svenningen Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 den er RÅKUL! velger alltid og høre live versjonen forann albumversjonen Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Har sett begge to. Er alltid kjekt å se Bruce hoppe rundt som en galning på scenen. Vondt å tro alderen hans da. Lolidude: Sjiraffer eller Giraffer? Sjiraffer den er RÅKUL! velger alltid og høre live versjonen forann albumversjonen Syntes Thunderstuck definivt er den beste live sangen deres. <--- Jeg har flyttet. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Har sett begge to. Er alltid kjekt å se Bruce hoppe rundt som en galning på scenen. Vondt å tro alderen hans da. Lolidude: Sjiraffer eller Giraffer? Sjiraffer Sjiraffen (Giraffa camelopardalis), også skrevet giraff Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) Joa, men jeg skref sjiraff, å det var ikke feil Edit: Mener ikke att du tok feil. Endret 17. juni 2009 av lolidude Lenke til kommentar
sfRoyal_InnleggNO Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Hva er deres så langt beste konsertopplevelser? Tror mine toppkonserter inkluderer Ralph Myerz and the Jack Herren Band i kongeparken, Noisettes på Hove 'o7, Millencolin på Rockefeller for evigheter siden, BigBang under By:Larm Trondheim og Danko Jones på samfundet, både 'o8 og 'o9.. Men er umulig å velge en klar favoritt :-p Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Joa, men jeg skref sjiraff, å det var ikke feil Edit: Mener ikke att du tok feil. Du skrev jiraff. Hva er deres så langt beste konsertopplevelser? Tror mine toppkonserter inkluderer Ralph Myerz and the Jack Herren Band i kongeparken, Noisettes på Hove 'o7, Millencolin på Rockefeller for evigheter siden, BigBang under By:Larm Trondheim og Danko Jones på samfundet, både 'o8 og 'o9.. Men er umulig å velge en klar favoritt :-pThe Cure i fjor, My Chemical Romance, Billy Talent, Tori Amos, System of a Down, AC/DC, Iron Maiden, Björk, Fleet foxes, Muse og The Used var alle kongekonserter. Men den aller, aller beste er nok The Cure. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Men hva skjer her da folkens? Jeg sluttet veldig tidlig i dag. Lenke til kommentar
Error Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Hei forumfolk! Vi har avspasering i dag, så vi har fri B) Sove lenge er deilig! Forresten: http://rockman.vgb.no/2009/06/15/tidenes-f...ca-konkurranse/ Tror han rockman har 70 000 unike lesere daglig eller noe, så sjansen for å vinne konkurransen er lik en fjert i universet, men det er verdt et forsøk Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Ser ut som jeg blir nødt til å kjøpe COD: WaW (sjekk gamer). Lenke til kommentar
psyched Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 WOHO!!! 4 i snitt xD 2 i tysk trakk ned Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Jeg har fått key. Må bare vente på at broren min lar meg få tilbake spillet mitt nå. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 God morgen. Godt å ha fri fra skolen i dag Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Skal på skolen for å levere noen bøker og på trening etterpå, snakkes senere Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Gormers ga meg key'en sin <3 LU Gorm Lenke til kommentar
Error Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Noen som vet om en annen versjon av denne sangen som er litt roligere? http://open.spotify.com/track/4fjlusBk1G36mHMVRwg5yx Finner ikke den versjonen jeg leter etter : \ Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Noen som vet om en annen versjon av denne sangen som er litt roligere? http://open.spotify.com/track/4fjlusBk1G36mHMVRwg5yx Finner ikke den versjonen jeg leter etter : \ Jesse McCartney sin? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Men hva skjer her da folkens? Jeg sluttet veldig tidlig i dag. Jeg var ikke på skolen i dag. Det var mange som hadde muntlig eksamen, så vi andre slapp skole. Jeg kjøpte sko istedenfor. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Hva er deres så langt beste konsertopplevelser? Tror mine toppkonserter inkluderer Ralph Myerz and the Jack Herren Band i kongeparken, Noisettes på Hove 'o7, Millencolin på Rockefeller for evigheter siden, BigBang under By:Larm Trondheim og Danko Jones på samfundet, både 'o8 og 'o9.. Men er umulig å velge en klar favoritt :-p Syntes de 4 konsertene jeg har vært på var kjempebra Listen min blir: 1. Iron Maiden 2. Iggy Pop And The Stooges 3. Raga Rockers (første gang) 4. Raga Rockers (andre gang) Lenke til kommentar
sfRoyal_InnleggNO Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 I så fall har du valgt fire bra konserter å dra på lolidude :-) Var på "Norske helter", med De Lillos, Postgirobygget og Raga Rockers i ett, men var rett og slett utslitt etter de to første, og dro hjem før Raga kom på scenen :-/ En av de jeg virkelig angrer på, samme med Hellacopters som jeg hørte spille over trærne på Roskilde, og Muse, som var i Trondheim uten at jeg dro. Jeg bestemte meg av en eller annen grunn for at Muse ikke var noe for meg, 2 uker senere innså jeg at Muse er fantastisk bra, og konserten hadde visst vært legendarisk :-/ Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Var hos strengtannlegen min idag og stramma strengen, det gjer vondt. Men etter to Panodil er alt mykje betre Eg er så glad eg har resept på det, gjer livet mykje, mykje enklare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå