Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette stipendet kan alle med ungdomsrett (krav på videregående skolegang) søke om. Gjør det på http://vigo.no. :)

O'rly? Jeg har tre år med stipend på tilsammen over 35000kr bak meg.

Grunnen til at jeg spurte var at du igjen håpet på å få stipend, noe jeg kanskje kunne svare på ;)

Dette er sangen sin full av minner det vet du: http://open.spotify.com/track/5b9wZ4RZ7Wk981jIjsnOO8

Må man ha en gyldig grunn til å få stipend?

Du får utstyrsstipend uansett (iallefall på håndverkerlinjene), men det er ikke stort. Utover det er det visse regler som må følges.

At noen liker design og slik dårligere med Vista er jo subjektivt, men i fart og program og slikt(Det meste) er Vista bedre på.

Du får meg til å le iharal3, det er så koselig :)

Lenke til kommentar

Jeg kunne isåfall ikke søke på Vigo, måtte gjøre det på Lånekassen, problemet nå er at jeg ikke kan logge meg inn der. Merkelige saker :(

Lolidude: Fart og program er bedre på Vista!

Er du sarkastisk? Visst ikke. Fail.

Endret av Genetics
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Forresten så ble jeg oppringt av Akademiet privatskole idag, og fikk vite at jeg kom inn på MK der. Fikk også karakterene mine, og snittet ble hele 3,84, noe som jeg er fornøyd med. Så da blir det MK uansett. Jeg er en glad mann idag :D

Lenke til kommentar
Forresten så ble jeg oppringt av Akademiet privatskole idag, og fikk vite at jeg kom inn på MK der. Fikk også karakterene mine, og snittet ble hele 3,84, noe som jeg er fornøyd med. Så da blir det MK uansett. Jeg er en glad mann idag :D

Snittet på min skole var 4,5 for å komme inn. Utrolig høyt :o

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...