AltF4 Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 trenger fortsatt hjelp med signaturen min. Se forrige side, nederst. Ahh, Black Debbath på stereoen, sola i trynet og kaffe i koppen. It's a good day! klippe gress er gøy! Gjør det ofte og det gratis! Er jo kjempemorro Skal vi være venner? om du har stor hage så Stor nok. Dessuten er ikke gressklipperen min selvgående og store deler av hagen er oppoverbakke, så du skal få en utfordring Men den kan jo ikke være for stor heller, vi må jo ha tid til å gjøre ting som kamrater også! Lage søle i sandkassa, tisse i kryss og slikt. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Du drepte tråden med den tisse i kryss greia.... Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Eg har lagt ut første del i min FF på bloggen min, viss nokon er interessert i å lese den. Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Likte den faktisk veldig godt, fin engelsk også Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Oh gawd. Wulffmorgenthaler er tidenes morsomste tegneserie. Hvertfall i toppsjiktet: http://wulffmorgenthaler.com/strip.aspx?id...62-180973eab4a3 Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Likte den faktisk veldig godt, fin engelsk også Takk Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Æh... Hår voksen har smeltet... Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Da var jeg ferdig med Sesong 1 av Leet World. Edit: Skal begynne på Sesong 2 nå. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 huff, nå regner det her gitt, men jeg må ut og trene selv om jeg har lyst til å benke meg ned foran tv'en med gta iv. igjen, noen som kan hjelpe meg med signaturen min. Siter med [ident] i signaturen slik at linkene skjules. [float=left][left][url="http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=33"][indent][size=2][color="#000000"]♫[/color][/size] [color="#008000"]Playstation 3 Informasjonstråd[/color][/url] [size=2][color="#000000"]♫[/color] [/size][color="#008000"][url="https://secure.eu.playstation.com/proxy/image/?imageUrlToken=IMsxNfspVi&locationType=file"][color="#008000"]PSN: Vrenne[/color][/url][/color][/left][/float][/indent] Æh... Hår voksen har smeltet... vært i regnet? Er helt jævlig med renati og regn. Da smelter den og du får voks i øyet.Heldigvis slipper jeg det nå, da jeg har skinnet meg og ikke trenger voks Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Kjære SO1: Skal jeg klippe håret eller ikke? Ingen bilder, dette må dere bestemme ut fra fornuft og magefølelse (som om de går hånd i hånd). Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Kort hår er kulere enn langt. Klipp deg. Paisley, sjekk "kor flink er du i fotball" tråden B) Lenke til kommentar
Essem Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Klipp i vei. Jeg er forresten forkjølet på første dagen av sommerferien. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Æh... Hår voksen har smeltet... vært i regnet? Er helt jævlig med renati og regn. Da smelter den og du får voks i øyet.Heldigvis slipper jeg det nå, da jeg har skinnet meg og ikke trenger voks Ja. Men pleier å bruke paraply jeg. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Kjære SO1: Skal jeg klippe håret eller ikke? Ingen bilder, dette må dere bestemme ut fra fornuft og magefølelse (som om de går hånd i hånd). Ta alt sammen. Det gjorde jeg og det var digg. Har skikkelig tykt hår og det var så digg å fjerne alt. I tillegg ser nesten alle fet ut med kort hår. Skinnhead og pilotbriller = win Klipp i vei. Jeg er forresten forkjølet på første dagen av sommerferien. +1 Kort hår er kulere enn langt. Klipp deg. Paisley, sjekk "kor flink er du i fotball" tråden B) Jeg eier deg i fotball Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Kjære SO1: Skal jeg klippe håret eller ikke? Ingen bilder, dette må dere bestemme ut fra fornuft og magefølelse (som om de går hånd i hånd). Klipp deg, du. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Skinhead er litt drastisk, men ja, vurderer sterkt å klippe meg. Hår i øynene er fail. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Er en viss risiko for at han har en komisk hodeform da, og hvis han skinner seg da så er han fucked. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Står og gleder meg til blizzard sin konferanse som det er så alt for lenge til... DIABLO 3 FTW!!!!! når er blizzcon? Og Koffeinkanin, ikle klipp deg, de med langt hår er mye kulere enn de korte. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Paisley, sjekk "kor flink er du i fotball" tråden B) Jeg eier deg i fotball Fnahahahahah! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) ♫Playstation 3 Informasjonstråd ♫ PSN: Vrenne Endret 20. juni 2009 av HCG Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå