Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Takk, takk HCG og Lakus. :)

Jeg som bare manglet fargekoden for bakgrunnen da jeg så du hadde funnet det ut selv :p

Skjul
[indent][float=right][url="http://twitter,com/bennythen00b"][center]Twitter[/center][/url][url="http://bennythen00b.webs.com"][center]Benny[/center][/url][/float][center][color="#92C83E"]Xbox[/color] [color="#F6BF22"]Live:[/color] [color="#000000"]Benjamin Vestly[/color]
[color="#696969"]"Et forum utelukkende bestående av et flertall med Benny er drømmen min per nå."[/color][color="#000000"]  [size=2]-[/size]  [/color][color="#008000"]Laland[/color][/center][/indent]

Xbox
Live:
Benjamin Vestly

"Et forum utelukkende bestående av et flertall med Benny er drømmen min per nå."
-
Laland
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde min siste skoledag i dag. Hentet karakterkortet og så fornøyd at det kun var 5' ere på arket etterfulgt av stort sett sterkt. Altså 5+.

Føles rart med sommerferie, har ikke fått sommerfølelse og det føles ikke helt riktig. Har spilt volleyball med vennegjengen og hatt noen gutter her på spilling, film og pizza.

Trolig grillfest i morgen så er nok å gjøre. Må være litt sosial før jeg skal stenge meg inne i bunkeren og game 24/7 resten av ferien.

Lenke til kommentar
Jeg klarer ikke bli glad når jeg får 5 i fag jeg føler at jeg ikke har jobbet noe i. q.q

Jeg ender alltid opp med å tenke at hvis jeg hadde giddi å gjort noe så hadde jeg fått 6 <_<

Hva er flygehastigheten til en svale uten last?

Lavere enn en svale med last om de skal kappfly rett ned i bakken.

Lenke til kommentar
Jeg klarer ikke bli glad når jeg får 5 i fag jeg føler at jeg ikke har jobbet noe i. q.q

Jeg jobber lite hjemme egentlig. Jeg følger mye med i timen og på den måten slipper jeg å øve mye hjemme og kan repetere istedenfor å lære på nytt.

EDIT:

Hvordan får man en slik note i signaturen?

Endret av Paisley
Lenke til kommentar

Jeg har hatt en note i signaturen siden jeg registrerte meg på dette forumet... jeg tok den ikke bort før i dag når jeg forandret på signaturen min.

Og for i anledningen i det innlegget mitt på forrige side kopierte jeg den bare ut av HCG sin sig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...