Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Slapp eksamen i år. Deilig det. Men Wildheart hvor var du i dag? Vi fra første klasse skulle se alle filmene andre hadde lagd, også når de ropte opp navnet ditt rett før Desucon 08 filmen så kom det en annen fra gruppa ned.

Holder du øyne med meg? Snik. Jeg var hos tannlegen. Gadd ikke dra tilbake til skolen etter det.

Jeg tenker på å låne en av kinosalene og koble til Xbox-en. Det hadde vært fett.

Trenger ikke det når lærerne roper opp navnet ditt. Låne en kinosal i dag? Nei jeg tar i allefall med xbox-en min i morgen da skal vi spille litt i klassen.

PS: Utrolig digg vær i dag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er født i 1997. Det var litt...kult. :p

Stemmer det. De ville at du skulle komme ned og forklare hva slags type film det var (Dokumentar ofc), og hvorfor du hadde gjort visse ting.

Men dra på shopping du. Fin deg noe kult.

Jeg husket at du lagde en Webs-side helt alene. Uten Editoren til Webs, hvordan gjorde du det?

*slett*

Slettet.

Lenke til kommentar
Ved å bruke photoshop og dreamviewer. Men kommer aldri til å bruke webs igjen, neste gang bruker jeg wordpress på eget domene og slikt. Også var den webs siden ræva (Min altså, din er ikke det siden du er 11)

Siden jeg er 11, hva mener du? Hvordan la du inn filene, altså. :p Ikke hvilke program du brukte. :D

Lenke til kommentar

Det er et sted på webs siden hvor det står: Last opp filer eller noe sånt. Da laster man opp filene.

Hva jeg mener med "Siden du er 11" er at grafisk sett og innholds messig (Jeg må si det): Er siden så ille dårlig at jeg får vondt i hele min media kritiske sjel. Men siden du bare er 11 år er det ok. Jeg forventer ikke mer.

Bare et spørsmål Wildheart. Er det bein som står opp ut av brystene på avataren din? Går meg utrolig på vettet.

Det er pupper. Du skal ikke stille spørsmål ved pupper!

Det kan man jo... Jeg er ikke en desperat nerd så jeg gjør det jeg vil også er det anime pupper uansett. Er bare de ut stikkende beina som er litt forstyrrende.

Lenke til kommentar

Ja jeg snakker om innholdet, det du har skrevet og slikt. Så langt har jeg ikke sett vitsen med siden. Men hvis du f.eks skriver noe om deg selv (Ikke hvilken vei du tar gjennom skogen for å komme til skolen og lignende). Lenker til sider som betyr noe for deg osv. Får det straks litt mer innhold. Når det gjelder designet nå hvis jeg var deg, ville jeg satt meg ned å prøve å tegne for hånd først hvordan du kunne tenke deg å skape et web design også etter det lage det i photoshop eller gimp. Men som sagt så er det meget bra for å være så ung som du er. Det er bare det at jeg i det siste har sett så mye lignende fra andre i klassen min og jeg har fått en tendens til å bli lei det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...