Safir Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 (endret) Har ikke link, haha. Prøver bare å glemme det. ^^ Endret 17. juni 2009 av Wildheart Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 (endret) Jeg skal være enig i at enkelte av dem er perverse svin, men de fleste er helt harmløse, og ville mer sansynlig bli livredd og løpe til skogs hvis de møtte en av de perverse. De jeg kjenner er ikke annet en vanlige tegnere med en forkjærlighet for den bestemte stilen. Så du aldri tegnefilm da du var liten. Tør vedde på at de fleste er tegnet av slike folk. Edit: @Wildheart: Ewwww, takk for at du minnet meg på den. Endret 16. juni 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 (endret) Nei æsj. Bestiality er nasty :V Hadde ikke sett det for the lulz engang. Bortsett fra 2guys1horse eller hva faen den het. Isj. Og han kompisen din med pålegg på kuken burde purges med ild. Makan! ROR: de furriene som burde brennes er de jævlene som fucker med barndomsminnene mine. Disney = okay. Furfaggotry = NOOOO. Jeg har et instenst hat mot dem, mest pga. det de har gjort med karakterene fra Star Fox Adventures >_< Du vet, det grunnløse hatet som Hitler sikkert hadde mot jødene, KKK har mot negere, etc. Det hatet har jeg for furries. Måtte de brenne i helvete, hele gjengen. Endret 16. juni 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Safir Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 (endret) Han er ikke kompisen min. Kjenner en som kjenner ham. Endret 17. juni 2009 av Wildheart Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Da sier jeg natta, så får dere ha alt grisepratet deres i fred. Lenke til kommentar
Safir Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Det må egentlig jeg også. Begynner å bli sent. Aah, det er faktisk en fin ting med å glemme fort. <3 Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Har ikke link, haha. Prøver bare å glemme det. ^^ Du har sikkert sett det. La oss bare si at det innebærer en golden retriver og en mann. Fikk meg til å tenke på en kar en venn av meg kjenner. Han smurte noe pålegg på kuken og fikk bikkja til å sleike det av. Tok bilde av det gjorde han også. For å vise folk. Ikke bare drev han med det, men han borret hull i veggen til foreldrene så han kunne se på dem når de hadde sex. Jævla sært og rart. Jeg har sett andre ting som folk anser som langt verre enn det der. Men det der er det eneste jeg har virkelig har blitt skikkelig kvalm av. Dere vet...jenter og dyr. Dyr og barn er fyfy. Hadde ønsket folk sluttet og legge det ut *Gjemme seg inni ett hjørne og føle seg skitten* Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Han er ikke kompisen min. Kjenner en som kjenner ham. Da burde du ta en prat med en som kjenner han. Seriøst synd på den bikkja, håper den biter av han kuken hans en vakker dag. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Nei æsj. Bestiality er nasty :V Hadde ikke sett det for the lulz engang. Bortsett fra 2guys1horse eller hva faen den het. Isj. Og han kompisen din med pålegg på kuken burde purges med ild. Makan! ROR: de furriene som burde brennes er de jævlene som fucker med barndomsminnene mine. Disney = okay. Furfaggotry = NOOOO. Jeg har et instenst hat mot dem, mest pga. det de har gjort med karakterene fra Star Fox Adventures >_< Du vet, det grunnløse hatet som Hitler sikkert hadde mot jødene, KKK har mot negere, etc. Det hatet har jeg for furries. Måtte de brenne i helvete, hele gjengen. Mange som lager pr0n fake av Disney uten fur også. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Hva mener du? Sånn Donald shit og greier? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Nja, mere Ariel, Kim Possible, Hannah Monta og sånn dritt :-P Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 (endret) Mange som lager pr0n fake av Disney uten fur også. Huff det er å gå for langt. Hva blir det neste? Nekrofili? Nei vent det lager de vel allerede. Verden forsøpler anime/cartoonstilen og ødelegger ryktet til tegnere i hele verden. Endret 17. juni 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Hvem lager nekrofili? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Bare å ikke bry seg om det. Hvem lager nekrofili? Mange? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) Hvem lager nekrofili? Vet ikke om de gjør det, men husker nesten å ha hørt noen rykter. Aner egentlig ikke, anntar bare det, om det ikke finnes så kommer det nok snart. Edit: Eller du har jo ting som Tim Burtons Corpse Bride, men det er ikke akkurat det jeg siktet til. Endret 17. juni 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Hmm... når du nevner det så har jeg sett no nasty, Left 4 Dead inspirert shit med Zoey og blandt annet Witch. Bleh-.- Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Ja det var det jeg visste. Det har gått så langt allerede, lurer på hva de skal finne på nå for å ødelegge enda mer? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) Så en doujin med Wind Waker for en god stund sia... det gjorde vondt-_-' Men nå køyer jeg. gnight Endret 17. juni 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 And then there was silence. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Neida. Det er ikke stille før alle har lagt seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå