Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm... virker som om snuff er et av de mest omtalte emnet i denne tråden :p

 

Eplefe; du er ganske interessert i bodymod og shit, right? Har tenkt litt på å tatovere meg i en lengre periode, og kunne tenkt meg et viking-inspirert mønster på for eksempel hele høyre armen, fra skulderbladene og helt ned til håndleddene eller whatever. Noe ala dette muligens, men ikke i farger. Hvor mye tror du et slikt prosjekt ville kostet, og hvor burde jeg eventuelt få det utført? Ønsker ikke at en eller annen tard fra Polen skal herpe kroppen min for alltid :_:

For en helsleeve i god kvalitet vil det ta deg gjerne 10-20 timer og ca. like mange tusen. :p

 

Edit: Forøvrig, det "vikinginspirerte" mønsteret du viste meg, det er keltisk. Lett å ta feil.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar
For en helsleeve i god kvalitet vil det ta deg gjerne 10-20 timer og ca. like mange tusen. :p

 

Edit: Forøvrig, det "vikinginspirerte" mønsteret du viste meg, det er keltisk. Lett å ta feil.

Regner med at disse 10-20 timene blir fordelt over flere økter? o.O

 

Ser at det ikke er tr00 viking, men var det eneste lignende jeg fant. Google "viking tatoo" og nesten det eneste jeg fant var masse harry, floating heads med vikinghjelm og skjegg^^

Lenke til kommentar
Regner med at disse 10-20 timene blir fordelt over flere økter? o.O

 

Ser at det ikke er tr00 viking, men var det eneste lignende jeg fant. Google "viking tatoo" og nesten det eneste jeg fant var masse harry, floating heads med vikinghjelm og skjegg^^

Tattoo skrives med to t-er. Finner sikkert mer da. :p

Og. Uh. Mønstrene er strengt tatt ganske like, sånn egentlig.

Lenke til kommentar
Tattoo skrives med to t-er. Finner sikkert mer da. :p

Og. Uh. Mønstrene er strengt tatt ganske like, sånn egentlig.

Typo.

 

Ganske like? Det som slår meg først er at det er da ikke typisk viking å bruke farger, ha så tykke streker i enkelte områder med mye... "fyll" i mangel på bedre ord, og at de dragehodene øverst (hvis det er det det er) ser mer ut som hyener. Eller er jeg helt på bærtur nå? ^^

Endret av teletubbiekid
Lenke til kommentar
Ganske like? Det som slår meg først er at det er da ikke typisk viking å bruke farger, ha så tykke streker i enkelte områder med mye... "fyll" i mangel på bedre ord, og at de dragehodene øverst (hvis det er det det er) ser mer ut som hyener. Eller er jeg helt på bærtur nå? ^^
Ja. Da vikingene regjerte var verden svart/hvitt. Farger var en sånn tøysegreie de kristne kom med. RAAH.

 

Durr. Spøk til alvor. Å bruke farge eller black/grey er strengt tatt helt opp til personens smak. Og det øverst er ulvehoder, helt standard i keltisk kunst. Tykkelse på streker og oppsett er igjen smak, og har veldig lite med gamle stilarter å gjøre, sånn egentlig.

Lenke til kommentar
Ja. Da vikingene regjerte var verden svart/hvitt. Farger var en sånn tøysegreie de kristne kom med. RAAH.
Pfft. Vikingshit med knæsje farger... it's wrooong!

 

Durr. Spøk til alvor. Å bruke farge eller black/grey er strengt tatt helt opp til personens smak. Og det øverst er ulvehoder, helt standard i keltisk kunst. Tykkelse på streker og oppsett er igjen smak, og har veldig lite med gamle stilarter å gjøre, sånn egentlig.
Mnjaha... kanke en dritt om keltisk kunst/kultur/histore/stort sett alt, så det så ut som en noe corrupted versjon av typisk vikingkunst for min del ^^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...