Gjest Bruker-127711 Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Endelig fikk vi tilbake nett. Var på fullt tide. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Sàló var kjedelig. Joda, det er et par scener hvor du lukker øynene i avsky, men jevnt over var den rimelig kjedelig. Battle Royale var ... Urk, den var hysterisk morsom, men ikke stort mer. De failet brutalt på hele "du kan ikke stole på noen"-greien. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Etter et lite tips fra GhostViper fant jeg det på narvesen i dag, det var da tre forskjellige blader som alle handlet om vår kjære doktor. Det var et vanskelig valg. Ahh ok kanskje jeg finner det nærmeste narvesen, som er vel langt unna. Nei God natt alle sammen, leggger meg å leser Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 "Turn left" sin avlsuttning var jo ikke noe annet enn helt fantastisk. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Bad wolf Bad wolf Bad wolf BAD WOLF Bad wolf Bad wolf Bad wolf ... Og med den musikken. Kunne ikke vært mer enig! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Fikk gåsehud over hele meg! Syke saker. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Det var ganske intens ja. ^_^ Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 (endret) Og nå kommer Dalekene igjen. Greit de er kule, men de kommer så ofte. Litt for ofte egentlig. Edit: OG Sonatarian.. Snakkende nesehornene. Endret 15. juni 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Det er jeg enig med deg i, men heldigvis har Moffat lovet at det ikke skal bli noen i den neste sesongen. (får bare håpe han holder løftet sitt) Lenke til kommentar
Safir Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Sàló var kjedelig. Joda, det er et par scener hvor du lukker øynene i avsky, men jevnt over var den rimelig kjedelig. Battle Royale var ... Urk, den var hysterisk morsom, men ikke stort mer. De failet brutalt på hele "du kan ikke stole på noen"-greien. Jeg syns egentlig ikke at BR var ekkel eller noe sånt, i det hele tatt. Men jeg husker scenen der hun ene jenta blir forgiftet. Jeg tenke "Hm, sånn ville jeg foretrukket å dødd!", også kastet hun opp blod. Det var litt O.o Sàló kan jeg ikke uttale meg om, for den nekter jeg å se. Noen sinne. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Har lyst til å kare meg igjennom Salo og August Underground filmene, bare for å ha noe sinnsykt å skryte av. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Dr. Who virker som en heftig syretripp ut ifra det jeg har hørt om det. Er dette programmet... kjent? Har aldri møtt et eneste menneske som har nevnt det før. Eneste folkemengden som ser på det er her virker det som Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Kan jo også prøve deg på Cannibal Holocaust, den er også ganske så vemmelig Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Så litt på den for noen år siden, den var ganske kjedelig. Endte med at jeg bladde meg igjennom- Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Har lyst til å kare meg igjennom Salo og August Underground filmene, bare for å ha noe sinnsykt å skryte av. Pø'h, du glemmer att Svenning ser alt som det på releasedatoene. Svenning er kongen over syke ting. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Hvorfor se nasty shit som er fake/spillefilm når man kan se the real deal bare noen tastetrykk unna? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Dr. Who virker som en heftig syretripp ut ifra det jeg har hørt om det. Er dette programmet... kjent? Har aldri møtt et eneste menneske som har nevnt det før. Eneste folkemengden som ser på det er her virker det som Jeg har aldri sett det før, men jeg har du hørt om det hele livet mitt Lenke til kommentar
Safir Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Hvorfor se nasty shit som er fake/spillefilm når man kan se the real deal bare noen tastetrykk unna? Jeg har fått nok av begge, i grunnen. Men dokumentarer går greit. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Hvorfor se nasty shit som er fake/spillefilm når man kan se the real deal bare noen tastetrykk unna? Goatsee 2 Girls 1 Cup Pain Olympics Lemonparty 1 guy 1 cup ? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Har lyst til å kare meg igjennom Salo og August Underground filmene, bare for å ha noe sinnsykt å skryte av. Pø'h, du glemmer att Svenning ser alt som det på releasedatoene. Svenning er kongen over syke ting. Svenningen har nummeret mitt, sålenge jeg har overlevd alle meldingene hans, er alt annet en liten sak ^_^ Neida, han er så koselig så Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå