Essem Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Gratulerer med dagen, djing0! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 (endret) @drugiS: http://open.spotify.com/track/0wf11NumAcRRqADlCUBDpU Eyy, den var min omgwtf lyd! Gratz med ding Djing0 Endret 16. juni 2009 av Gormers Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Takker og bukker (for alle kommende gratulasjoner også) Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 (endret) Synes det var veldig lol jeg, men så har jeg ikke sett noe virkelig ille. Ikke noe som har voldtatt barndommen min med disney i hvertfall (kidding). Stakkars deg hvis du har.Jeg har sett mye rart. Furfags har en tendens til å poste på 4chan, selv om de er uvedkomne til og med der. Det sier litt hvor ille de jævlene er, når de til og med ikke får henge på 4chan... annen ting: offor trenger jeg inv til spotify for å signe opp? kan noen evt. provide meg med dette, pretty please? :3 gz --> djing0 Endret 16. juni 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Gratulerer med dagen, Djing0! Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Slik får du spotify enkelt og greit Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 (endret) Spotufy gratis: Gå hit. Gjør det som står der, denne siden lurer Spotify til å tro at du bor i Frankrike - hvor man ikke trenger invitasjon (ved hjelp av proxy). Når du har registrert deg, går du hit. Logg inn med brukeren du akkurat registrerte, og endre bostedet fra "France" til "Norway" og postnummeret fra "69002" til ditt ekte postnummer. Trykk så på "Download" og last ned Spotify. Endret 16. juni 2009 av Mokko Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 (endret) Ble litt overraska nå lolidude over at du faktisk er redd for NOE på nettet. BTW: Noen som får noen stygge deja-vus når dere ser på coveret til det albumet her? http://open.spotify.com/track/53gcDgFyqqpvCzXWrnFZpH Endret 16. juni 2009 av Gormers Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Oh shit, tror jeg vet noe om dette likevel Er du glad for å vite om dem? O_O og lolidude, offor lurte du på avataren min? Var bare usikker på om det var han eller ikke Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Virker som om jeg har missa noe her.. Hva er det vi har snakket om den siste timen...? Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Gratulerer med dagen djing0 Og til dere andre, God natt. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Synes det var veldig lol jeg, men så har jeg ikke sett noe virkelig ille. Ikke noe som har voldtatt barndommen min med disney i hvertfall (kidding). Stakkars deg hvis du har.Jeg har sett mye rart. Furfags har en tendens til å poste på 4chan, selv om de er uvedkomne til og med der. Det sier litt hvor ille de jævlene er, når de til og med ikke får henge på 4chan... annen ting: offor trenger jeg inv til spotify for å signe opp? kan noen evt. provide meg med dette, pretty please? :3 gz --> djing0 Er ikke furfags sånn dyre hentai? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Gratulerer med dagen, djing0! Nå legger jeg meg, så sees enten imorgen tidlig eller etter arbe. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Ble litt overraska nå lolidude over at du faktisk er redd for NOE på nettet. BTW: Noen som får noen stygge deja-vus når dere ser på coveret til det albumet her? http://open.spotify.com/track/53gcDgFyqqpvCzXWrnFZpH Jeg er redd for CP. Jeg hater CP. Dumme CP. Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Jeg har kjøpt meg en bok om HTML, XHTML og CSS, og en bok om PHP og mySQL og det å lage dynamiske websider. Sommeren kommer til å bli lærerik. Jeg har kjøpt 4 bøker om c++, her skal det bli drizzt spill før sommeren er over! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 annen ting: offor trenger jeg inv til spotify for å signe opp? kan noen evt. provide meg med dette, pretty please? :3 Synes du det er kult å skrive sånn, eller er det bare fordi du ikke gidder? Jeg bare lurer, prøver ikke å være frekk eller noe. Jeg skal uansett se på Full Metal Jacket nå. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 (endret) Er ikke furfags sånn dyre hentai? Blandt annet. annen ting: offor trenger jeg inv til spotify for å signe opp? kan noen evt. provide meg med dette, pretty please? :3 Synes du det er kult å skrive sånn, eller er det bare fordi du ikke gidder? Jeg bare lurer, prøver ikke å være frekk eller noe. Jeg skal uansett se på Full Metal Jacket nå. Er fordi jeg ikke gidder. Jeg prøver vanligvis å skrive relativt gramatisk korrekt, men orker ikke atm. Er så sykt stress, nå for tiden så bare poster jeg det som faller meg inn først. Smileyene mine syns jeg er råkule da ;D Endret 16. juni 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Essem Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Javel, da foreslår jeg at du prøver å gidde, så blir det litt lettere å lese. Satser på at det fortsatt er noen her som kan holde meg med selskap når jeg er ferdig med å se film. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Blant annet? *tenke* Nå må jeg uansett gå og legge meg, så da fikk jeg igjen noe godt å tenke på før jeg skal sove. Ewwww. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Javel, da foreslår jeg at du prøver å gidde, så blir det litt lettere å lese. Er da ikke så fryktelig vanskelig å lese, eller? Har ikke fått klager på det før nå, sååå det er nok bare du som ikke klarer å lese det. Eller at ingen andre tør å si ifra ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå