iharal3 Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Good morning, folx. Jeg er alene hjemme og ligger med dyna rundt meg holder på å lage facebook(sent, I know) Lenke til kommentar
Essem Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Man trenger ikke være syk for å dominere SO. Jeg har hatt idrettsdag på skolen på Bislett. Der var det få som gadd å gjøre noe som helst i regnet, og vi fikk gå hjem. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Får det fire-fem ganger i løpet av året selv, skal heldigvis opereres etterhvert. Trykkammer -> Gå fra høyt trykk til lavt trykk megasuperduperfort -> Problem solved. PS: Ferie Skal riktignok ha kjøretime kl 7 i morgen tidlig og skal muligens jobbe de to første ukene i ferien, men ferie er ferie. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Da har jeg registrert meg på fjesbok Lenke til kommentar
Laland Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Hadde jeg giddi regn nå. Det regnet som bare det i natt, men nå er det sol og ingen skyer. Idyllisk! Synd å være syk da: -/ Lenke til kommentar
sfRoyal_InnleggNO Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) A week-old cocker spaniel puppy in Great Britain survived being accidentally flushed down the toilet when he was trying to wash it. Now named Dyno after the name of the plumbing company that rescued him, the puppy's young owner Daniel Blair, 4, thought the puppy needed washing after a muddy romp in the yard, so he placed in the toilet, and flushed, thinking Dyno would just get a bath. Instead, he was swept into the sewer system. Firefighters and animal welfare officers could not reach it, so Daniel's mother called Dyno-Rod, who used the type of camera they use to check for sewage pipe problems, and spotted the dog lying upside down in a pipe about 20 meters away from the Blair's house. Dyno-Rod then used a long rod to push the pup to the nearest manhole cover, then retrieved him. Of course, Daniel promises to never do it again, which means the family will never get him to bathe a dog, no matter how big the dog is. Ah, well. Jøss iharal3, ikke dårlig. Hva fikk deg til å registrere deg nå, om du adri har gjort det før? Endret 18. juni 2009 av sfRoyal Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 En hjertelig god morgen til deg også Nøtte. Hadde jeg giddi regn nå. Det regnet som bare det i natt, men nå er det sol og ingen skyer. Idyllisk! Synd å være syk da: -/ Ditto. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Jøss iharal3, ikke dårlig. Hva fikk deg til å registrere deg nå, om du adri har gjort det før? Siste dag på u.skole i går og mange jeg mister kontakten med. Greit å registrere seg og få litt kontakt med dem over tah interweb lxm. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Byttet ut Facebook med Gamer.no og Twitter, jeg. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Hva er det som er morsomt på tv akkurat nå? Cheers er det jeg ser på, men er ikke akkurat my cup of tea. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Forskjølelse-feber komboen har truffet familien her nå, er vel bare et tidsspørsmål før jeg blir smitta. Hjemme tidlig som vanlig btw, skal ta meg en liten hold-it. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Hei og god morgen:-) God morgon. Eg skriv ein FF om ein soldat i Gondor, no. Veit ikkje kom eg klarar å skrive noko bra, men det får tida til å gå. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Eplefe fikk den rett ^^, GhostViper: Send brev uansett! Hmm, ja kanskje det. Hadde sikkert gjort seg Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Byttet ut Facebook med Gamer.no og Twitter, jeg. For det er så mange gamle venner og kjente på Gamer og Twitter? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) Nei, men ingen i familien og slikt er på Facebook. Bare en haug fjortizzzzzzer fra den gamle skolen. Edit: Gamle venner? De bor her i en omkrets på 2 kilometer.. Endret 18. juni 2009 av Benny Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Eg skriv ein FF om ein soldat i Gondor, no. Veit ikkje kom eg klarar å skrive noko bra, men det får tida til å gå. Del den med oss når den er ferdig da. Eller i alle fall del den med meg. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Yay! Fikk 6 i PTF Web og Foto i dag Er eneste som får det også! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 "Som får det" som i at ikke alle er ferdige enda eller at ikke alle har fått en vurdering enda? For om det er tilfelle er utsagnet ditt høyst spekulativt. Tralalala. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Sitter på spesialklassen på den gammle skolen min nå, jeg skal begynne her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå