kaffebryggare Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 HardCore Gamer: Jeg er 14, visste du ikke det? o.O Lenke til kommentar
psyched Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Noen som vet om noen gode hip-hop, metal, heavy metal eller rock sanger? Serj Tankian Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Takker for svar. HardCore Gamer: Jeg er 14, visste du ikke det? o.O Egentlig. Glemte meg. ^_^ Noen som vet om noen gode hip-hop, metal, heavy metal eller rock sanger? Serj Tankian Spotify-link, please. Lenke til kommentar
Error Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Du har faktisk et søkefelt i Spotify HCG Lenke til kommentar
psyched Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Serj Tankian er vokalisten i bandet som synger B.O.Y.B ergo sangen til SMT Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Du har faktisk et søkefelt i Spotify HCG Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Besøk-stats til nettsiden. Bergen, Norway (8) GhostViper? Fosnavåg, Norway (5) ??? Har ikke gitt linken til noen som bor nærme meg. Oslo, Norway (4) drugiS, Mokko og Atsjonas. Hvem er den siste? Fredrikstad, Norway (3) Lolidude og hvilke flere? Nodeland, Norway (3) ?? Langhus, Norway (3) ?? Kragerø, Norway (2) Laland og Erik? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Noen som vet om noen gode hip-hop, metal, heavy metal eller rock sanger? Serj Tankian Tror han mente rocke sanger, ikke en som synger rock. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Oslo, Norway (4) drugiS, Mokko og Atsjonas. Hvem er den siste? Sannsynligvis meg Lenke til kommentar
psyched Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Noen som vet om noen gode hip-hop, metal, heavy metal eller rock sanger? Serj Tankian Tror han mente rocke sanger, ikke en som synger rock. Ja jeg tok den i ettertid Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Noen som vet om noen gode hip-hop, metal, heavy metal eller rock sanger? Serj Tankian Tror han mente rocke sanger, ikke en som synger rock. Yes, sir. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Pluss på en femmer til på de karakterene jeg slang opp for litt siden og vi er i mål Leste nettopp noen tester av den nye linjen med MacBook Pro og 15" har en batterilevetid på mellom 5-8 timer (tungt bruk - nettsufring og musikk). Plutselig fikk jeg mer lyst på 15" enn 13", men jeg tror ikke jeg vil trenge noe særlig mer enn det 13" kan tilby. Sikler stadig mer samtidig som utsiktene mot å faktisk få kjøpt en blir bedre og bedre. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Serj Tankian er vokalisten i bandet som synger B.O.Y.B ergo sangen til SMT For en sær, konsekvent skrivefeil å ha. Trodde det var en trykkleif første gang, men ser at du gjentar den i dag. Den heter B.Y.O.B., og det står for Bring Your Own Bombs (ordspill på BYOB som er noe man skriver på festinvitasjon som betyr Bring your own beer/booze, altså, ta med egen drikke). Lenke til kommentar
Error Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 (endret) http://www.sol.no/klipps/video/bare_post_it :o Endret 15. juni 2009 av Error Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Slapp eksamen i år. Deilig det. Men Wildheart hvor var du i dag? Vi fra første klasse skulle se alle filmene andre hadde lagd, også når de ropte opp navnet ditt rett før Desucon 08 filmen så kom det en annen fra gruppa ned. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 What? Noen her som skal på Desucon? =D Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Noe som vet hvordan jeg får lagt inn Blogg på Webs? Altså, nettsiden min. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 What? Noen her som skal på Desucon? =D Wildheart var vel der i fjor i allefall, ettersom de ropte opp navnet hennes når de presangterte filmen. Lenke til kommentar
Safir Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Slapp eksamen i år. Deilig det. Men Wildheart hvor var du i dag? Vi fra første klasse skulle se alle filmene andre hadde lagd, også når de ropte opp navnet ditt rett før Desucon 08 filmen så kom det en annen fra gruppa ned. Holder du øyne med meg? Snik. Jeg var hos tannlegen. Gadd ikke dra tilbake til skolen etter det. Jeg tenker på å låne en av kinosalene og koble til Xbox-en. Det hadde vært fett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå