Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

trenger fortsatt hjelp med signaturen min. Se forrige side, nederst.

Ahh, Black Debbath på stereoen, sola i trynet og kaffe i koppen. It's a good day!

klippe gress er gøy! Gjør det ofte og det gratis! Er jo kjempemorro :)

Skal vi være venner?

om du har stor hage så ;)

Stor nok. Dessuten er ikke gressklipperen min selvgående og store deler av hagen er oppoverbakke, så du skal få en utfordring :) Men den kan jo ikke være for stor heller, vi må jo ha tid til å gjøre ting som kamrater også! Lage søle i sandkassa, tisse i kryss og slikt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

huff, nå regner det her gitt, men jeg må ut og trene selv om jeg har lyst til å benke meg ned foran tv'en med gta iv.

igjen, noen som kan hjelpe meg med signaturen min. Siter med [ident] i signaturen slik at linkene skjules.

[float=left][left][url="http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=33"][indent][size=2][color="#000000"]♫[/color][/size] [color="#008000"]Playstation 3 Informasjonstråd[/color][/url]
[size=2][color="#000000"]♫[/color] [/size][color="#008000"][url="https://secure.eu.playstation.com/proxy/image/?imageUrlToken=IMsxNfspVi&locationType=file"][color="#008000"]PSN: Vrenne[/color][/url][/color][/left][/float][/indent]

Æh... Hår voksen har smeltet...

vært i regnet? Er helt jævlig med renati og regn. Da smelter den og du får voks i øyet.Heldigvis slipper jeg det nå, da jeg har skinnet meg og ikke trenger voks :)

Lenke til kommentar
Æh... Hår voksen har smeltet...

vært i regnet? Er helt jævlig med renati og regn. Da smelter den og du får voks i øyet.Heldigvis slipper jeg det nå, da jeg har skinnet meg og ikke trenger voks :)

Ja. Men pleier å bruke paraply jeg.

Lenke til kommentar
Kjære SO1: Skal jeg klippe håret eller ikke? Ingen bilder, dette må dere bestemme ut fra fornuft og magefølelse (som om de går hånd i hånd).

Ta alt sammen. Det gjorde jeg og det var digg. Har skikkelig tykt hår og det var så digg å fjerne alt. I tillegg ser nesten alle fet ut med kort hår.

Skinnhead og pilotbriller = win

Klipp i vei. Jeg er forresten forkjølet på første dagen av sommerferien.

+1

Kort hår er kulere enn langt. Klipp deg.

Paisley, sjekk "kor flink er du i fotball" tråden B)

Jeg eier deg i fotball

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Står og gleder meg til blizzard sin konferanse som det er så alt for lenge til... DIABLO 3 FTW!!!!!

når er blizzcon?

Og Koffeinkanin, ikle klipp deg, de med langt hår er mye kulere enn de korte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...