Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har satt username på facebookprofilen sin?

Hvordan funker det i praksis? Overstyrer det navnet mitt overalt?

 

Nei, navnet ditt er som før, eneste forskjell er at profilen din finner man på facebook.com/username istedet for facebook.com/id=157913759

 

 

Ah, takk for det :)

Lenke til kommentar
Kom på en fin scene :) Gjette konkuranse evry one!!!11 En prest som mater tanten(?) sin med menneske deler mens hun er bittet fast i en stol o.O Hilken film???

 

1. Stave-fail

2. Det finnes allerede en tråd som heter "gjett filmen"

 

Ok, men det passet i diskusjonen :)

Lenke til kommentar
Kom på en fin scene :) Gjette konkuranse evry one!!!11 En prest som mater tanten(?) sin med menneske deler mens hun er bittet fast i en stol o.O Hilken film???

 

1. Stave-fail

2. Det finnes allerede en tråd som heter "gjett filmen"

 

Ok, men det passet i diskusjonen :)

 

Folk diskuterer seriemordere og du vil ha oss til å gjette navnet på en film hvor en eldre damer er "bittet fast i en stol" ? :p Sorry mac.

Lenke til kommentar

Apropos stoler og spise hverandre, har vi jo en ganske koselig scene i Hannibal hvor han spiser en hjerne mens offeret lever. Den ligger selvfølgelig på youtube, for dem som ikke har sett den ennå.

 

Edit: Han spiser tydeligvis sin egen hjerne uten å være klar over det. Jommen sa jeg smør.

Endret av drugiS
Lenke til kommentar
Kjøp snus. Det slår aldri feil.

 

Oktakk! Var egentlig planen å kutte det ut bare for å plage meg selv men damn, suget er sterkt i kveld P: tenker det er best og rent strategisk sett at jeg har eksamen i morra og trenger noe å roe nervene med!

 

*springer ned på nærmeste bensinstasjon*

Endret av Thappaz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...