Gjest Bruker-127711 Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Hvorfor kan ikke iTunes oppdatere? Svarte ku nå er jeg lei av itunes. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) nemen. Det hadde jeg ikke fått med meg, det regner jo. tror det blir kveldstur på meg i kveld. I dette været? Ja selvfølgelig, ^_^ det er jo kjempe koselig å gå rundt i det ferske regnværet, særlig når det er så lenge siden sist. Endret 17. juni 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Darleg olv strranden Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Jeg har fått en Playstation 2 jeg kan pleie min solbrente kropp med Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 ha ha ha Sett Layer Cake? ^^ Fantastisk film. Min favorittfilm faktisk Fortell, da. Oppsummer filmen kort, og putt det i en spoiler, jeg ble nysgjerrig. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Jeg har fått en Playstation 2 jeg kan pleie min solbrente kropp med What? Trodde du var xbox 360 fantast Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 @Lakus: Da anbefaler jeg den episke Sly Cooper-serien. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Er egentlig bare tullete å ikke ha en PS2.. et enormt bibliotek med kvalitetstitler, skammer meg litt over at jeg ikke har en selv. :-/ Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Jeg har fått en Playstation 2 jeg kan pleie min solbrente kropp med What? Trodde du var xbox 360 fantast Det går an å nyte noen av de beste spillene noensinne på kanskje tidenes konsoll selv om man liker Xbox. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Darleg olv strranden Hehe. Så du ikke den før no? Det er jo bare et stykke fra bergen, så synes det passet ganske fint. ^_^ Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Er egentlig bare tullete å ikke ha en PS2.. et enormt bibliotek med kvalitetstitler, skammer meg litt over at jeg ikke har en selv. :-/ Hmh.. Kjenner følelsen egentlig! Selv om jeg nok ikke kommer til å bruke penger på en PS2 (Heller ps3 ) i nær fremtid. Får heller ta det når jeg har blitt mer etablert! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Darleg olv strranden Hehe. Så du ikke den før no? Det er jo bare et stykke fra bergen, så synes det passet ganske fint. ^_^ Har ikke sett den lille notisen, nei. Men joa, det passet fint Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 What? Trodde du var xbox 360 fantast Eneste grunnen til at jeg kjøpte Xbox 360 var egentlig fordi den kom ut først, og fordi jeg hadde gledet meg til Gear of War en stund. Hadde Playstation 2 i mange herrens år før jeg kjøpte meg en Xbox, og en Playstation før det igjen. Når Xbox 360 kom ut ventet jeg med å kjøpe den til Gears of War kom ut, og da ble den gamle xboxen overflødig samt at Playstation 2 maskinen var mistet og Playstation maskinen ødelagt. Så det har blitt et par år nå uten noen Playstation 2, men er veldig fornøyd med å ha en i hendene igjen nå. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 nemen. Det hadde jeg ikke fått med meg, det regner jo. tror det blir kveldstur på meg i kveld. I dette været? Ja selvfølgelig, ^_^ det er jo kjempe koselig å gå rundt i det ferske regnværet, særlig når det er så lenge siden sist. Ja, egentlig sant det. Elsker sånnt vær Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Finnes det en plugin (FF) eller et program som gjør at siden oppdaterer seg automatisk? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) Ja. Edit: Holy mascara! Endret 17. juni 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 ha ha ha Sett Layer Cake? ^^ Fantastisk film. Min favorittfilm faktisk Fortell, da. Oppsummer filmen kort, og putt det i en spoiler, jeg ble nysgjerrig. Er ikke så flink til å oppsumere, men handler om en som er en mellommann som deler narkotika og har planer om å slutte, også skjer det veldig mye. (see? ) Men her er trailer: Skjul Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Jeg legger meg, fikk knapt sove i går pga. mareritt... Gud som jeg hater vonde drømmer. God natt, folkens! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå