Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

iharal, når du poster historien, det kommer til å bli som et bilkræsj. Det er forferdelig å se på men du kan ikke se bort..

Litt som når pakkisen i klassen (beklager, jeg mente den mørkhudete) ikke klarte å forklare forskjellen på vannmaling og oljemaling etter et år på malerlinja i en alder av 20 år.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
skal bli deilig med windows 7 ^^ likte startmenyen og den.. start greie baren/linja :p men grunnen at jeg gikk tilbake til vista var at jeg ikke kunne spille nwn 1.0 :ph34r: på w7

Sikkert verdt ett par tusenlapper også eller :p (den startmenyen som jeg er enig er veldig bra) ?

Endret av Gormers
Lenke til kommentar
Lakus, jeg trodde dere leste innleggene dere svarte på, thats all. Fra nå av skal jeg advare dere ironiblinde hver gang jeg snakker ironisk.

Problemet ligger i det at det på internett er umulig å oppfatte tonefall i setninger, da de ikke blir uttalt av deg, men av leseren. Og når du ikke opplyser oss om at du ikke mener det du sier før en side eller to senere kan du ikke bare avfeie alt mot oss/meg fordi du presiserte det mot slutten av diskusjonen.

Lenke til kommentar
Lakus, jeg trodde dere leste innleggene dere svarte på, thats all. Fra nå av skal jeg advare dere ironiblinde hver gang jeg snakker ironisk.

Problemet ligger i det at det på internett er umulig å oppfatte tonefall i setninger, da de ikke blir uttalt av deg, men av leseren. Og når du ikke opplyser oss om at du ikke mener det du sier før en side eller to senere kan du ikke bare avfeie alt mot oss/meg fordi du presiserte det mot slutten av diskusjonen.

Ja iharal, dette problemet må vi arbeide videre på :ph34r:

Lenke til kommentar

Spørsmålet er om jeg var ironisk/sarkastisk eller ikke. Svaret får dere om noen sider...

 

Edit: Beklager iharal3, men jeg har ikke verdens beste førsteinntrykk av deg etter at du gjentatte ganger avbrøt matchmakingen i Gears 2 og absolutt ikke ville innrømme at det var deg og heller skyldte på alle andre i rommet. So forgive me if I'm a bit sceptical.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Jeg orket ikke lese gjennom alle sidene dere hadde postet siden jeg dro, men noe tok jeg meg tid til. ^_^

 

Og selvfølgelig begynner jeg nå å snakke om noe dere er ferdige med å snakke om for lenge siden, men det er jo bare moro.

 

Age of Empires 3 er søppel, alt før det er legendarisk.

Jeg synes AoE III er det beste spillet hittil i serien, synes det er kult at de klarer å lage bedre og bedre spill jo lenger ut i historien de kommer.

 

Snittet på min skole var 4,5 for å komme inn. Utrolig høyt :o

På min skole var det 5,0. Det var nest høyest i Oslo.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...