Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Jeg har hørt at Salò o le 120 giornate di Sodoma skal være ganske nasty.

Det er den. Spesielt når de tvinger ungene til å spise avføring og mat med nåler :mellow:

What! Usensurert? Fortell mer.

Voldtekt. Vold. Grusom tortur og scener som får deg til å brekke deg, inkludert drikking av urin og spising av avføring. Uff, det der er ikke en film jeg ser igjen :mellow: Ja de skjærer av tungen, stikker hull i øyene, brennmerker kroppen og tar flammer på brystvortene til jentene :mellow:

Endret av Genetics
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711
Det høres bra ut, da er du jo neste helt up to date. :) Forresten teller du med påske/julespesialen?

Har ikke påske/julespesialene enda.

Lenke til kommentar

Det er den. Spesielt når de tvinger ungene til å spise avføring og mat med nåler :mellow:

Voldtekt. Vold. Grusom tortur og scener som får deg til å brekke deg, inkludert drikking av urin og spising av avføring. Uff, det der er ikke en film jeg ser igjen :mellow: Ja de skjærer av tungen, stikker hull i øyene, brennmerker kroppen og tar flammer på brystvortene til jentene :mellow:

... Interessant. Hva er bakgrunnshistorien for at dette skjer, collegestudenter som forviller seg inn i en skog, eller noe?

Lenke til kommentar

Har muntlig tentamen i morgen, og gruer meg litt :S Heldigvis er det det siste skolearbeidet vi har igjen før sommeren, så når jeg er ferdig klokken tolv i morgen er resten av uka chill, og så er det fri! Jippi!

Med det sier jeg god natt forumfolk! Sov godt og drøm søte drømmer om *hmm.. Hva har vi diskutert i dag* nå vel. Drøm søte drømmer :)

Lenke til kommentar

God Natt Error. Og du trenger ikke å uroe deg for muntlig tentamen. Det verste er å vente, fremføringen kommer til å gå bedre enn du tror. Eller som de sier på Engelsk: "It is always darkest just before the Dawn. ;)

Edit: Og det gjelder for alle dere andre også. :)

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

... Interessant. Hva er bakgrunnshistorien for at dette skjer, collegestudenter som forviller seg inn i en skog, eller noe?

Haha, Amatører. August Underground's Mordum

Lenke til kommentar
Tenåringer? Myndige, håper jeg, ser vanskelig for meg trettenåringer som voldtar voksne mennesker og tvinger dem til å spise avføring i filmer.

Ehm, jeg vet ikke hvor gamle disse rike folka var. De kidnappet tenåringer, vertfall.

Lenke til kommentar

Ah, leste feil. Trodde du skrev at tenåringene kidnappet de rike. My bad.

Den har du sett, lolidude? Fortell en scene, da. Imponerende egentlig, den kom på "Top 10 sickest movies"-listen.

Mener å huske at jeg hørte om en film hvor 100 asiatere (tror jeg det var) som ble plassert ute på en øy, og kun én kunne komme fra det i live. Folkene fikk forskjellige våpen, noen fikk pistoler mens andre fikk skjeer. Noen som kan bekrefte at en slik film eksisterer?

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

Salò o le 120 giornate di Sodoma fikk 15år aldersgrense i Svergie UNCUT!!!

Mener å huske at jeg hørte om en film hvor 100 asiatere (tror jeg det var) som ble plassert ute på en øy, og kun én kunne komme fra det i live. Folkene fikk forskjellige våpen, noen fikk pistoler mens andre fikk skjeer. Noen som kan bekrefte at en slik film eksisterer?

Har hørt om den. Tror ikke den er så ekkel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...