Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva går Hostel ut på? Fortell om noen syke sener.

Er en scene hvor en guling sitter i en stol, bundet fast, mens en dude bruker en sveisedings og friterer trynet hennes. "Helten" i filmen kommer og skyter duden med sveisedingsen, og drar fram en saks for å klippe over øyet som henger etter en haug med nervetråder elns. Når den blir kuttet over så tyter det masse nasty gugge ut, og jeg brakk meg.

 

Var forresten rundt 14-15 år når jeg så den.

Endret av teletubbiekid
Lenke til kommentar
Amnesia kanskje. Neida ingen som har det her :p
Ikke vær så sikker på det. Hukommelsen min er helt sykt dårlig. Kan preike om en ting med no folk en dag, så dagen etter tar jeg opp akkurat samme greia. Glemmer helt sykt jævlig mye-.-

 

Det var et episk øyeblikk, ja. Nesten mer enn en elleveåring kan takle :rolleyes:
Hva faen? Hostel var hardc0000re back in the days! Endret av teletubbiekid
Lenke til kommentar

Sa**n! Dunka ein plastkasse borti ein dørkarm, plastbitar over ALT! Mjukplast, my ass, eksploderer tydelegvis om du treffer hardt nok...

 

Og no har eg den forbanna Halo-songen på hjernen frå å ha VH1 på i bakgrunnen. Får blåse det vekk med litt Pentagram tenker eg :D

Lenke til kommentar
Eh..Shampoo? Hva ville jeg ikke taklet?

 

"Er en scene hvor en guling sitter i en stol, bundet fast, mens en dude bruker en sveisedings og friterer trynet hennes. "Helten" i filmen kommer og skyter duden med sveisedingsen, og drar fram en saks for å klippe over øyet som henger etter en haug med nervetråder elns. Når den blir kuttet over så tyter det masse nasty gugge ut, og jeg brakk meg."

 

- teletubbiekid

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...