Kiro Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Jeg har bursdag i juli, tror vi kom frem til at det er en del andre som har det også. Det gjorde vi ja. ^_^ Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) Skriver hele tiden Juli med stor j ^_^ Endret 18. juni 2009 av Bloodlines Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) Når jeg forteller dere at jeg panter flasker for å kjøpe noe å drikke en lørdagskveld forteller det deg kanskje at jeg ikke går med beltespenner til 3000kr? Nei, mener mer at du kan få goodwill av en nabo eller noe. :rolleyes: JJJJJULI! JJJJJULI! JULI! Endret 18. juni 2009 av Maury Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Kommer tilbake bare prøver ut noe jeg fant Lenke til kommentar
Essem Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) *Får nervøst sammenbrudd av pripne folk som bryr seg om gramatikk på et jævla forum.* Dude. 1. Det var halvveis en spøk. 2. Jeg var bare vennlig og påpekte at måneder skrives med liten bokstav inne i en setning. 3. Man er ikke prippen selv om man er opptatt av å skrive riktig. 4. Å kalle noen prippen er et personangrep. 5. Hvis forumet er så jævlig skjønner jeg ikke hvorfor du benytter deg av det. 6. Les retningslinjene. 7. Les retningslinjene en gang til. Forresten er det egennavn, stedsnavn og høflig form "De, Dem, Deres" som skrives med stor bokstav på norsk, hvis du lurte på det. Endret 18. juni 2009 av drugiS Lenke til kommentar
Error Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Ukedager skal også skrives med liten bokstav i en setning, eller? (Er ikke 100% sikker) Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 *Får nervøst sammenbrudd av pripne folk som bryr seg om gramatikk på et jævla forum.* Dude. 1. Det var halvveis en spøk. 2. Jeg var bare vennlig og påpekte at måneder skrives med liten bokstav inne i en setning. 3. Man er ikke prippen selv om man er opptatt av å skrive riktig. 4. Å kalle noen prippen er et personangrep. 5. Hvis forumet er så jævlig skjønner jeg ikke hvorfor du benytter deg av det. 6. Les retningslinjene. 7. Les retningslinjene en gang til. Forresten er det egennavn, stedsnavn og høflig form "De, Dem, Deres" som skrives med stor bokstav på norsk, hvis du lurte på det. +1 Lenke til kommentar
Essem Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Ukedager skal også skrives med liten bokstav i en setning, eller? (Er ikke 100% sikker) Ukedager er ikke egennavn, nei. Så det du sier er korrekt. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Slepp Jhonny trebein fri? Guskjelov blir det sansyneligvis opphold på Roskilde :D Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 God natt. Skole i morgen need sleep Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Mii two. Skal opp tidligere enn vanlig faktisk, og jeg skal også på skolen... på min første feriedag Fresht. Keep it real, gangstas! Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) Dude. 1. Det var halvveis en spøk. 2. Jeg var bare vennlig og påpekte at måneder skrives med liten bokstav inne i en setning. 3. Man er ikke prippen selv om man er opptatt av å skrive riktig. 4. Å kalle noen prippen er et personangrep. 5. Hvis forumet er så jævlig skjønner jeg ikke hvorfor du benytter deg av det. 6. Les retningslinjene. 7. Les retningslinjene en gang til. Forresten er det egennavn, stedsnavn og høflig form "De, Dem, Deres" som skrives med stor bokstav på norsk, hvis du lurte på det. 1. Hvordan skal man forstå det? 2. Vennlig og vennlig, jeg ville nå heller kalt det irriterende. 3. Jo, hvis man er opptatt av å påpeke andres mindre skrivefeil i chattetråden på et forum så er man prippen. 4. Da er du veldig lett sårbar. QQ 5. Skrev "jævlig" for å understreke hvor lite viktig det er. 6. Hvorfor det? For å unngå å begå lignende "personangrep" i fremtiden? 7. ^ Og nei, jeg lurte ikke på det:3 Endret 18. juni 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Error Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Stikker til køys nå. God natt forumfolk! Sov godt og drøm søtt om morsomme skrivefeil og masse penger! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) Da får vel jeg også ta kvelden. Har eksamen i morgen, så burde få meg litt søvn. Kan ikke akkurat skryte av dagens lesing. God natt folkens. Endret 18. juni 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Laland Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Ta dere nå ikke for nær av bagateller, drugiS og teletubbiekid Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Laland kalte dere nærtakende. Ta Ham! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå