Mokko Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Takker, det skal jeg gjøre. Natta! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Du klarer ikke det, Mokko! Døgnrytmen tar ifra deg søvnen <_<. Jeg vet at du er tilbake før 03:00! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Svært så negativ da HCG. Noen spesiell grunn? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Hvorfor har du ikke lagt deg enda HCG, skal du ikke på skolen i morgen? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Svært så negativ da HCG. Noen spesiell grunn? Ja, jeg får ikke sove og jeg vedder på at han ikke klarer og sovne! Hvorfor har du ikke lagt deg enda HCG, skal du ikke på skolen i morgen? Jo, få'kke sove <_<! Forrige gang jeg ikke fikk sove var jeg våken hele natta. Men var ikke trøtt neste dag, er ikke morgengretten Takk gud for det <3 Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Helt uhørt at noen så unge er så lenge oppe, du trenger faktisk søvnen for å vokse! <_< Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Helt uhørt at noen så unge er så lenge oppe, du trenger faktisk søvnen for å vokse! <_< Er det sant? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Helt uhørt at noen så unge er så lenge oppe, du trenger faktisk søvnen for å vokse! <_< Det er akkurat det! Jeg får ikke sove. Jeg gråt faktisk forrige gang jeg ikke fikk sove, jeg husker ikke hvorfor Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Helt uhørt at noen så unge er så lenge oppe, du trenger faktisk søvnen for å vokse! <_< Er det sant? Jeg lover! :rolleyes: Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Sykt hvor mye verdens høyeste mann må ha sovet da. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Øh. Det er ikke helt sånn det fungerer. Hvis du sover for lite mens du vokser får du voksesmerter. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Øh. Det er ikke helt sånn det fungerer. Hvis du sover for lite mens du vokser får du voksesmerter. Det var en spøk da, men nå lærte man iallefall noe nytt i dag også. Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Nå er jo han i "pubertets" alderen da, så det var derfor jeg mente han burde få seg litt søvn. ^_^ Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Nå er jo han i "pubertets" alderen da, så det var derfor jeg mente han burde få seg litt søvn. ^_^ Jeg er ikke kommet dit enda Eller hvordan vet jeg det? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Penisen din begynner å vokse, du begynner å få kroppshår, skjegg etc. og du entrer stemmeskiftet. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Har ikke dere hatt om dette på skolen? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Penisen din begynner å vokse, du begynner å få kroppshår, skjegg (??) etc. og du entrer stemmeskiftet. 1 = NEI 2 = JA 3 = WTF? 4 = JA Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Eeek i cant sleep. And i am hungry to , but i cant make food. If i do my parents will wake up and then i am Dead Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Ta det som tiden kommer Foressten! Jeg er også sykt sulten. Dette hender bare om kvelden! Endret 2. mars 2009 av Genetics Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå