Toroto92 Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Dog, PTF er det tåpeligste faget som noen gang har eksistert. Gratulerer alikevel Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Gratulerer. Men ikke legg deg på latsiden på grunn av det. Eller som den gamle mattelæreren vår pleide å si: "Gå for en sekser, da klarer du kanskje å stå på neste nivå" Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Dog, PTF er det tåpeligste faget som noen gang har eksistert. Gratulerer alikevel Tåpligste? PTF i media er jo noe man velger å spesialisere seg i, og har stor betydning. @Lakus: Nei ikke alle har fått vurderingen sin enda, men læreren sa jeg var den eneste som fikk det da. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Eg skriv ein FF om ein soldat i Gondor, no. Veit ikkje kom eg klarar å skrive noko bra, men det får tida til å gå. Del den med oss når den er ferdig da. Eller i alle fall del den med meg. Viss den blir god kan eg leggje den ut her, viss den blir dårleg så kan eg vel alltids dele den med deg Den er på engelsk (skriv den for eit engelsk forum) Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Dog, PTF er det tåpeligste faget som noen gang har eksistert. Gratulerer alikevel Tåpligste? PTF i media er jo noe man velger å spesialisere seg i, og har stor betydning. Måten faget er lagt opp på og dette med å trekke teorier inn i rapporter og lignende, finner det egentlig litt usmakelig Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Det er i allefall gjort bra her. Rapportene er jo for at vi skal kunne få forklare hva og hvorfor vi har gjort ting som vi har gjort det. Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Kunne ønske jeg hadde dine lærere, min skole er helt forferdelig 80% av klassen har ærlig sagt at dette har vært det verste skoleåret de har hatt, inkludert meg Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Prosjekt i fordypning vi snakker om? faget er greit det, men enig i at rapportene suger livet ut av deg. Det er slitsom å skrive fem sider om hva du har gjort, blandet sammen med unyttig fakta når du egentlig ikke har noen anelse om hvorfor du gjordet det til å begynne med. God morgen forresten. Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Good morning, og jeg er aldeles enig med deg Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 God morgen Ehtrsm En dag til med skole . Og ptf er ikke artig når lærene skal ha deg til å skrive manger rapporter Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) Vi skrev en års rapport på 6-7 sider eller noe sånt. Det er ikke så ille. Endret 18. juni 2009 av Vaenas Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Skrev? Fornøyd? Det har med at dialekt fra moss så betyr "skrev" noe helt annet. Det betyr å sitte å spre beina sine på en seksuell måte. Derfor sier vi skrivde i stedetfor. Derfor skriver jeg på dne måten også. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Vi har bare hatt ptf to ganger i året, og da er noen uker satt av til å bare jobbe med det. (og bare det) Hele skoleåret er egentlig sånn, litt irriterende egentlig at vi ikke har egne fag til foto, og film osv... men alt er bare smeltet sammen. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) Vaenas: Det er helt greit, det er ikke det. Jeg fant det bare morsomt. btw: Jeg tror vi kaller det "skræv" her på Jæren. Endret 18. juni 2009 av Benny Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Å skreve er et bokmålsord, så det er nok ikke bare Mossinger. Det heter fremdeles skrev når man bøyer å skrive. Nå er jeg nydusjet og pewpew. ^_^ Lenke til kommentar
psyched Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 fortsetter der jeg slapp kl 3 i natt: PROTOTYPE FTW!!!! Lenke til kommentar
Error Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) Da er jeg hjemme På skolen i dag leverte vi skolebøkene (hadde heldigvis alle) og så så vi filmen Jonny Wang (elns.) Siden filmen sluttet før vi egentlig skulle hjem, var det ikke noen skolebuss der. Derfor valgte jeg og en kamerat og gå hjem i regnværet, og det var veldig utrolig "koselig" Skjønner ikke hva alle her på østlandet synes er så fælt med regn.. Selv synes jeg det bare er forfriskende og som sagt, koselig! Endret 18. juni 2009 av Error Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Det buldrer som det skulle vært skikkelig tordenvær, men det er blå himmel. Jeg er forvirret... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå