Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Jeg har fått nok av begge, i grunnen. Men dokumentarer går greit.
Jammen dokumentarer er så kjedelige :_:

Goatsee

2 Girls 1 Cup

Pain Olympics

Lemonparty

1 guy 1 cup

?

Church of Fudge og 2 Girls 1 Cup er det jeg reagerer sterkest på. Scat = NOOO for meg...

Men ja, var sånne ting jeg tenkte på. Da kan man se alt det motbydelige faenskapet man vil, uten å måtte slite seg gjennom over en time med unødvendig dialog og drama i tillegg^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Rart det der. Folk syntes 2 girls one cup er forferdelig, men de aner tydeligvis ikke att det er hundre styggere scat videoer på nettet.
Har bare sett en håndfull, hvis man kan si det:p Tips til fler?

Tubgirl.

Der squirmet jeg. Salo var ikke noe særlig i forhold. 8D

Squirmet? :_:

nvm nvm nvm, blandet med squirtet xp

Endret av teletubbiekid
Lenke til kommentar

2 girls 1 cup er da så fake som det kan få blitt. Det er da ingen som klarer å klemme ut en bæsj som fyller et glass på den måten. Det må være den perfekte bæsjen. De pumpet sikkert noe opp i rumpa hennes, som hun presset ut igjen. Og det er jo bare koselig. ^_^

Lenke til kommentar
2 girls 1 cup er da så fake som det kan få blitt. Det er da ingen som klarer å klemme ut en bæsj som fyller et glass på den måten. Det må være den perfekte bæsjen. De pumpet sikkert noe opp i rumpa hennes, som hun presset ut igjen. Og det er jo bare koselig. ^_^

Så en film hvor det var no folk som fylte to damer med maling i ræven, for at de deretter spraya det ut igjen. De hylte og skreik som to små svin, var nesten litt komisk.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Kan jeg bytte om to taster på Sidewinder X6 tastaturet mitt? Æ knappen er nemlig på Ø plassen, og omvendt.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Ehtram/Ghostviper, er en av dere her? Får jeg se den nye doktoren iløpet av påske/julespesialene?

Edit: Oja

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Hmm... virker som om snuff er et av de mest omtalte emnet i denne tråden :p

Eplefe; du er ganske interessert i bodymod og shit, right? Har tenkt litt på å tatovere meg i en lengre periode, og kunne tenkt meg et viking-inspirert mønster på for eksempel hele høyre armen, fra skulderbladene og helt ned til håndleddene eller whatever. Noe ala dette muligens, men ikke i farger. Hvor mye tror du et slikt prosjekt ville kostet, og hvor burde jeg eventuelt få det utført? Ønsker ikke at en eller annen tard fra Polen skal herpe kroppen min for alltid :_:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...