ShampooMacTavish Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Laland, da, du skal liksom være moderator, og så kaller du HCG en hore? Ikke knekk den stakkars gutten! Lenke til kommentar
Error Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Hei forumfolk Da er jeg tilbake fra seiling. Vi hadde en liten uoffisiel avslutning, men allerede på søndag er det på'n igjen. Kommer til å være borte fra søndag til fredag, så jeg forsvinner nok fra forumet en stund. Hva driver dere med? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Laland foreslår det scenariet til alle… Tror han har en hemmelig drøm. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Fikk pc på døra nå, kameraten min trengte litt hjelp med å fikse den, tar maks 30 min å gjøre det som trengs også etter det må den stå å defragmentere i 2-3 dager. Nå må jeg bare hacke den fordi han glemte å sende med passordet. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Fikk pc på døra nå, kameraten min trengte litt hjelp med å fikse den, tar maks 30 min å gjøre det som trengs også etter det må den stå å defragmentere i 2-3 dager. Nå må jeg bare hacke den fordi han glemte å sende med passordet. Enkelt. Boot Options (F8-F12 ved oppstart) -> Delete Admin Password. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Haha Laland suger i Gears Aldri sett verre! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Laland, da, du skal liksom være moderator, og så kaller du HCG en hore? Ikke knekk den stakkars gutten! Takk for medlidenheten. Haha Laland suger i Gears Aldri sett verre! Sure. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 HCG: Hvordan skaffer du deg penger? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) Bursdag o.l., småjobber, random med mormor, pante flasker osv. Endret 18. juni 2009 av HCG Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Greit. Jeg hører at Lakus panter flasker, du kan jo be han om noen tips? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Haha, distraherte akkurat iharal3 med forumet for å hindre ham i å avbryte matchmakingen i Gears^^ "gå inn i SO.. sjekk side 1753.. innlegg nummer fire på den siden.." alt var såklart random^^ Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Well, well. Da legger jeg meg. Sista skoledag i morgen, og jeg stiller med Pepsi MAX, ostepop og Stratos. Natta. Haha, distraherte akkurat iharal3 med forumet for å hindre ham i å avbryte matchmakingen i Gears^^ "gå inn i SO.. sjekk side 1753.. innlegg nummer fire på den siden.." alt var såklart random^^ WHAT!? SPILLER DERE GEARS UTEN MEG!? Si ifra neste gang! Jeg tilgir dere denne gangen så klart, men neste gang SIER DERE FRA! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Trikset er å stable de riktig i de riktige posene. Posene fra Many for eksempel kan ta 8 liggende flasker, samt at når de ligger sånn kan man lett ha tre poser i hver hånd. Det er , 3x8x2,50, som igjen vil tilsi 60 kroner i hver hånd. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) Få rævva di på Live nå da! Spurte om noen skulle være med tidligere Edit: Nei, gir meg for idag nå. Tross alt skoleavslutning imorra! Endret 18. juni 2009 av Laland Lenke til kommentar
Essem Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Haha, distraherte akkurat iharal3 med forumet for å hindre ham i å avbryte matchmakingen i Gears^^ "gå inn i SO.. sjekk side 1753.. innlegg nummer fire på den siden.." alt var såklart random^^ Det var genialt. Iharal3 var helt med og gledet seg til å se på innlegget Laland hadde funnet frem. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Det var genialt. Iharal3 var helt med og gledet seg til å se på innlegget Laland hadde funnet frem. Noe sånt ja ^_^ Høres riktig ut, især når det var det aktuelle innlegget^^ Lenke til kommentar
Error Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Stakkars iHaral Aldri gøy å bli lurt trill rundt! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Bursdag o.l., småjobber, random med mormor, pante flasker osv. Random med mormor? Bursdag o.l., småjobber, random med mormor, pante flasker osv. Random med mormor? Lenke til kommentar
Error Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) Slett Endret 18. juni 2009 av Error Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå