Villanden Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Nå går jeg og legger meg ihvertfall. Tiden flyr når man har photoshop. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Lakus du ass, sitter å hører på Aqua! ^_^ Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Sånn... Da har jeg sovet siden kvart over 8 i går kveld. Likevel er jeg fortsatt så trøtt at man ikke skulle kunne tro det. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Lakus du ass, sitter å hører på Aqua! ^_^ I said what, what? Mange som lager pr0n fake av Disney uten fur også. Huff det er å gå for langt. Hva blir det neste? Nekrofili? Nei vent det lager de vel allerede. Verden forsøpler anime/cartoonstilen og ødelegger ryktet til tegnere i hele verden. Er du virkelig overasket? Og hva er det de egentlig ødelegger? Ingenting som jeg kan se. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Wohoo... Kom opp i norsk muntlig. Var en av seks som ble plukket ut av de to medieklassene. Hadde egentlig håpet på engelsk (eller ingenting)... men, men overlever nok. God morgen forresten. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 God morgen. I går solgte vi bilen. I dag skal jeg spille Halo 3 for første gang 8) Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Dårlig morgen. Feber, sykdom og andre ondskaper første arbeidsdag. Whoopdeefreekindoo. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Ingen som har nevnt den episke Metallica-konserten i Oslo Spektrum ennå? Da jeg den første, for dit skal jeg i kveld. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) Da skal jeg prøve å se litt fringe mens poden sover. I morra er det vanlig skole igjen. Metallica konsert, hva er det? Uansett, dette er slik furries er. Ekle svin i fursuits som jukker på hverandre og corrupter våre barndomsminner. Hvis du ikke blir kvalm av å se denne undercover-videoen så er det noe galt med deg. I lold Spesielt på slutten xD Noen som har tenkt til å se Hangover btw? Endret 17. juni 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Einride Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Meh, dei skal vel spele meir frå nyaste albumet på denne konserten (mot mykje godt, gamalt på Koengen i fjor). Med andre ord: KJEDELIG! I går solgte vi bilen. I dag skal jeg spille Halo 3 for første gang Og vinnaren av totalt random info er... lolidude! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Ingen som har nevnt den episke Metallica-konserten i Oslo Spektrum ennå? Da jeg den første, for dit skal jeg i kveld. Skal ikke dit, men jeg skal på AC/DC konsert i Göteborg til Søndag ^_^ Har kanskje nevnt det en del ganger nå. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 AC/DC fikk en sekser for konserten i Oslo. Awesome! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 AC/DC fikk en sekser for konserten i Oslo. Awesome! Jeg syntes de er for gammle. De har flobby fiskepudding armer. Meh, dei skal vel spele meir frå nyaste albumet på denne konserten (mot mykje godt, gamalt på Koengen i fjor). Med andre ord: KJEDELIG! I går solgte vi bilen. I dag skal jeg spille Halo 3 for første gang Og vinnaren av totalt random info er... lolidude! Du'h Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Du får dra og se noen unge mennesker, da. Basshunter eller noe. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Ahahahaha... Nei. Jiraffer er egentlig jævli kule. Syntes bare AC/DC sin nye plater var litt dårlig. Ikke skuffende, for jeg ventet meg ikke noe kjempe bra. Syntes den er helt ok. Lenke til kommentar
sfRoyal_InnleggNO Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 VG ga AC/DC 4'er. Synd jeg aldri har fått sett dem, men sett Iron Maiden 2 ganger. Ikke at det er noe galt med Maiden, men jeg var alltid mer AC/DC fan, og det er jeg fortsatt. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Ikke at det er noe galt med Maiden, men jeg var alltid mer AC/DC fan, og det er jeg fortsatt. Motsatt her. Glad i AC/DC også, det var de som introduserte meg for metall og tungere rock. Har bare hørt litt for mye på de. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Har sett begge to. Er alltid kjekt å se Bruce hoppe rundt som en galning på scenen. Vondt å tro alderen hans da. Lolidude: Sjiraffer eller Giraffer? Lenke til kommentar
sfRoyal_InnleggNO Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) Kan bare se for meg at Razors Edge, TNT, Back in Black, Thunderstruck osv hadde vært utrolig bra live Og "For those about to rock", eller "We salute you" eller hva den heter, mmmmmmhm Endret 17. juni 2009 av sfRoyal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå