Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Today, I typed an essay on my friend's computer, so she forwarded it to me in a email and she made the subject "here bitch" as a joke. I then went to email the essay to my teacher. I forwarded it thinking nothing of it only to realize that I didn't change the subject name.

 

Haha, lo meg ihjel :lol:

 

Her er en til:

Today, I got my braces on. When we got in the car my dad looked over and said "well at least we dont have to worry about boys for the next two years."
Endret av HardC0re Gamer 1997
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Today, I was babysitting a 7 year old boy. He asked me if I would like to meet his friend Willy. Thinking Willy was a stuffed animal or something, I said yes. The boy whipped out his dick and then told me to give Willy a kiss, like how 'mommy does it to daddy's friend Willy'.

 

Hahahahahahaha!

Lenke til kommentar

'' Today, my boyfriend told me he couldn't hang out with me because he felt really sick. I went to his house anyway to surprise him with homemade soup. I walk in to his room only to find him hooking up with my sister. She can't drive, our mom drove her there. FML''

 

Fy f***! FYL = Fuck Your Life :)

Lenke til kommentar

Sist jeg sjekket var jeg 14 år, HCG1997.

 

EDIT: Og en fin måte å sjekke det på er å trykke på "Mokko" til venstre for denne teksten -> "Vis medlemsprofil" og deretter scrolle nedover på siden. Alderen min står til venstre et sted. :)

Endret av Mokko
Lenke til kommentar
Sist jeg sjekket var jeg 14 år, HCG1997.

 

Ok. Her er sikkert en historie som du synest er genial:

'' Today, my teacher confiscated my cell phone for text messaging. He said he would give it back if the next text that I would receive was important. I prayed the guy I've been texting didn't send the dick pic he said he was going to. He did. FML''

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...