Gormers Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 (endret) Må nok se på noe fringe før jeg legger meg. Jeg synes det er kewlt å skrive sånn, drugiS er bare party pooper > edit: synes funneh skriving fra irl snakking er perfeksjonert i videoen i signaturen min (og etterfølgeren). Endret 16. juni 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Jeg har ikke turt før nå. Avataren din skremmer meg kombinert med nicket ditt. Skriv gramatisk korrekt! Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Jeg synes det er kewlt å skrive sånn, drugiS er bare party pooper >awesome, da kan vi hamre slik vi snakker irl på tastaturet sammen;D Jeg har ikke turt før nå. Avataren din skremmer meg kombinert med nicket ditt. Skriv gramatisk korrekt!Jeg skal gjøre mitt beste hvis jeg orker. Hva er galt med avataren og nicket mitt forresten? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Du heter "teletubbiekid" og har den creepy avataren. Fatter ikke at lolidude tør å være i samme kategori som deg^^ Nei, nå legger jeg meg! Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Ikke enda. Hvilken kategori er jeg og lolidude i? wtf? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Akkurat nå er dere begge i "Annet". Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 ... er da ikke bare lolidude som er i samme kategori som meg atm da:3 Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Jeg synes det er kewlt å skrive sånn, drugiS er bare party pooper >awesome, da kan vi hamre slik vi snakker irl på tastaturet sammen;D Jeg har ikke turt før nå. Avataren din skremmer meg kombinert med nicket ditt. Skriv gramatisk korrekt!Jeg skal gjøre mitt beste hvis jeg orker. Hva er galt med avataren og nicket mitt forresten? Att avataren din er grundleggeren av Church Of Satan? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Jeg har ikke tenkt over hvordan teletubbie skriver overhodet. Sannsynligvis fordi han skriver i mye av samme stil som jeg snakker til vanlig. Full av engelske uttrykk og til tider tullete Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 MEN! Nå er dette siste innlegg før jeg legger meg. Lenke til kommentar
Safir Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Lolidude. Når jeg ser det nicket tenker jeg alltid på 4chan og lolihentai-porr. =/ Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 teletubbie jeg må si den videoen din ga et svært dårlig og lite nyansert bilde av furries. Jeg kjenner flere som tegner og lager historer om "menneskedyr", ikke ulikt anime/manga artister. Det er det som egentlig er furries, den videoen viser bare et svært lite, men til gjengjeld svært ekkelt mindretall. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 I know. Alle gjør det. Men jeg fant på nicket når jeg var rundt 10 år, ante ikke hva det var da. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 (endret) Att avataren din er grundleggeren av Church Of Satan?Hysj, det vet da ikke Laland! :U Jeg har ikke tenkt over hvordan teletubbie skriver overhodet. Sannsynligvis fordi han skriver i mye av samme stil som jeg snakker til vanlig. Full av engelske uttrykk og til tider tullete Syns det er mye mer befriende å skrive akkurat som jeg snakker, istedet for å late som at jeg er en eller annen dønn seriøs snerpefitte som fapper til synonymordboka si hver kveld^^ Lolidude. Når jeg ser det nicket tenker jeg alltid på 4chan og lolihentai-porr. =/jeg tenker på Lucky Star=D teletubbie jeg må si den videoen din ga et svært dårlig og lite nyansert bilde av furries. Jeg kjenner flere som tegner og lager historer om "menneskedyr", ikke ulikt anime/manga artister. Det er det som egentlig er furries, den videoen viser bare et svært lite, men til gjengjeld svært ekkelt mindretall.den videoen? med hu "dama" som knulla kuhodet? Det var da ikke ment å vise hva furries er. Hvor fikk du det fra? Uansett, dette er slik furries er. Ekle svin i fursuits som jukker på hverandre og corrupter våre barndomsminner. Hvis du ikke blir kvalm av å se denne undercover-videoen så er det noe galt med deg. Endret 16. juni 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Haha, den var win ^^ Lolidude. Når jeg ser det nicket tenker jeg alltid på 4chan og lolihentai-porr. =/ Jeg er faktisk endel på 4chan, men ikke fappe kategoriene Lenke til kommentar
Error Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Da er jeg tilbake fra et herjet New York. Aldri har det vært deiligere å ha superkrefter B) Men, nå tror jeg det er på tide å legge seg. Jeg har ikke skole i morgen, men har ikke lyst til å waste hele dagen ved å ligge i senga. Så, med det sier jeg god natt til alle dere forumfolk der ute. Sov godt og drøm søte drømmer om XP for president og rare furries (vet ikke helt hva det er..) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 I'll just leave this here and wander off to bed. Lenke til kommentar
Safir Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 (endret) 4chan.. Endret 17. juni 2009 av Wildheart Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 (endret) den videoen? med hu "dama" som knulla kuhodet? Det var da ikke ment å vise hva furries er. Hvor fikk du det fra? Uansett, dette er slik furries er. Ekle svin i fursuits som jukker på hverandre og corrupter våre barndomsminner. Hvis du ikke blir kvalm av å se denne undercover-videoen så er det noe galt med deg. Oi sorry blandet din video med en annen. Så du også diskuterte det, så ble litt forvirret der, men uansett så er det ikke slik de fleste "furries" er. Det der er bare ekle perverse folk som av en eller annen grunn tror de er dyr. De jeg kjenner Tegner figurer som er blanding av dyr og menneske, og som manga/anime tegner har jeg sammarbeidet mye med dem. Edit: Ut fra det du sier tror jeg ikke jeg tør se videoen. Edit2: 00:13 er det jeg forbinder med ordet. Endret 16. juni 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Oi sorry blandet din video med en annen. Så du også diskuterte det, så ble litt forvirret der, men uansett så er det ikke slik de fleste "furries" er. Det der er bare ekle perverse folk som av en eller annen grunn tror de er dyr. De jeg kjenner Tegner figurer som er blanding av dyr og menneske, og som manga/anime tegner har jeg sammarbeidet mye med dem. Skjul <-- CLICK Innerst inne er de ute etter å sette på deg et hundehalsbånd og voldta deg. Seriøst, jeg håper ikke at du har hjulpet dem med å lage slikt skjit. De tar ting som andre folk holder kjært, og ødelegger det! Jeg kan ikke spille Star Fox igjen etter det jeg har sett :_: Jeg husker spesielt en ting fra 4chan som jeg helst vil slippe å huske :|. Velger nesten heller BME olympics.Hva da? Link? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå