Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Besøk-stats til nettsiden.

Bergen, Norway (8) GhostViper?

Fosnavåg, Norway (5) ??? Har ikke gitt linken til noen som bor nærme meg.

Oslo, Norway (4) drugiS, Mokko og Atsjonas. Hvem er den siste?

Fredrikstad, Norway (3) Lolidude og hvilke flere?

Nodeland, Norway (3) ??

Langhus, Norway (3) ??

Kragerø, Norway (2) Laland og Erik?

Lenke til kommentar

Pluss på en femmer til på de karakterene jeg slang opp for litt siden og vi er i mål :)

Leste nettopp noen tester av den nye linjen med MacBook Pro og 15" har en batterilevetid på mellom 5-8 timer (tungt bruk - nettsufring og musikk). Plutselig fikk jeg mer lyst på 15" enn 13", men jeg tror ikke jeg vil trenge noe særlig mer enn det 13" kan tilby. Sikler stadig mer samtidig som utsiktene mot å faktisk få kjøpt en blir bedre og bedre.

Lenke til kommentar
Serj Tankian er vokalisten i bandet som synger B.O.Y.B ergo sangen til SMT :)
For en sær, konsekvent skrivefeil å ha. Trodde det var en trykkleif første gang, men ser at du gjentar den i dag. Den heter B.Y.O.B., og det står for Bring Your Own Bombs (ordspill på BYOB som er noe man skriver på festinvitasjon som betyr Bring your own beer/booze, altså, ta med egen drikke).
Lenke til kommentar
Slapp eksamen i år. Deilig det. Men Wildheart hvor var du i dag? Vi fra første klasse skulle se alle filmene andre hadde lagd, også når de ropte opp navnet ditt rett før Desucon 08 filmen så kom det en annen fra gruppa ned.

Holder du øyne med meg? Snik. Jeg var hos tannlegen. Gadd ikke dra tilbake til skolen etter det.

Jeg tenker på å låne en av kinosalene og koble til Xbox-en. Det hadde vært fett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...