Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Satan, det var jo en liten strek i regningen at Live var nede. Jeg får spille Starcraft istedenfor.

Var på orientering i dag, og vi gadd å besøke ca 1/3 av postene. Etter det fant vi på en historie om at hele klassen hadde bestilt et bord klokken 14 for å spise lunsj sammen. Rektor falt for historien, så vi fikk gå tidlig. :D

Lenke til kommentar
Har du kid, Gormers?

Barnevakt. Har nettopp skifta bleie igjen, aldri følt meg mer mann.

Samtidig som jeg matern osv så har jeg giantbomb i bakgrunnen da :D

Skal vel spille noe mer Super Mario RPG i dag jeg ;)

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Planen var egentlig å gå over byfjellene sammen med klassen, men siden jeg greide å forsove meg ble ikke det noe av. Så blir nok slasking foran pcen, og noen par sja episoder i dag også. (hvis ikke jeg finner noe bedre å bruke tiden på.)

Endret av Ehtram
Lenke til kommentar

Har et lite spørsmål. Har veldig lyst å prøve ut Windows 7 på laptopen min, men om det eventuelt skulle oppstå problemer er det noen muligheter jeg kan ta som gjør at jeg kan få Vista tilbake etterpå. Laptopen kom allerede med Vista så har ikke en cd, men leste at du eventuelt kunne ta en backup kopi av Vista mappen eller noe slikt? :mellow:

Lenke til kommentar
Har et lite spørsmål. Har veldig lyst å prøve ut Windows 7 på laptopen min, men om det eventuelt skulle oppstå problemer er det noen muligheter jeg kan ta som gjør at jeg kan få Vista tilbake etterpå. Laptopen kom allerede med Vista så har ikke en cd, men leste at du eventuelt kunne ta en backup kopi av Vista mappen eller noe slikt? :mellow:

Tror ikke du kan ta kopi av noen mappe. Men kjør på, du får sikkert ingen problemer sålenge laptopen møter kravene.

Lenke til kommentar

Tror ikke du kan ta kopi av noen mappe. Men kjør på, du får sikkert ingen problemer sålenge laptopen møter kravene.

Fikk du ikke med noen CD når du kjøpte PC-en?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...