeg også. Forstår meg ikke på folk som heller vil se på Hotel Cæsar, og dårlige reality programmer.arg. Nei, da må jeg dra på hytten å klippe gresset. Vi snakkes. Kos deg. God morgen forresten. Takk takk Er heldig som har fått vervet 2 av mine kompiser til å se det klippe gress er gøy! Gjør det ofte og det gratis! Er jo kjempemorro Jammen da kan du ta gresset på hytten neste gang Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Sånn det tok nøyaktig 1 og et halvt minutt å gå hjemmefra til butikken handle og tilbake. Er så digg med at butikken har flyttet så nerme. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) Takk takk Er heldig som har fått vervet 2 av mine kompiser til å se det Den er du heldig med, den eneste jeg har er min yngste søster (og det er bare fordi jeg har oppfostret hun på det). Jeg trenger flere venner som liker sci/fi. Endret 20. juni 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 En burde gjort som læreren min sa for noen uker siden: Kutt all hjelp til "de" landene og vent til de har kvelt seg selv. Når de så innser hva de har gjort og hvor sårt de trenger hjelp kan vi komme og hjelpe landet som da vil være samlet om å få det bedre. Nytter jo ikke å prøve å hjelpe eller blande seg i land hvor ene halvparten mener de ikke trenger hjelp og den andre mener de trenger det. Skal jeg spille Burnout Paradise, Racedriver Grid, Prototype eller Call of Duty 4? Nei, det var ein dårleg ide. Dei landa som har det elendig er diktatorstyrar, og dei bryr seg ikkje om folket lid eller ikkje. Eit godt eksempel er Mugabe og Zimbabwe, befolkninga i Zimbabwe lid under enorm inflasjon, stor fattigdom, og mangel på det meiste. Mugabe drit i det. Det å kutte støtte til alle land der folk blir behandla dårleg vil berre gjere vondt verre. Det vi burde ha gjort, er å ikkje gje pengar og hjelp til regjeringa, men til organisasjonar som t.d. Leger uten grensar og Raudekrossen, og la dei ordne med det humanitære. Derimot så burde vi innføre sanksjonar mot Israel, for dei er eit demokratisk land som bryr seg om folket sitt, og derfor må dei gjere noko viss alle land innfører sanksjonar mot dei heilt til dei annerkjennar ein Palestinsk stat, og flytter seg ut av Vestbredden og Gaza. Eller i det minste til dei opphev blokkaden av Gaza. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Jeg har lyst på mat, men jeg orker ikke spise noe annet enn is ^_^ Jeg har lyst på mat, men jeg orker ikke spise noe annet enn is ^_^ Lenke til kommentar
psyched Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 OMFG tråden dør. CPR! CPR! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå