Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og jeg sitter her forran pcn med huseieren rett utafor vinduet som klipper plenen.

Og hva gjør jeg? Leser til eksamen... bleh! Meeen, etter i morgen slipper jeg å tenke på skole resten av livet jeg lever (ihvertfall skole som jeg MÅ gå på :D)

Lenke til kommentar

Jeg misunner deg!

Heldigvis har jeg snart sommerferie, men den varer jo "bare" to måneder. Hva er det du har tenkt til å studere?

Edit: Meh, når har jeg virkelig skvist all mulig informasjon jeg kan få ut av den lille teksten, og jeg har fortsatt bare et fem og et halvt minutt foredrag..

Da mangler jeg bare to og et halvt minutt, men jeg har ikke noe mer stoff..

Endret av Error
Lenke til kommentar
Hva er det du har tenkt til å studere?

Etter 3 år med medier og kommunikasjon skal jeg forhåpentligvis studere et år med musikk før jeg eventuelt tar turen videre med en bachelor i multimediedesign eeeeeeeller toårig 3Dstudie ved Noroff. :D

Satser på å få et år i utlandet ala Australia eller England!

Lenke til kommentar
Hva er det du har tenkt til å studere?

Etter 3 år med medier og kommunikasjon skal jeg forhåpentligvis studere et år med musikk før jeg eventuelt tar turen videre med en bachelor i multimediedesign eeeeeeeller toårig 3Dstudie ved Noroff. :D

Satser på å få et år i utlandet ala Australia eller England!

Du vil ikke studere ved Noroff.
Lenke til kommentar
snip

Hvorfor ikke? Fikk høre av en venn av meg at man regelrett betaler lærerne for ikke å være der!

Det har kanskje ikke slått deg enda - men når du betaler i dyre dommer for en utdannelse, så burde læreren være der og gi deg den undervisningen du har betalt for.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Nå har jeg gjort ferdig første del av muntlig tentamen, så nå gjenstår det bare å forberede en tekst om meg selv. Det skal ta 8-10 minutter å snakke om meg selv.

Så, dvs. først må jeg vise frem powerpointen som varer i 5 1/2 minutt (må kunne alt utenatt) og så må jeg snakke fritt om meg selv i 8 minutter (det også utenatt.)

Tentamen er noe drit <_<

Lenke til kommentar
snip

Hvorfor ikke? Fikk høre av en venn av meg at man regelrett betaler lærerne for ikke å være der!

Det har kanskje ikke slått deg enda - men når du betaler i dyre dommer for en utdannelse, så burde læreren være der og gi deg den undervisningen du har betalt for.

Var ikke meningen at jeg skulle være positivt til at lærerne ikke er der :p

Lenke til kommentar
Nå har jeg gjort ferdig første del av muntlig tentamen, så nå gjenstår det bare å forberede en tekst om meg selv. Det skal ta 8-10 minutter å snakke om meg selv.

Så, dvs. først må jeg vise frem powerpointen som varer i 5 1/2 minutt (må kunne alt utenatt) og så må jeg snakke fritt om meg selv i 8 minutter (det også utenatt.)

Tentamen er noe drit <_<

Tentamen er ingenting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...