teletubbiekid Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Jeg har fått nok av begge, i grunnen. Men dokumentarer går greit.Jammen dokumentarer er så kjedelige :_: Goatsee2 Girls 1 Cup Pain Olympics Lemonparty 1 guy 1 cup ? Church of Fudge og 2 Girls 1 Cup er det jeg reagerer sterkest på. Scat = NOOO for meg... Men ja, var sånne ting jeg tenkte på. Da kan man se alt det motbydelige faenskapet man vil, uten å måtte slite seg gjennom over en time med unødvendig dialog og drama i tillegg^^ Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Rart det der. Folk syntes 2 girls one cup er forferdelig, men de aner tydeligvis ikke att det er hundre styggere scat videoer på nettet. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Tubgirl. Der squirmet jeg. Salo var ikke noe særlig i forhold. 8D Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 2G1C var helt forferdelig. 1M1J var ikke så ille, bare litt småweird. Pain Olympics er også litt fælt. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 (endret) Rart det der. Folk syntes 2 girls one cup er forferdelig, men de aner tydeligvis ikke att det er hundre styggere scat videoer på nettet.Har bare sett en håndfull, hvis man kan si det:p Tips til fler? Tubgirl.Der squirmet jeg. Salo var ikke noe særlig i forhold. 8D Squirmet? :_: nvm nvm nvm, blandet med squirtet xp Endret 15. juni 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Tubgirl. Kanskje jeg kan se på det før jeg legger meg..? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 2 girls 1 cup er da så fake som det kan få blitt. Det er da ingen som klarer å klemme ut en bæsj som fyller et glass på den måten. Det må være den perfekte bæsjen. De pumpet sikkert noe opp i rumpa hennes, som hun presset ut igjen. Og det er jo bare koselig. ^_^ Lenke til kommentar
Safir Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Ganske ekkelt å ete det likevel. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 I morgen har jeg som sagt muntlig fransktentamen, og jeg har heldigvis kommet litt videre, så jeg tror faktisk en 3er er mer sannsynlig enn en 2er.. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Jeg dør av latter vær eneste gang jeg ser dette bildet ^^ http://www.nettby.no/user/file.php?user_id...&id=6223841 Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 2 girls 1 cup er da så fake som det kan få blitt. Det er da ingen som klarer å klemme ut en bæsj som fyller et glass på den måten. Det må være den perfekte bæsjen. De pumpet sikkert noe opp i rumpa hennes, som hun presset ut igjen. Og det er jo bare koselig. ^_^ Så en film hvor det var no folk som fylte to damer med maling i ræven, for at de deretter spraya det ut igjen. De hylte og skreik som to små svin, var nesten litt komisk. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Ganske ekkelt å ete det likevel. Me'h, det smaker ikke så fælt. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Ganske ekkelt å ete det likevel. Me'h, det smaker ikke så fælt. Snakker vi erfaring? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Jeg ser på siden til norgespatriotene Uffattelig mye bullshitt, og tilogmed jeg ser skriveleifer der. Ganske ekkelt å ete det likevel. Me'h, det smaker ikke så fælt. Snakker vi erfaring? Jeg lånte badet ditt. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Kan jeg bytte om to taster på Sidewinder X6 tastaturet mitt? Æ knappen er nemlig på Ø plassen, og omvendt. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Nå.. Nå har jeg spilt Mass Effect i 12 timer i strekk. Det blir for mye av det gode, men ikke før en halv dag har gått. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Jeg vil også ha et spill jeg kan fordype meg i og spille 12 timer i strekk om sommeren. Synd jeg aldri har taklet RPG. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Det er så latterlig moro når man først er igang! Starten er treg, og det er til tider litt mye dødtid, men det skinner kvalitet igjennom hele fjøla. Anbefales på det sterkeste! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 (endret) Ehtram/Ghostviper, er en av dere her? Får jeg se den nye doktoren iløpet av påske/julespesialene? Edit: Oja Endret 15. juni 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Hmm... virker som om snuff er et av de mest omtalte emnet i denne tråden Eplefe; du er ganske interessert i bodymod og shit, right? Har tenkt litt på å tatovere meg i en lengre periode, og kunne tenkt meg et viking-inspirert mønster på for eksempel hele høyre armen, fra skulderbladene og helt ned til håndleddene eller whatever. Noe ala dette muligens, men ikke i farger. Hvor mye tror du et slikt prosjekt ville kostet, og hvor burde jeg eventuelt få det utført? Ønsker ikke at en eller annen tard fra Polen skal herpe kroppen min for alltid :_: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå