psyched Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Er det guest-pass denne helgen? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Forresten, Zealuu, klipp deg! Forandring fryder alltid (bortsett fra når Ehtram skifter avatar) Zealuu? Tror du feilet litt der. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 @Lakus: Hva bruker du som vekkerklokke på PC'en? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 En annen ting: er filmen 2001: A space oddysey verdt å se? Verdt å se? Verdt å se? President Obama sin innsettelsestale var verdt å se. Colosseum i Roma, Eiffeltårnet i Paris og den Kinesiske Mur i Kina er verdt å se. 2001: A Space Odyssey er så mye mer enn verdt å se, den er en tidløs klassiker som er like nydelig den dag i dag som den dagen den ble sluppet. ... verdt å se du liksom... Lenke til kommentar
Error Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) Forresten, Zealuu, klipp deg! Forandring fryder alltid (bortsett fra når Ehtram skifter avatar) Zealuu? Tror du feilet litt der. Hmm, fikk inntrykket av at det var Zealuu som skrev det. Jeg tittet egentlig ikke på nicket eller avataren, merkelig Edit: Snorre eller Laland, kan dere snart få opp en ny poll? Begynner å bli en stund siden forrige! Og enda en edit: Backstabber, nei jeg fikk et guest pass av Playerbanan Endret 20. juni 2009 av Error Lenke til kommentar
psyched Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 kan man få guest pass av personer som har spillet. Hvor lenge varer det?? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Da stikker jeg til en venn, og legger til en link før jeg drar. http://hcgamer.pointblog.no/Favorittbruker...Innleggno-.html Lenke til kommentar
psyched Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Og det kan jeg få av alle som har kjøpt TF2?? Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 kan man få guest pass av personer som har spillet. Hvor lenge varer det?? Har et guest pass. Men har ikke tf2 innstalert på pcen så kan ikke gi det til deg Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Forandring fryder alltid (bortsett fra når Ehtram skifter avatar) Ey! Jeg er fornøyd med denne avataren jeg. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 @HCG la meke til at jeg ikke var der... Lenke til kommentar
psyched Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) kan man få guest pass av personer som har spillet. Hvor lenge varer det?? Har et guest pass. Men har ikke tf2 innstalert på pcen så kan ikke gi det til deg Det kunne jeg gjerne tenke meg Har en kompis som har TF2. Kan jeg få guest pass hos han??? EIDT: leif Endret 20. juni 2009 av backstabber Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Hvis han ikke har brukte det så ja da kan du få det Lenke til kommentar
Error Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Har spilt litt TF2 nå, og jeg kan ikke si at jeg synes det er så utrolig morsomt. Det skal sies at jeg liker få online FPS spill (CS, Battlefield osv.) og i tillegg er jeg jo veldig dårlig ift de andre. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Våkna for et kvarter siden. Ny rekord^^ Lenke til kommentar
psyched Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 har ikke sovet sålenge på dagen men jeg har lagt meg skikkelig tidlig etter LAN ol. Har sonet kl 4 og 5 på kvelden xD Lenke til kommentar
Laland Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Tenk å ikke være på HCG's liste da. Da er du ingen, liksom. Nå tar jeg meg en dusj. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå