Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nabokatten kommer hele tiden inn i stuen til meg. Litt skummelt egentlig da den er prikk lik katten min som forsvant i fjor høst. :unsure:

Spooky. Men er jo koselig da :) Er en svart katt i boretsalget her som kommer inn i leiligheten her hele tiden. Vil bare kose :)

Lenke til kommentar
Nabokatten kommer hele tiden inn i stuen til meg. Litt skummelt egentlig da den er prikk lik katten min som forsvant i fjor høst. :unsure:

Ta den, mal den og lat som at det er din nye. Om de blir mistenksomme når malingen etterlater seg store tørre flak på pelsen til katten "din" så kan du nevne noe om at "payback er en bitch".

Lenke til kommentar

Hehe. Frister faktisk, men bare litt! Tror ikke det hadde vært så utrolig populært hos resten av folkene som bor her. Har fremdeles enda en katt, samt en hund. Men likheten er så stor at jeg ofte glemmer at det ikke er min egen.

Endret av Ehtram
Lenke til kommentar

De dagene jeg sover veldig lenge (noe som skjer oftere enn jeg egentlig skulle ønske) så er jeg ikke noe mer opplagt enn alle andre vanlige dager. Jeg har rett og slett ligget stille for lenge slik at kroppen føles helt ute avs tand når jeg våkner til liv igjen en gang langt utpå dagen. Og for å vise dere noe helt annet; her er en dritbra YouTube video :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...