Rider of Reason Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Eeek i cant sleep. And i am hungry to , but i cant make food. If i do my parents will wake up and then i am Dead Føler med deg. Dette med sult på natta er et stort problem når andre i huset sover, men det er vel ikke så mye å gjøre med det. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Eeek i cant sleep. And i am hungry to , but i cant make food. If i do my parents will wake up and then i am Dead Føler med deg. Dette med sult på natta er et stort problem når andre i huset sover, men det er vel ikke så mye å gjøre med det. Ikke et stort prob for meg, jeg bare sniker meg ned, har igjen 2 dører og ingen hører meg lager ostesmørbrød Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg òg, men jeg vurderer å spille litt for så å lese litt. Skal til byen og møte en kompis i morgen, nemlig. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Døde dere? Nei, ikke som jeg er klar over i alle fall. Har jeg? Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg er nesten i en liten transe. Trøtt som bare det, men får ikke sove. Sitter her og ser på The Hills en utrolig dårlig serie for å holde meg våken Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg tror du nok du lever RoR for vist ikke betyr det at jeg teller og banner meg selv. Eller verre at dette er mitt etterliv.Dømt til å telle ut evigheten... Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Takk det er godt å vite Ehtram. Er jo ingen grunn til å stresse hvis man allerede er død. Og hvem skulle du da telle med. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Hehe. Det ser ut som du blir forlatt til deg selv nå, ettersom jeg stuper hvert øyeblikk (jeg advarte deg) Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Huff jeg har aldri vært flink til å høre på advarsler. Du får ha en god natt da. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 du og.. Og lykke til til dere andre med søvnproblemer der ut. God natt Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Hmm.. Ettersom det ser ut til å være så godt som tomt her får jeg vel prøve å få meg noen timer med søvn. God Natt til dere som er her, hvis det er noen. Endret 2. mars 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Tomt, du liksom. Søvn er for pingler, sier jeg jo. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Ohyeah. Null søvn og 8 timer jobb foran meg. Jeg ser for meg at dette blir en møkkadag. Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 bazukh: Kan hende. Søvnproblemer, eller har du sittet oppe frivillig i natt? Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Da stod jeg nettopp opp. La meg klokken halv 6. Er helt forferdelig trøtt! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Aahh.. Hvor mye hadde jeg ikke gitt for 5 timer til i senga.. <_< Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 faen, nå må jeg på skolen <_< Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå