Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Om fart og program er bedre på Vista (på noen områder er det det, men ikke nok til å rettferdiggjøre ett eget OS) lurer jeg på hvorfor hele IT-verdenen ser på det som en failiure.

Kanskje de faktisk har rett?

http://www.techradar.com/news/software/ope...04178?artc_pg=1

"Ideally you'll have 4GB of RAM or more and be able to run Vista 64 too. And what of Windows 7? It's fast, particularly for number crunching, and can perform well with the latest games, but if you're looking for speed alone it doesn't quite beat Vista yet."

Lenke til kommentar

Det er så jævla typisk. Jeg finner ikke den pokkers laderen min. Husker at jeg pakket den sammen for å legge den i sekken og alt etter det er svart. Den ligger ikke i sekken! Sikkert noen som har bedt meg lukte på en klut med kloroform...

e_e

Lenke til kommentar

Altså, det skal jo bare mangle at Vista har noen forbedringer i forhold til XP. Det er tross alt et nyere operativsystem, og det var også Microsofts store fokus på programvaresiden i noen år. Men når du ser på tallene som er på bl.a den siden som du linket til er det jo klart at Vista absolutt ikke har gjort noe hopp fremover og må til og med se seg slått på enkelte punkter av Windows XP. Med tanke på at Windows 7 allerede kommer, kun kort tid etter Vista - og at det i Beta stadiet konkurrerte direkte med Vista sier vel sitt om at Vista ikke er mer enn noe munnfyll mellom XP og W7.

I am still laughing at VIsta.

Lenke til kommentar
Wildheart, kan banne på at du finner den når du ikke trenger den så sårt lenger. Det skjer alltid.

Det er det jeg også mistenker.

Konspirasjon, på samme måte som at ledninger ALLTID! skal krølle seg nedi lomma! ikke kom og grin hos meg når kabler tar over verden.. Trådløs for the win

Lenke til kommentar

Hvis man har 8 gig minne og prosessor fra fremtiden da? Er vel slik at xp ikke utnytter nyere teknologi så godt som vista kan gjøre (burde være en selvfølge), og at det er begrensninger på hvor mye minne som kan utnyttes osv? Ikke skyt meg hvis jeg ikke har peil, hoppa uansett over vista i motsetning til mange andre her. B) Blir uansett kjipt å måtte betale den absurde prisen som hva nå enn den kommer til å være for win 7 når det kommer ut.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...