Paisley Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Må du dra på hytten for å klippe gresset, er det ikke bedre å gjøre det hjemme? Neida du får ha god tur. Håper du får det hyggelig. klippe gress er gøy! Gjør det ofte og det gratis! Er jo kjempemorro Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Ahh, black Debbath på stereoen, sola i trynet og kaffe i koppen. It's a good day! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) God morgen, god morgen. Hvordan skinner solen i din del av landet da Ehtram? Endret 20. juni 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Ahh, Black Debbath på stereoen, sola i trynet og kaffe i koppen. It's a good day! klippe gress er gøy! Gjør det ofte og det gratis! Er jo kjempemorro Skal vi være venner? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Hos meg er det knall blå himmel på ene siden av huset, og overskyet på den andre. Solen er for så vidt ingensteder til å bli sett. Nei. vent der dukket den opp. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) klippe gress er gøy! Gjør det ofte og det gratis! Er jo kjempemorro Hvordan i all verden er det du klipper gress? Lyst til å komme hit og klippe 300 kvadratmeter med hage? Edit: Så fint da. her skinner solen rett inn vinduet, litt plagsomt med gjenskinnet i skjermen, men jeg skal ikke klage. Før du vet ordet av det begynner det å regne. Endret 20. juni 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Jeg lurer på om jeg burde bytt design på nettsiden min...Burde jeg? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Prøv. MEN IKKE STJEL MITT!! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Åhh...det var det jeg skulle. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Nå skal jeg klippe plenen(/gresset) hos bestefar. Eller, wait. PAISLEY! Kan du klippe gresset til bestefar? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Han bor i Drammen, du bor i Rogaland. C teh difference? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Det var tull, C teh point? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Prøvde å verve en venn til å se DW, men han likte ikke det. Alt skal være så realistisk Det var synd, har hatt noen sånne "feilgrep" jeg også. Forstår meg ikke på folk som heller vil se på Hotel Cæsar, og dårlige reality programmer.arg. viste han hhe empty child og doctor dances. De burde ha satt han på limpinnen etter min mening. Han foretrEkker serier som Chuck, CSI, TBBT osv. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Vis han Blink! Det skal nok gjøre det. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 trenger fortsatt hjelp med signaturen min. Se forrige side, nederst. Ahh, Black Debbath på stereoen, sola i trynet og kaffe i koppen. It's a good day! klippe gress er gøy! Gjør det ofte og det gratis! Er jo kjempemorro Skal vi være venner? om du har stor hage så Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 klippe gress er gøy! Gjør det ofte og det gratis! Er jo kjempemorro Hvordan i all verden er det du klipper gress? Lyst til å komme hit og klippe 300 kvadratmeter med hage? Edit: Så fint da. her skinner solen rett inn vinduet, litt plagsomt med gjenskinnet i skjermen, men jeg skal ikke klage. Før du vet ordet av det begynner det å regne. Jeg fikk en åpenbaring da jeg klippet gresset for første gang. Resultatet ble fabelaktig. Er jo gøy med bensindrevne maskiner som beveger seg vettu. Nå skal jeg klippe plenen(/gresset) hos bestefar.Eller, wait. PAISLEY! Kan du klippe gresset til bestefar? Jaja. Ikke noe problem. Jeg skal snart til stavanger (har familie der) så tar en tur innom med klipperen tenker jeg. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Vis han Blink! Det skal nok gjøre det. hadde faktisk tenkt til å gjøre det. Førte den over på harddisken skjønner du, men vi begynte å se tbbt istedenfor. Setter den på nå. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Nå sitter vi her med guitar hero 3 nå Rikard tar alt på expert. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 God morgon, forumfolk Nydeleg vêr her i bygda, perfekt til å sitte på dataen Satser på å få skrive enda ein del til FFen min idag. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Står og gleder meg til blizzard sin konferanse som det er så alt for lenge til... DIABLO 3 FTW!!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå